We kunnen er zo langzamerhand wel vanuit gaan dat hij het seizoen afmaakt als co-hoofdtrainer (?).
De hele week gefocussed op felheid, zg 50/50 ballen en dan krijg je zo?n start als gisteren. Duidelijk dat een aantal jongens verzuipen als het op strijd aan komt. Gisteren hebben ze het nog een wedstrijd aangekeken wat weer een mislukte gok is. Als je volgend jaar degradatievoetbal speelt, je sterkhouders zijn vertrokken, ga je het echt niet opredden met jongens als Maulun en Boere. Je daalt dan gewoon keihard af.
Totaal ongeschikt deze man. Beetje wrijven in de baard, en dan weer de handjes in de broekzakken.
En Henk op de achtergrond werkt niet. Het lijkt haast gelatenheid hoe hij op de bank zit.
Hier maak ik mij het meeste zorgen over.. de totale gelatenheid vanaf de bank. :zucht
Dit komt echt niet goed zo. Die baard is echt totaal ongeschikt.
Het leek meer alsof de spelers er gewoon niet zo'n zin in hadden. Volgende keer maar met 10000 man ze wakker schreeuwen.
Citaat van: hobbes op februari 13, 2022, 08:58:33
Het leek meer alsof de spelers er gewoon niet zo'n zin in hadden. Volgende keer maar met 10000 man ze wakker schreeuwen.
Zou het helpen? Als er al 1 denkt met een schoen te kunnen bellen zakt mij de broek af ...
Citaat van: De Gast op februari 13, 2022, 08:38:18
We kunnen er zo langzamerhand wel vanuit gaan dat hij het seizoen afmaakt als co-hoofdtrainer (?).
De hele week gefocussed op felheid, zg 50/50 ballen en dan krijg je zo?n start als gisteren. Duidelijk dat een aantal jongens verzuipen als het op strijd aan komt. Gisteren hebben ze het nog een wedstrijd aangekeken wat weer een mislukte gok is. Als je volgend jaar degradatievoetbal speelt, je sterkhouders zijn vertrokken, ga je het echt niet opredden met jongens als Maulun en Boere. Je daalt dan gewoon keihard af.
Klopt helemaal. We missen strijders in het elftal. Aan de bal zijn we prima maar zonder bal geven teveel spelers niet thuis.
Citaat van: hobbes op februari 13, 2022, 08:58:33
Het leek meer alsof de spelers er gewoon niet zo'n zin in hadden. Volgende keer maar met 10000 man ze wakker schreeuwen.
De helft speelt op 70/80 procent na de winterstop. Gemakzucht straalt er vanaf bij sommigen. Hopelijk is men nu wakker geschud. We zijn nog lang niet veilig.
Citaat van: wiekie1969 op februari 13, 2022, 09:10:35
De helft speelt op 70/80 procent na de winterstop. Gemakzucht straalt er vanaf bij sommigen. Hopelijk is men nu wakker geschud. We zijn nog lang niet veilig.
Natuurlijk zijn wij wel veilig.
Citaat van: Treb op februari 13, 2022, 08:57:41
Hier maak ik mij het meeste zorgen over.. de totale gelatenheid vanaf de bank. :zucht
Dit komt echt niet goed zo. Die baard is echt totaal ongeschikt.
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 10:37:31
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.
Paul = Pascal?
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 10:37:31
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.
Ik heb ook geen enkele moeite met een terugkeer van Lodeweges
Citaat van: Treb op februari 13, 2022, 10:51:50
Ik heb ook geen enkele moeite met een terugkeer van Lodeweges
Een trainer met bijzondere kwaliteiten. Laat maar komen.
Citaat van: Treb op februari 13, 2022, 10:51:50
Ik heb ook geen enkele moeite met een terugkeer van Lodeweges
ik wel. Opflikkeren met die judas
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 10:37:31
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.
wat een zeik stuk. Dwight was assistent h? bij Zwolle. Ow wat ging dat goed
Citaat van: wiekie1969 op februari 13, 2022, 09:07:45
Klopt helemaal. We missen strijders in het elftal. Aan de bal zijn we prima maar zonder bal geven teveel spelers niet thuis.
voor de winterstop was het hosanna en nu hebben we een mindere fase en dat kon je verwachten. Nu gewoon hoofd rustig houden en doorgaan zoals we deden dan komt het terug daar ben ik van overtuigd. Gister laatste 15 min waren we wel 3 klassen beter en daar moeten we mee verder. Niet te negatief allemaal
Kijk ook es wat we allemaal hebben meegemaakt binnen ons club. Eerst Foeke wat insloeg als een bom. Daarna Henk wat er ook zeer inhakte. Tussendoor al die Corona waar ook een paar spelers flink ziek van zijn geweest. Lege tribunes wat ook erg in ons nadeel is. We staan nog bij de eerste 10 en dat is eigenlijk een wonder. !!
