Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

oost

Fantastische lijn keeper en geweldige in hoge ballen.
Maar tegenwoordig wordt er meer van keepers gevraagd.
Voetballende is hij echt een drama.

DK

Citaat van: PePe op maart 23, 2026, 17:47:37
Thijs oogde vorig seizoen beter dan zijn voorgangers.

Absoluut!

Delfzijl/Cambuur

Paar mindere potjes, kan gebeuren... Hoe vaak heeft hij ons al wel niet gered dit seizoen.... Hij kan prima mee naar de eredivisie.  |:)

Bankzitter

Het vreemde is... zijn stijl is niet bangig. Hij is heel pro-actief... durft altijd uit te komen. Hij voorkomt veel kansen door alert te reageren op situaties in het veld waardoor zijn ingrepen eenvoudig lijken. Dat doet hij uitstekend.

Dat is heel anders dan zijn uitstraling die wat timide en soms bangig is. Misschien  lijkt dat ook alleen maar zo.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2026, 18:56:32
Het vreemde is... zijn stijl is niet bangig. Hij is heel pro-actief... durft altijd uit te komen. Hij voorkomt veel kansen door alert te reageren op situaties in het veld waardoor zijn ingrepen eenvoudig lijken. Dat doet hij uitstekend.

Dat is heel anders dan zijn uitstraling die wat timide en soms bangig is. Misschien  lijkt dat ook alleen maar zo.

Precies en als keeper moet je soms in een fractie een keuze maken. Ik vond de keuze die hij maakte bij de goal van AZ waarbij hij omspeelt werd wel logisch. Hij koos ervoor om de hoek heel klein te maken ipv te tackelen met als kans op een penalty. Dat AZ daaruit scoorde is ook gewoon pech. Kans was groot dat die er niet in gaan zou gaan. Het is dan ook geen fout, maar de keuze pakt verkeerd uit.

Bens

De laatste tijd keept Jansen niet geweldig, moet je met hem wel de eredivisie in?

Oud Cambuur


Galdiano

Hopen dat er een club voor hem komt. Dan een strik erom.
Voetballend zo zwak, en niet meer de Jansen als aan het begin en vorig seizoen
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Bens op april 03, 2026, 20:58:40
De laatste tijd keept Jansen niet geweldig, moet je met hem wel de eredivisie in?

Nee

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 03, 2026, 21:03:13
Hopen dat er een club voor hem komt.

Dat mag altijd, want geld.

Maar ik blijf overtuigd dat we prima met hem de Ere in kunnen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Als 2de keeper neem ik aan

Holwerd voor Cambuur

Prima keepertje man.

Toegegeven, ik kijk weinig Eredivisie. Maar hij is toch niet minder dan die van Volendam (van Oevelen); Heracles (de Keijzer); NAC (Bjelica); Zwolle (Schendelaar); dkv (alle 3); Telstar (Koeman); Excelsior (Raatsie) ?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bens

Weer een blunder van Jansen door de bal in de handen te pakken na een terug speelbal.

Holwerd voor Cambuur

Blunder Baouf. Strik erom  :zweep
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur