Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Spelen we nog wel met buitenspelers onder Plat?
Ik weet het echt niet, ben wel heel benieuwd.

denistel

Citaat van: Gasgeve op april 24, 2026, 08:35:13
4 spelers met routine is niet per se de sleutel tot handhaving. Zie verschil Nac en Telstar. Nac haalt 3/4 routiniers en Telstar doet het met maar 1 ervaren eredivisie speler in de basis.

due hebben wel een trainer die erg veel uit die spelersgroep haalt das ook een verschil
en de druk bij nac is vele malen hoger lijkt mij

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op april 24, 2026, 09:39:24
Spelen we nog wel met buitenspelers onder Plat?
Ik weet het echt niet, ben wel heel benieuwd.
Meer met wingbacks verwacht ik, 3-4-2-1 is wat ik verwacht.