Citaat van: J.v.G. op februari 13, 2022, 10:43:44
Paul = Pascal?
Bedankt voor je correctie. Ik bedoel Pascal natuurlijk en de correctie in mijn i pad uitzetten.
Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 11:01:30
wat een zeik stuk. Dwight was assistent h? bij Zwolle. Ow wat ging dat goed
Goed lezen is moeilijk met een waas voor je ogen merk ik.
Lodeweges in combinatie met Henk is goud waard, zij vulden elkaar perfect aan.
Dit was bij Pec zwolle dus niet het geval.
Maar als jij je frustratie boven het club belang stelt, reken ik ook goed hoor.
Verder heb ik ook gemerkt dat relativeren niet jouw sterkste punt is.
Dus lekker er in blijven hangen en verder nog een mooie sundag.
Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 11:13:19
Kijk ook es wat we allemaal hebben meegemaakt binnen ons club. Eerst Foeke wat insloeg als een bom. Daarna Henk wat er ook zeer inhakte. Tussendoor al die Corona waar ook een paar spelers flink ziek van zijn geweest. Lege tribunes wat ook erg in ons nadeel is. We staan nog bij de eerste 10 en dat is eigenlijk een wonder. !!
Hierin hest helemaal weer geliek. Bist wel wat op en del fien ik :_schater
Citaat van: Lore op februari 13, 2022, 10:24:55
Natuurlijk zijn wij wel veilig.
Daar ben ik nog niet helemaal zeker van,ze zitten in een neerwaartse spiraal.
En ze beginnen onderin punten te pakken.
En met het nivo hoe ze nu spelen denk ik dat ze niet veel punten meer halen.
Zou net weer wat voor Cambuur zijn met het meest aantal punten degraderen.
Ze moeten echt uit een ander vaatje gaan tappen om aan het eind niet in de problemen te komen.
Gewoon 5 3 2 gaan proberen, iedereen kent ons spelletje zo langzamerhand, we hebben totaal geen antwoord op 5 3 2 systeem van andere partij
Goed plan, Dwight weer terug vragen :_schater
Als we willen dat er onrust komt in Leeuwarden moeten we dat doen.
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 11:31:38
Goed lezen is moeilijk met een waas voor je ogen merk ik.
Lodeweges in combinatie met Henk is goud waard, zij vulden elkaar perfect aan.
Dit was bij Pec zwolle dus niet het geval.
Maar als jij je frustratie boven het club belang stelt, reken ik ook goed hoor.
Verder heb ik ook gemerkt dat relativeren niet jouw sterkste punt is.
Dus lekker er in blijven hangen en verder nog een mooie sundag.
dat je dit oppert zegt wel veel over jou. Iemand terug halen die zoiets heeft geflikt dan heb je geen waarden en normen en gooi je alles over boord
Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2022, 11:45:38
Goed plan, Dwight weer terug vragen :_schater
Als we willen dat er onrust komt in Leeuwarden moeten we dat doen.
Je hebt helemaal gelijk man, wegzakken naar na competitie geeft rust bij de supporters.
Zie eens verder dan je aversie tegen een trainer die op het verkeerde moment de overstap maakte naar die Boeren.
Realiseer je wel dat die akelige Foppe het stiekem heeft gelekt om hier de rapen gaar te krijgen. Dat is prima gelukt tot nu nu toe bij een aantal.
Het gaat mij om het behouden van Henk als trainer van onze mooie club en dat gaat echt niet lukken als er niet snel een persoon naast hem komt die hem aanvoelt en aanvult. En deze persoon die nu voorhanden is, is Lodeweges.
Dat wij nu iets minder draaien komt allemaal door ons assistent. Pascal is een slechte trainer en moet snel worden ontslagen. :X
Er waren mensen die vorige week het Utrecht-publiek verwend noemden, maar hier slaan we ook wat door. Kijk nog even goed naar teletekstpagina 819 zou ik zeggen, iets rustiger blijven mag wel hoor. Voor het eerst in twee?nhalf seizoen in een wat mindere reeks en meteen moet alles anders...
Citaat van: Collingwood op februari 13, 2022, 12:07:48
Er waren mensen die vorige week het Utrecht-publiek verwend noemden, maar hier slaan we ook wat door. Kijk nog even goed naar teletekstpagina 819 zou ik zeggen, iets rustiger blijven mag wel hoor. Voor het eerst in twee?nhalf seizoen in een wat mindere reeks en meteen moet alles anders...
