Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Of het nou is om te stoken of dat er vanuit sportief oogpunt geredeneerd wordt, zowel voor Jansen als Pauwels (en anderen waar belangstelling voor is) geldt dat de club een reservelijst klaar moet hebben voor over 1,5 mnd.
In Henk en Sandor we trust

Specuveter

Altijd dat gestook van die kutboeren
Maar niet getreurd
Als het zo doorgaat de komende tijd dan komt het nog eens zover dat wij eredivisie spelen en zij KKD  :scc

Trainert!

niet te druk maken. lekker betalen.

PePe

Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?

Dreet

Citaat van: PePe op november 28, 2024, 23:22:14
Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?
En dan Floppert naar Cambuur zeker? Wie zegt dat Jansen dit zelf ook wil?

PePe

Laten ze Raatsie van Excelsior nemen.

Bankzitter

Noppert heeft daar een topcontract. Dat zullen ze eerst moeten regelen.
En dan nog een hele forse afkoopsom (met een hoog doorverkooppercentage).
Ze hebben dat geld zelf helemaal niet.

En dan gaat Jansen naar een trainer die zegt.... ik kijk per week wel of je speelt of niet. Lekker dan.
Jansen kan direct naar de subtop als die hier een beetje geduldig is.

Huizen

Citaat van: PePe op november 28, 2024, 23:22:14
Dkv wil Jansen met extern geld deze transfer financieren. Zou er al gesproken zijn? Mogelijk weten ze de vraagprijs al?

Dit staat op Twitter/X toch? Ik snap niet zo goed waarom dit soort berichten door Cambuur fans de wereld in komen. Wat heeft dat voor een voordeel voor de club?  :?

Galdiano

Citaat van: Bussum op november 29, 2024, 08:53:37
Dit staat op Twitter/X toch? Ik snap niet zo goed waarom dit soort berichten door Cambuur fans de wereld in komen. Wat heeft dat voor een voordeel voor de club?  :?

Het kan de club alleen maar schaden door onnodig onrust te cre?ren.
Jansen heeft nog 2.5 jaar. Een verkoop in de winter is onbespreekbaar lijkt mij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op november 29, 2024, 09:18:27
Het kan de club alleen maar schaden door onnodig onrust te cre?ren.
Jansen heeft nog 2.5 jaar. Een verkoop in de winter is onbespreekbaar lijkt mij.
alles is bespreekbaar maar 2.5 jaar kontrakt nog phoeeee dan praat je al snel over 2 miljoen.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2024, 09:55:25
alles is bespreekbaar maar 2.5 jaar kontrakt nog phoeeee dan praat je al snel over 2 miljoen.
plus ewn toeslag ,alleen al omdat het DKV is

Andy King

Citaat van: Trainert! op november 28, 2024, 23:18:37
niet te druk maken. lekker betalen.

Hebben ze geen geld voor. Zal wel een transfervrije worden.

Noordcambuur

En als Jansen vertrekt wie wordt opvolger. :?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op november 29, 2024, 10:25:25
plus ewn toeslag ,alleen al omdat het DKV is
hoorde dat ze een eigen vermogen van 20 miljoen.
En gaan ze nog bedelen bij externe investeerders  :_schater

PePe

Talenten halen, met als doel, om er dik aan te gaan verdienen.