Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Past toch totaal niet in het profiel welke v Persie voor ogen hebt? Voor ons een topper, maar juist het meevoetballen is z'n minste onderdeel. Dat gaf Henk eerder zelf ook aan.

Johan058...

Lekker bij Cambuur blijven. :thumbsup

sunderland

Citaat van: PePe op november 28, 2024, 23:22:14
Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?
wat een gelul. Extern zeggen ze want wij weten dat ze geen geld hebben. En als ze 2 miljoen neerleggen dan is het oke. 2 jaar en optie dus dat moeten we vragen. Heb wel begrepen dat er buitenlandse interesse is en die betalen sowieso meer. Van Persie heeft Noppert kapot gemaakt en ik weet zeker dat Henk in 3 weken  hem weer op de rit zou hebben.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2024, 10:55:10
hoorde dat ze een eigen vermogen van 20 miljoen.
En gaan ze nog bedelen bij externe investeerders  :_schater
die lui leunen jaren op transfers en dit jaar is er geen transfer. Sterker nog, ze hebben een gat van 6 miljoen. Hun beste aanvaller zit op de bank.

anderszchristian

Citaat van: sunderland op november 29, 2024, 18:34:25
die lui leunen jaren op transfers en dit jaar is er geen transfer. Sterker nog, ze hebben een gat van 6 miljoen. Hun beste aanvaller zit op de bank.
Bedoel je van Persie?  :_schater

sunderland


Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2024, 10:55:10
hoorde dat ze een eigen vermogen van 20 miljoen.
En gaan ze nog bedelen bij externe investeerders  :_schater

Met een eigen vermogen in stenen of andere vaste activa kun je geen brood van betalen.
Area 58

Specuveter

Wat ben jij een topper!!
Kan zijn contract ook open worden gebroken?? _O_

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 20, 2025, 22:03:35
Wat ben jij een topper!!
Kan zijn contract ook open worden gebroken?? _O_
klopt open breken anders gaat hij voor een appel en ei weg?

michello

Hij heeft al meer dan 12 punten gepakt. Ongelofelijk wat een reddingen weer vandaag. Vooral die bal die hij net nog aantikte waardoor hij naast ging. ( en die lui geen corner kregen)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op januari 20, 2025, 22:07:06
Vooral die bal die hij net nog aantikte waardoor hij naast ging. ( en die lui geen corner kregen)
dat is inderdaad heel erg effectief  :_schater
Henk, held, bedankt

sunderland

Niet normaal hoe goed hij is

Destroyer

Beste keeper KKD, zijn we ben ik bang kwijt na dit seizoen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: sunderland op november 29, 2024, 18:30:17
wat een gelul. Extern zeggen ze want wij weten dat ze geen geld hebben. En als ze 2 miljoen neerleggen dan is het oke. 2 jaar en optie dus dat moeten we vragen. Heb wel begrepen dat er buitenlandse interesse is en die betalen sowieso meer. Van Persie heeft Noppert kapot gemaakt en ik weet zeker dat Henk in 3 weken  hem weer op de rit zou hebben.

Maar Noppert ging toch miljoenen opleveren? :p

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op januari 20, 2025, 22:17:20
Beste keeper KKD, zijn we ben ik bang kwijt na dit seizoen

Als hij zo nodig naar de ere moet, dan wij ook maar.... kan ie lekker blijven
Henk, held, bedankt