We presteren al vanaf het begin van het seizoen veel beter dan je zou verwachten (complimenten naar de TS), staan zeer verrassend 8e (wie had dat van te voren gedacht?) en hebben nu even een mindere periode (zoals iedere club die heeft). En gelijk staat er een trainer ter discussie?
Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 11:57:31
dat je dit oppert zegt wel veel over jou. Iemand terug halen die zoiets heeft geflikt dan heb je geen waarden en normen en gooi je alles over boord
Over normen en waarden gesproken waar gaat het over man, het gaat nu om onze trainer die misschien vanwege zijn gezondheid beslissingen gaat nemen die desastreus zijn voor onze club.
Gelukkig gaan wij niet over het aanstellen van trainers en moet Foekezich hier maar mee bezig houden.
Citaat van: Tanjajeah op februari 13, 2022, 12:17:34
We presteren al vanaf het begin van het seizoen veel beter dan je zou verwachten (complimenten naar de TS), staan zeer verrassend 8e (wie had dat van te voren gedacht?) en hebben nu even een mindere periode (zoals iedere club die heeft). En gelijk staat er een trainer ter discussie?
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Pascal, maar vormt waarschijnlijk geen eenheid met Henk.
Met Lodeweges stonden we in de winter gewoon op degradatie beste Vlampiep. Hest een iets te romantisch beeld van die tijd.
Gewoon met dit team het seizoen afmaken. Die paar puntjes pakken we nog wel. Waar ik me meer zorgen om maak is dat met dit spel de waarde van onze topspelers ook flink keldert.
Volgens mij zitten we nu in de jaarlijks terug kerende dip na de winterstop.
Het zou mooi zijn geweest als we gisteren 3 hadden gepakt.
(komende wedstrijden tegen 010 en 020 zeker geen punten)
Citaat van: De Gast op februari 13, 2022, 12:23:34
Met Lodeweges stonden we in de winter gewoon op degradatie beste Vlampiep. Hest een iets te romantisch beeld van die tijd.
Gewoon met dit team het seizoen afmaken. Die paar puntjes pakken we nog wel. Waar ik me meer zorgen om maak is dat met dit spel de waarde van onze topspelers ook flink keldert.
Nou jij geeft hiermee Henk een disc. en Pacal alle credits. Het gaat nu om een periode waarin Henk wordt aangevuld om zijn visie voort te kunnen zetten en niet om een nieuwe hoofdtrainer.
Wat nu speelt is er al het hele seizoen,een kwetsbare verdediging wat deels gecompenseerd wordt door een sterke keeper en de rol van Hoedemakers. De nog noodzakelijke punten komen er wel alleen voor volgend seizoen moet de selectie wat breder worden en iets meer in evenwicht.
Geen paniek, wel doorselecteren nu !
Sandor, waar ben je?
Citaat van: PePe op februari 13, 2022, 13:20:17
Sandor, waar ben je?
Sandor is al vrij lang niet meer aanwezig. We zijn zonder hem kampioein geworden en hebben de beste eerste seizoenshelft in de eredivisie ooit achter de rug zonder hem. Het gaat nu 6 wedstrijden prut (zo?n fase heeft Henk voor de start ook wel verwacht meen ik me te herinneren). Ik vond Sandor een geweldige speler en een hele goede coach maar met zijn inbreng hadden we gisteren vast nog net zo dramatisch verdedigd als zonder hem. Ze moeten er echt veel dichter opzitten. En daar verwacht ik veel meer inbreng van Pascal, volgens mij richtte hij zich toch met name op de verdediging?
Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 11:36:31
Daar ben ik nog niet helemaal zeker van,ze zitten in een neerwaartse spiraal.
En ze beginnen onderin punten te pakken.
En met het nivo hoe ze nu spelen denk ik dat ze niet veel punten meer halen.
Zou net weer wat voor Cambuur zijn met het meest aantal punten degraderen.
Ze moeten echt uit een ander vaatje gaan tappen om aan het eind niet in de problemen te komen.
4 punten in 12 wedstrijden? Als dat niet lukt, dan verdienen wij het ook gewoon niet.
Citaat van: Lore op februari 13, 2022, 13:45:27
4 punten in 12 wedstrijden? Als dat niet lukt, dan verdienen wij het ook gewoon niet.
Klopt helemaal
Citaat van: hobbes op februari 13, 2022, 13:57:55
Klopt helemaal
Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is
Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 14:05:18
Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is
maar nu pakken de onderste clubs ook punten dan ben ik bang dat we met 34 punten het niet halen 36 punten genoeg zijn.
