Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2026, 21:11:46
Het gaat niet om de discussie of andere keepers in de eredivisie beter of slechter zijn dan Jansen. Het gaat om zijn eigen ontwikkeling. Daar zie ik te weinig progressie om te verwachten dat hij zich volgend seizoen beter staande houdt op eredivisie niveau.

Hij is goed in de reflex met de voeten maar technisch met de handen matig en voetballend vind ik hem ook beperkt, en daar zie ik weinig tot geen verbetering in. Zeker met het oog op volgend seizoen, waarin hij waarschijnlijk vaker onder druk komt te staan in kleinere ruimtes, kan dat problemen opleveren.

Of andere keepers minder zijn dan Jansen, staat daar los van en is in mijn ogen niet relevant.
Hoop dat ik het mis ga hebben maar ik ben bang dat het veel kostbare punten gaat kosten.

Het is wel relevant of andere keepers beter zijn en ook of je als Cambuur in staat bent om een betere keeper te halen. En mijn mening is dat dat niet realistisch is voor Cambuur nu. Keepers die beter zouden zijn dan Jansen liggen meestal bij clubs vast en dus moet je een transfersom betalen. En daarbij kom je uit bij keepers die ouder zijn en misschien wel beter of stabieler, maar daarentegen ook minder tot geen transferwaarde hebben.

Daarbij vind ik dat ook al haal je een andere keeper, dat is geen garantie dat ie dan ook hier beter is dan Jansen. Cambuur moet gewoon risico's nemen met spelers en keepers. En ja het kan ook wel eens mislukken of dat een speler zich minder goed ontwikkeld. maar dat hoort erbij.



Zuid1991

Citaat van: mark1989 op april 07, 2026, 21:45:18
Het is wel relevant of andere keepers beter zijn en ook of je als Cambuur in staat bent om een betere keeper te halen. En mijn mening is dat dat niet realistisch is voor Cambuur nu. Keepers die beter zouden zijn dan Jansen liggen meestal bij clubs vast en dus moet je een transfersom betalen. En daarbij kom je uit bij keepers die ouder zijn en misschien wel beter of stabieler, maar daarentegen ook minder tot geen transferwaarde hebben.

Daarbij vind ik dat ook al haal je een andere keeper, dat is geen garantie dat ie dan ook hier beter is dan Jansen. Cambuur moet gewoon risico's nemen met spelers en keepers. En ja het kan ook wel eens mislukken of dat een speler zich minder goed ontwikkeld. maar dat hoort erbij.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik las dat er belangstelling voor hem is. Als er een goed bod komt, moet je serieus overwegen om hem te verkopen. Zeker als je twijfelt over zijn ontwikkeling en plafond.

Daarbij heb ik er vertrouwen in dat je met goede scouting een keeper kunt vinden die minstens hetzelfde niveau haalt, of zelfs beter is. Kijk maar eens naar de go ahead eagles. Die doen dat al jaren goed.

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op april 08, 2026, 09:04:28
Ik ben het daar niet mee eens. Ik las dat er belangstelling voor hem is. Als er een goed bod komt, moet je serieus overwegen om hem te verkopen. Zeker als je twijfelt over zijn ontwikkeling en plafond.

Daarbij heb ik er vertrouwen in dat je met goede scouting een keeper kunt vinden die minstens hetzelfde niveau haalt, of zelfs beter is. Kijk maar eens naar de go ahead eagles. Die doen dat al jaren goed.
Dit gebeurt alleen hier en een paar supporters elders, binnen Cambuur twijfelt niemand. Maar bij interesse(die er is) gaat hij wel weg niet omdat het moet maar omdat het kan....

Lore

Prima gespeeld vandaag

Bens

Citaat van: Lore op april 10, 2026, 22:05:39
Prima gespeeld vandaag
Een van de betere Cambuurspelers vandaag.

Holwerd voor Cambuur

Maar die ene uittrap kwam niet aan ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op april 08, 2026, 09:17:35
Dit gebeurt alleen hier en een paar supporters elders, binnen Cambuur twijfelt niemand. Maar bij interesse(die er is) gaat hij wel weg niet omdat het moet maar omdat het kan....

Stade Brest die de nieuwe Bizot zoekt?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo


Oud Cambuur

Was heel kritisch de laatste wedstrijden over hem maar vandaag heeft hij prima gekeept

denistel

#339
ja en vrjdag was het weer niet overtuigend vond ik.vooral de uittrappen
ook weer waar ze soms belanden ik snap het niet krijgt ze amper
30 meter weg, op de lijn een goede keeper rest valt nog veel te
verbeteren.

Bankzitter

Niet alleen op de lijn maar in de hele 16 heerst hij. Maar het moet en kan nog veel beter.

Lore

Citaat van: denistel op april 19, 2026, 10:43:52
ja en vrjdag was het weer niet overtuigend vond ik.vooral de uitrappen
ook weer waar ze soms belanden ik snap het niet krijgt ze amper
30 meter weg, op de lijn een goede keeper rest valt nog veel te
verbeteren.

Tsjah, meevoetballen kan hij niet. Maar verder is hij echt een hele goede keeper toch? De vraag is of Cambuur het wil accepteren dat het voetballen het gewoon niet wordt. En zeker in de eredivisie zou ik dat gewoon accepteren. Hij krijgt nog meer ballen op goal en daar is hij juist heel sterk.

Als hij ook kon meevoetballen was hij zeker niet mee gegaan naar de eredivisie, want dan was hij allang weggekocht.

Lowieke

Citaat van: denistel op april 19, 2026, 10:43:52
ja en vrjdag was het weer niet overtuigend vond ik.vooral de uitrappen
ook weer waar ze soms belanden ik snap het niet krijgt ze amper
30 meter weg, op de lijn een goede keeper rest valt nog veel te
verbeteren.
Vind de uittrappen juist een stuk beter worden de laatste tijd. Goed, onder druk draait er wel eens eentje van zijn voet en schiet over de zijlijn, maar hij neemt de uitrappen nu lager, zodat v.d. Sande ze niet allemaal op het hoofd krijgt maar ook kan aannemen of met de borst verder spelen. Heb het idee dat daar bewust op is geoefend.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lowieke op april 19, 2026, 13:24:55
Vind de uittrappen juist een stuk beter worden de laatste tijd.

Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 19, 2026, 14:05:47
Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was.

vrijdsg gewoon weer een paar ballen door de midden naar de tegenstander en die
wirden dan gevaaerlijk maar ik zal wel te negatief zijn