Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Hoppa. 2 punten gepakt
Area 58

Specuveter


Stiens

Hij bedoelt dat als die laatste bal er in valt je 1-1 speelt en je dus 1 punt pakt i.p.v. 3.
:proost

oost

Wat een verademing deze keeper :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: Stiens op oktober 05, 2024, 09:54:02
Hij bedoelt dat als die laatste bal er in valt je 1-1 speelt en je dus 1 punt pakt i.p.v. 3.
:proost

Exact
Area 58

Destroyer

Eindelijk een keeper die punten pakt in plaats van kost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058


KlinkHamer

Was bij Stevens de laatste keer dat er gezongen werd:"Wij hebben een keeper op de goal".

Stiens

Staat volgens de Jong in de belangstelling van andere clubs.

"Als je ziet hoe onze keepers zich ontwikkelen, is dat een groot compliment voor Peter van der Vlag." Een voorbeeld daarvan is volgens De Jong de eerste keeper, Thijs Jansen. Die zou in de belangstelling staan van andere clubs. "En dan praat ik niet over kleine clubjes."

Galdiano

Citaat van: Stiens op oktober 28, 2024, 13:59:13
Staat volgens de Jong in de belangstelling van andere clubs.

"Als je ziet hoe onze keepers zich ontwikkelen, is dat een groot compliment voor Peter van der Vlag." Een voorbeeld daarvan is volgens De Jong de eerste keeper, Thijs Jansen. Die zou in de belangstelling staan van andere clubs. "En dan praat ik niet over kleine clubjes."

Peter van der Vlag?

Noem mij welke keepers hier beter zijn geworden?
Sonny Stevens kwam al met een heel behoorlijk niveau binnen en had zich al eerder bewezen.
Thijs Jansen heeft een meer dan uitstekende opleiding gehad bij Feyenoord, en daarna goed doorontwikkeld bij De Graafschap.

Maar ik kan niemand bedenken die echt beter is geworden de laatste jaren.

Rene Grotenhuis die maakte keepers echt beter. En bij zwakke punten zag je soms echt verbeteringen.


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

anderszchristian

Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2024, 14:09:11
Peter van der Vlag?

Noem mij welke keepers hier beter zijn geworden?
Sonny Stevens kwam al met een heel behoorlijk niveau binnen en had zich al eerder bewezen.
Thijs Jansen heeft een meer dan uitstekende opleiding gehad bij Feyenoord, en daarna goed doorontwikkeld bij De Graafschap.

Maar ik kan niemand bedenken die echt beter is geworden de laatste jaren.

Rene Grotenhuis die maakte keepers echt beter. En bij zwakke punten zag je soms echt verbeteringen.

Haha nou inderdaad. Belachelijk om Peter de credits te geven van het success van Jansen.

Bankzitter

We hebben 3 spelers van de buitencategorie voor de KKD: Jansen, Pauwels en Diemers.
Daar zou Nieling nog wel eens bij kunnen komen.  Gelukkig ligt iedereen goed vast.

janou

Citaat van: anderszchristian op oktober 28, 2024, 14:26:44
Haha nou inderdaad. Belachelijk om Peter de credits te geven van het success van Jansen.

Net zo belachelijk als dat Peter de schuld krijgt van fouten van de keepers.

Galdiano

Citaat van: janou op oktober 28, 2024, 14:42:32
Net zo belachelijk als dat Peter de schuld krijgt van fouten van de keepers.

Krijgt die de schuld? Waar haal je dat vandaan?
Ik constateer alleen dat keepers onder Van der Vlag niet beter worden. Als ze fouten maken ligt het aan hun zelf. Aan Van der Vlag de taak dit in de toekomst te voorkomen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Eerst maar eens zijn dat er een club ge?nteresseerd is in Jansen.