34 is al jarenlang genoeg en dat zal dit seizoen niet anders zijn.
Met 34 ben je gewoon veilig hoor dit seizoen. Dan moet een fortuna al 15 punten halen in 12 potjes. En iedereen tussen hun en ons in moeten ook blijven winnen. Dat gebeurt niet.
Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 14:05:18
Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is
Natuurlijk is dat genoeg en we pakken ook nog wel voldoende hoor.
Maar we zullen moeten blijven anticiperen op de konijnen uit de hoge hoed die de tegenstanders tevoorschijn toveren.
Laten we nu niet gaan denken dat we plotseling niets meer kunnen, maar zoals het in de eerste competitie helft ging zal het niet worden.
Waar ik mij echt zorgen over maak is Henk zijn gezondheid die hem nu parten speelt. Iedere teleurstelling en tegenslag werkt niet mee om stress te ontlopen. Maar ik heb alle vetrouwen dat we eindigen boven in het rechter rijtje hoor.
Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 14:05:18
Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is
Dan verdien je het dus als je maar 4 punten in 12 wedstrijden haalt.
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 12:20:47
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Pascal, maar vormt waarschijnlijk geen eenheid met Henk.
wat een onzin kraam jij hier steeds uit. Waarop is dat gebaseerd?
Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 17:40:32
wat een onzin kraam jij hier steeds uit. Waarop is dat gebaseerd?
Aaa goeie, bist weer wakker.
Ik ben benieuwd waarop jij van mening bent dat ik steeds onzin uit kraam.
Geef maar aan wat onzin is en daarmee geef je mij de mogelijkheid om dit te weerleggen of te onderschrijven dat ik het mis heb.
Ben benieuwd en maak mij wijzer . ;)
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 18:44:10
Aaa goeie, bist weer wakker.
Ik ben benieuwd waarop jij van mening bent dat ik steeds onzin uit kraam.
Geef maar aan wat onzin is en daarmee geef je mij de mogelijkheid om dit te weerleggen of te onderschrijven dat ik het mis heb.
Ben benieuwd en maak mij wijzer . ;)
over dat Pascal zo slecht is en dat Henk en hij niet passen en over judas dwight en dat met veel onzin volhoud
K was vanmiddag even naar Denhelder trouwens :devil
Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 18:48:17
over dat Pascal zo slecht is en dat Henk en hij niet passen en over judas dwight en dat met veel onzin volhoud
De zeelucht het dei warskienluk wel goead daan hoop ik.
Maar ik beweer niet dat Pascal niet een goede trainer is, maar hij kan Henk niet aanvullen in zijn mindere kwaliteiten, terwijl Henk Dwight wel kon aanvullen en Sandor Henk weer goed aanvulde. Deze combinatie konden spelers zo neer zetten en motiveren in de juist gekozen tactiek dat we onverslaanbaar leken te zijn ( vooral leken) want we kregen ook wel eens een draai om de oren.
Ik ben het met je eens dat Lodeweges een oer stomme zet heeft begaan om tijdens de nog niet afgelopen competitie bij de vijand te tekenen.
Dit is met destructieve bedoelingen door de vijand naar buiten gebracht. Het eind resultaat was ook duidelijk, Dwight mis competenties net als Henk om zonder de goede aanvulling tot topprestaties te komen.
Om Dwight zijn levenlang nu te schofferen en re straffen voor een voor mij ook fout besluit gaat mij echt te ver.
Zelf heb ik ook wel zoveel foute beslissingen genomen dat ik met dergelijke opvatting nergens meer zou kunnen verschijnen.
Maar ik gun ieder zijn mening in dergelijke dingen want ut is en blieft maar een spulsje dat voetbal.
We zullen het zien of er deze week nieuws is wb onze trainers.
Het doet mij in ieder geval ontzettend zeer om Henk zo gelaten op de bank te zien zitten.
Denk dat hij ook regelmatig nadenkt over hoe nu verder??
Citaat van: Specuveter op februari 13, 2022, 20:21:10
We zullen het zien of er deze week nieuws is wb onze trainers.
Het doet mij in ieder geval ontzettend zeer om Henk zo gelaten op de bank te zien zitten.
Denk dat hij ook regelmatig nadenkt over hoe nu verder??
Ik heb zo lang als ik bij de club kom ( en dat is sinds de oprichting) nog niet een trainer gekend waar ik zo veel mee heb als bij Henk
Ook ik ben van mening dat Henk in een tweestrijd verkeert en dat raakt mij op een manier waar ik slecht mee kan omgaan, dit omdat ik er geen invloed op kan hebben.
