Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur


Zuid1991

Ik heb vandaag weer gezien wat mijn gevoel versterkt heeft.

Arno A

Was niet eens de slechtste bij ons,  want dat was ( helaas) Baouf

michello

Citaat van: Galdiano op april 03, 2026, 21:03:13
Hopen dat er een club voor hem komt. Dan een strik erom.
Voetballend zo zwak, en niet meer de Jansen als aan het begin en vorig seizoen

Begin er wel steeds meer ook over te denken. Maar aan de andere kant, we weten ook dat hij het wel kan. Laatste weken wel erg matig.

Destroyer

Citaat van: Arno A op april 03, 2026, 22:04:07
Was niet eens de slechtste bij ons,  want dat was ( helaas) Baouf

Ja, maar buiten dat om collectief falen. Punt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Josli

Tuurlijk. Slaat nergens op om Jansen er nu uit te pikken. Dan hoeft Diemers ook niet mee de eredivisie in en zo weet ik er nog wel een paar.

Galdiano

Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:14:55
Tuurlijk. Slaat nergens op om Jansen er nu uit te pikken. Dan hoeft Diemers ook niet mee de eredivisie in en zo weet ik er nog wel een paar.

Jansen laat het toch echt wel te  vaak afweten de laatste weken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Ieder zijn mening komt in mijn ogen zwaar tekort voor de eredivisie 

PePe

Drank en 5 dagen vrij maakt meer kapot dan je lief is.
Maar Thijs staat er komend seizoen weer.

Josli

Citaat van: Oud Cambuur op april 03, 2026, 22:22:09
Ieder zijn mening komt in mijn ogen zwaar tekort voor de eredivisie

Tja. Wie zal het zeggen. Dat dacht iedereen ook van Koeman. Ik zit meer in over andere posities.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:56:32
Ik zit meer in over andere posities.

Juist.
Als iemand Jansen wil kopen, dikke prima. Maar anders nodig investeren in (heel veel) andere posities!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Ons keepert mankeert niks aan. Is jong mag hij fouten maken?
Hier op dit forum niet nee.
Zijn vele andere posities waar we ons meer druk om zouden maken.
Maar idee.... pak Jurjus van Groningen en spits Emmen... (ook Groningen)
Maar deze keepert is niks mis mee
Doe m weg en een ander plukt.

Inferno-058

Citaat van: PePe op april 03, 2026, 22:26:06
Drank en 5 dagen vrij maakt meer kapot dan je lief is.
Maar Thijs staat er komend seizoen weer.
Gewoon dom om uitbundig te gaan zuipen. Dat doe je maar als het seizoen voorbij is

NRG

Citaat van: Inferno-058 op april 04, 2026, 01:46:13
Gewoon dom om uitbundig te gaan zuipen. Dat doe je maar als het seizoen voorbij is


Daar ligt het natuurlijk niet aan. Die jongens hebben de nacht na de promotie terecht een feestje gevierd, waarbij een aantal flink wat alcohol zal hebben genuttigd. Daar heb je 5 dagen later echt geen last meer van.