Net enige wat ik en anderen kunnen doen is hem steunen en laten weten wat hij doet en besluit het te respecteren. Dit kan iedere thuis wedstrijd door hem luidkeels toe te zingen. |:) |:)
Mooi gesproken hierboven, daar sluit ik me volledig bij aan.
Dank, Specu en Vlam. _O_
Wat voor nieuws zou er moeten zijn dan? We gaan gewoon zo door en ons bestuur raakt zeker niet in de war. Je weet gewoon dat je even een terugslag krijgt en iedere x als we dan denken dat het niet goed komt dan gebeurt het tegenovergestelde. Dat is al 3 jaar zo
Misschien een rare hersenspinsel. Fred Grim zal niet lang meer op de bank zitten bij Willem II vermoed ik. Samen met Henk een duo vormen met 2 assistenten?
Grima nee das geen optie.
:zucht
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 20:40:14
Ik heb zo lang als ik bij de club kom ( en dat is sinds de oprichting) nog niet een trainer gekend waar ik zo veel mee heb als bij Henk
Ook ik ben van mening dat Henk in een tweestrijd verkeert en dat raakt mij op een manier waar ik slecht mee kan omgaan, dit omdat ik er geen invloed op kan hebben.
Net enige wat ik en anderen kunnen doen is hem steunen en laten weten wat hij doet en besluit het te respecteren. Dit kan iedere thuis wedstrijd door hem luidkeels toe te zingen. |:) |:)
Als mens is Henk geweldig, daar twijfelt niemand aan, maar als trainer zeer beperkt, hij kan maar op 1 manier spelen. Maar een falende manier van spelen luidkeels aanmoedigen gaat mij te ver.
Feit is nou eenmaal dat Bosschaart bij lange na niet goed genoeg is.Dus gewoon zo snel mogelijk vanaf! We zijn een betaald voetbalclub, geen liefdadigheids instelling!
Citaat van: D.H.Skolten op februari 14, 2022, 00:46:12
Als mens is Henk geweldig, daar twijfelt niemand aan, maar als trainer zeer beperkt, hij kan maar op 1 manier spelen. Maar een falende manier van spelen luidkeels aanmoedigen gaat mij te ver.
Wat is jouw definitie van een goede trainer? Ik denk eigenlijk dat dat alleen maar te bepalen is door naar de resultaten te kijken, en bij (bijna) alle hoogtepunten van Cambuur is Henk betrokken geweest.
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.
Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.
Bizar he? Sommigen denken dat wij eigenlijk mee zouden moeten doen voor het kampioenschap. Maar de helft van de andere eredivisieploegen wil vandaag nog met ons ruilen. Niet slecht voor een promovendus.
Daarnaast komt er een nieuw stadion aan ?n is dit ??n van de meest stabiele bestuurlijke periodes van de club. Fantastisch!
Natuurlijk zijn er aspecten die gevaarlijk kunnen zijn voor de club. Gezondheidsproblemen bij cruciale medewerkers, of het vertrek van belangrijke spelers. Maar is er iemand die had verwacht dat alles zonder tegenslag zou verlopen?
Klopt, het is te vaak alles of niets hier. Natuurlijk zit ik me zaterdag ook te ergeren op de tribune en gooit je dat er daar even lekker uit. Maar nu weer door naar de volgende. Er moeten dingen weer opgepikt worden, maar om gelijk de hele club en al zijn werknemers tot de grond toe af te fikken....
Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.
Ik ben absoluut realistisch, het is een prachtig seizoen.
we spelen gelijk tegen AZ, verliezen na een zeer goedhalf uur bij Utrecht.
En verliezen knullig tegen Zwolle.
Ik ben niet in paniek, maar kijk wel realistisch naar de balans binnen de TS.
Na hhet wegvallen van Sandor is er al een gat ontstaan, En nu met Henk is er nog meer belasting bij Peter, Martijn en Pascal gekomen. Dat is het enige waar ik zorgen over maak.
_O_
Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.
Citaat van: D.H.Skolten op februari 14, 2022, 00:46:12
Als mens is Henk geweldig, daar twijfelt niemand aan, maar als trainer zeer beperkt, hij kan maar op 1 manier spelen. Maar een falende manier van spelen luidkeels aanmoedigen gaat mij te ver.
Dan zingst stou toch lekker niet met.
2 (+1 officieus) x een team kampioen maken, onbekende spelers laten groeien tot eredivisie niveau, een goede PR hebben, daarbij een zeer aimabel mens blijven en de club met een der laagste budgets naar bijna sub top brengen, nee inderdaad een beperkte trainer.
Cambuur en de Chinese volkspartij houden niet zo van kritiek !
Wel van Bami met Sat? en van koud bier
Citaat van: veteraan op februari 14, 2022, 12:37:47
Cambuur en de Chinese volkspartij houden niet zo van kritiek !
Wel van Bami met Sat? en van koud bier
De veteraan trek zijn veter aan, hij lust geen lauw bier en nassi met sat? met vet er aan. :insane
Sich afsette teugen treners het gien sin, die staan niet op ut feld. Feit is dattur tefeul mooiweer foeballers opsteld wudde bf Maulun, Kallon, Joosten, Boere dy totaal gien sicht het op de taktyk, Mac Intosh, Schouten, dy meer oog hewwe foor de teugenstander dan de bal. Froeg bal afpakke is nyt ut sterkste punt. Tuus ferlieze teugen ploegen op de onderste plaatsen su nyt mutte. Speulers hou Henk asjeblyft uut de wyn deur meer inset te brengen.
Citaat van: piene hassus op februari 14, 2022, 13:26:08
Sich afsette teugen treners het gien sin, die staan niet op ut feld. Feit is dattur tefeul mooiweer foeballers opsteld wudde bf Maulun, Kallon, Joosten, Boere dy totaal gien sicht het op de taktyk, Mac Intosh, Schouten, dy meer oog hewwe foor de teugenstander dan de bal. Froeg bal afpakke is nyt ut sterkste punt. Tuus ferlieze teugen ploegen op de onderste plaatsen su nyt mutte. Speulers hou Henk asjeblyft uut de wyn deur meer inset te brengen.
inzet en felheid is iets verschillends voor mij ik geloof er oek niet in dat spelers niet
willen maar sommigen kunnen dat felle voetbal gewoon niet daar is op geselecteerd
en gaat je opbreken zodra het op bikkelen aan komt.wij gaan uit van mooi goed voebal
en dat is ook prima maar als dat niet wil moet je ook anders kunnen en dat kunnen we
niet vind ik.
Citaat van: denistel op februari 14, 2022, 13:38:01
inzet en felheid is iets verschillends voor mij ik geloof er oek niet in dat spelers niet
willen maar sommigen kunnen dat felle voetbal gewoon niet daar is op geselecteerd
en gaat je opbreken zodra het op bikkelen aan komt.wij gaan uit van mooi goed voebal
en dat is ook prima maar als dat niet wil moet je ook anders kunnen en dat kunnen we
niet vind ik.
Een type speler zoals El Makrini of Youri Rose zou in dit team niet misstaan.
Citaat van: Galdiano op februari 14, 2022, 09:27:22
Ik ben niet in paniek, maar kijk wel realistisch naar de balans binnen de TS.
Na hhet wegvallen van Sandor is er al een gat ontstaan, En nu met Henk is er nog meer belasting bij Peter, Martijn en Pascal gekomen. Dat is het enige waar ik zorgen over maak.
Daar kan ik mij wel in vinden. Wij hebben dus 1 1/2 trainer ingeleverd en die zijn niet vervangen. Dan waren of die 1 1/2 trainer zonde van het geld of de andere trainers hebben het nu mega druk/
Citaat van: Vlampiep op februari 14, 2022, 16:20:42
Een type speler zoals El Makrini of Youri Rose zou in dit team niet misstaan.
die liepen zo, n 8-9 km per weds en ons middenveld van nu 12 -14. We hebben een jong middenveld nu.
Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 16:27:53
die liepen zo, n 8-9 km per weds en ons middenveld van nu 12 -14. We hebben een jong middenveld nu.
Het gaat om het type denk ik, een vervelende gozer, een 'winnaar' zeggen ze dan
Citaat van: EdsjeSCC op februari 14, 2022, 16:45:33
Het gaat om het type denk ik, een vervelende gozer, een 'winnaar' zeggen ze dan
Ja dat bedoel ik met zo'n type.
Als Rose of Makrini je directe tegenstander was, had je meestal niet een leuke avond.
Onze huidige middenvelders kunnen goed voetballen, maar proberen altijd voefballend alles op te lossen. Maar soms moet je je tegenstander mateloos kunnen irriteren, zodat deze niet in de wedstrijd komt. Boven genoemde spelers konden dat en deelden daarbij soms de nodige koekis uit.
Misschien volgend seizoen kijken naar een systeem met 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder.
Het is een heel bewuste keuze om met 1 controlerende middenvelder te spelen en "lage"backs.
Dat zal niet veranderen.
Tegenstanders passen zich nu aan ons aan. Nu moeten wij daar weer op aanpassen door bijvoorbeeld sneller om te schakelen zoals we met Kallon nu al een paar keer deden. Ook meer duels winnen op het middenveld als we de bal op die lange voorin moeten gooien.
Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.
sneue jankerds zijn het.
ooit kwam ik hier graag even lezen (zelfs in de zwartste periode van forummers) maar er zijn tegenwoordig zoveel lui waar je bij het lezen van de naam al weet dat er weer stront getypt word.
lekker volhouden in het negatieve , get a life.
typerend ook dat je ze niet of nauwelijks hoort als het goed gaat. :R
Vind de "kritiek"nog wel meevallen hier.
Wat we veel lezen hier is de angst hoe het met Onze Henk komt.
Ik neem aan dat Henk en Pascal het momenteel samen doen.
Om nu Pascal hiervoor alleen verantwoordelijk te stellen?
De slapheid van het voetbal komt misschien wel doordat veel spelers volgend seizoen misschien elders spelen?
Het is nu sprokkelen maar het is nu ook weer niet zo dat we door de ondergrens zakken. We spelen tegen sterke teams en zijn (behoudens tegen de subtop) iedere wedstrijd gelijkwaardig. Tegenstanders passen zich aan. Dat was in de KKD ook zo en daar vonden we dan weer een antwoord op end dan kwam er weer een goede reeks.
Ik ben dik tevreden met plek 12 of hoger en nog steeds op koers voor de beste eindklassering ooit.
En hoeveel teams zijn er buiten de absolute top die twee en een half seizoen lang geen slechte reeks hebben gehad?
Citaat van: PePe op februari 14, 2022, 23:23:34
Ik neem aan dat Henk en Pascal het momenteel samen doen.
Om nu Pascal hiervoor alleen verantwoordelijk te stellen?
Je kunt uiteraard Pascal niet verantwoordelijk stellen voor de zwakke resultaten die de laatste wedstrijden werden behaald.
Bij de aanstelling had in mijn beleving meer gekeken moeten worden of hij Henk kan aanvullen in zijn mindere competenties.
Nu deze combinatie niet het gewenste resultaat haalt, lijkt mij dat er tijdelijk een takticus wordt aangesteld. Als Foeke dit tijdelijk zou kunnen doen is het lek ook gedicht.
Citaat van: Bankzitter op februari 15, 2022, 08:03:11
Het is nu sprokkelen maar het is nu ook weer niet zo dat we door de ondergrens zakken. We spelen tegen sterke teams en zijn (behoudens tegen de subtop) iedere wedstrijd gelijkwaardig. Tegenstanders passen zich aan. Dat was in de KKD ook zo en daar vonden we dan weer een antwoord op end dan kwam er weer een goede reeks.
Ik ben dik tevreden met plek 12 of hoger en nog steeds op koers voor de beste eindklassering ooit.
En hoeveel teams zijn er buiten de absolute top die twee en een half seizoen lang geen slechte reeks hebben gehad?
Het schurkt qua inzet nu wel tegen de ondergrens aan lijkt het. Op het moment dat ze zaterdag aanzetten zit er weer swung in en beleving in maar het lukt ze niet 90 minuten lang.
Citaat van: Vlampiep op februari 15, 2022, 12:23:52
Je kunt uiteraard Pascal niet verantwoordelijk stellen voor de zwakke resultaten die de laatste wedstrijden werden behaald.
Bij de aanstelling had in mijn beleving meer gekeken moeten worden of hij Henk kan aanvullen in zijn mindere competenties.
Nu deze combinatie niet het gewenste resultaat haalt, lijkt mij dat er tijdelijk een takticus wordt aangesteld. Als Foeke dit tijdelijk zou kunnen doen is het lek ook gedicht.
foeke is geen tacticus volgens mij en heeft het druk genoeg met andere dingen.
Citaat van: hobbes op februari 15, 2022, 12:40:53
Het schurkt qua inzet nu wel tegen de ondergrens aan lijkt het. Op het moment dat ze zaterdag aanzetten zit er weer swung in en beleving in maar het lukt ze niet 90 minuten lang.
ajax en f noord zijn misschien de enige 2 ploegen die het 90 min lang kunnen de meesten
zeker niet zal ook met steeds weer opduikende corona gevallen te maken hebben,
verder hadde we natuurlijk de pech tegen utrecht om hoedemakers kwijt te raken en
tegen zwolle uldrikis niet konden gebruiken vooral tegen zwolle was hij heel bruikbaar
geweest omdat die lui hoog druk zetten en hij als aanspeelpunt natuurlijk veel beter is
als boere.
ik zou er dan ook voor zorgen on thuis tegen sittard alles fit te hebben en spelers
die pijntjes hebben tegen f,noord te sparen want sittard thuis wordt een hele cruciale
wedstrijd.
Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 12:45:07
foeke is geen tacticus volgens mij en heeft het druk genoeg met andere dingen.
Als Foeke dat niet is schiet dat dus niet op.
Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 12:50:33
ajax en f noord zijn misschien de enige 2 ploegen die het 90 min lang kunnen de meesten
zeker niet zal ook met steeds weer opduikende corona gevallen te maken hebben,
verder hadde we natuurlijk de pech tegen utrecht om hoedemakers kwijt te raken en
tegen zwolle uldrikis niet konden gebruiken vooral tegen zwolle was hij heel bruikbaar
geweest omdat die lui hoog druk zetten en hij als aanspeelpunt natuurlijk veel beter is
als boere.
ik zou er dan ook voor zorgen on thuis tegen sittard alles fit te hebben en spelers
die pijntjes hebben tegen f,noord te sparen want sittard thuis wordt een hele cruciale
wedstrijd.
Klopt wat je zegt. Laat ik het anders zeggen, er lijkt minder energie in het team te zitten.
Citaat van: hobbes op februari 15, 2022, 13:49:40
Klopt wat je zegt. Laat ik het anders zeggen, er lijkt minder energie in het team te zitten.
Tot december was onze selectie super fit en dat vertaalde zich uit in het pakken van punten.
Dat we na 2,5 seizoen waarin wij voornamelijk met mooi aanvallend voetbal de punten wisten te pakken eens een kentering zou komen, komt voor mij dan ook niet als een verrassing. Onze selectie is te smal om blessures of vormverlies te kunnen opvangen met gelijkwaardige spelers.
Onze club beschikt niet over budget waarmee we in de winterstop een topper op de vleugel en verdedigende middenvelder konden halen.
Op de keeper beschouwd heeft onze TS een wereldprestatie verricht door met het halen van vrij onbekende spelers uit de KKD bovengenoemd succes te verkrijgen.
Wat er nu ontbreekt is de schakel in de trainerstaf die het laatste stukje van dit seizoen kan ondersteunenin het vinden van de juiste tactiek wat naar een mooie eindstand op de ranglijst zal gaan leiden.
?Wat er nu ontbreekt is de schakel in de trainerstaf die het laatste stukje van dit seizoen kan ondersteunenin het vinden van de juiste tactiek wat naar een mooie eindstand op de ranglijst zal gaan leiden.?
Daar ben ik het wel mee eens. Sandor vd Heide is vertrokken en Henk de Jong is nog lang niet de oude. Nog niet zo lang geleden droegen zetten zij alles neer op tactisch gebied. Dat missen we nu. Neemt niet weg dat ik respect heb voor Bosschaart, hoe hij de boel oppakt. Ook in de media.
Toch ben ik het hier ook niet mee eens . Toen we in november zo goed draaiden hoorde ik hier niks over. Tegen Az uit ook niet. Als je zo slap verdedigd tja daar is niks tegen bestand
wat vlampiep zegt klopt wel na 2,5 jaar is de motor misschien leeg.juist daarom
had je in de winter 2 of 3 moeten verlopen en vers bloed er neer zetten iets
wat andere clubs wel hebben gedaan,
de 28 pr voor de winterstop zijn vooral behaald door vastigheden uit
de voorbije 2 jaar.
Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 18:11:58
wat vlampiep zegt klopt wel na 2,5 jaar is de motor misschien leeg.juist daarom
had je in de winter 2 of 3 moeten verlopen en vers bloed er neer zetten iets
wat andere clubs wel hebben gedaan,
de 28 pr voor de winterstop zijn vooral behaald door vastigheden uit
de voorbije 2 jaar.
als je onderaan staat MOET je wel
Citaat van: sunderland op februari 15, 2022, 19:12:37
als je onderaan staat MOET je wel
klopt maar als spelers niet meer beter worden oa jacobs dan moet je ook
handelen is mijn mening
Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 21:36:47
klopt maar als spelers niet meer beter worden oa jacobs dan moet je ook
handelen is mijn mening
we gaan het zien de komende 4 weds. Of jou mening klopt. De discussie ging hier over dat Pascal niet goed genoeg was en daar was ik het niet mee eens. Ik denk ook dat het meer aan de spelers ligt. Als je 4 van zulke doelpunten tegenkrijgt dan heb je daar als trainer geen vat op
Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 21:36:47
klopt maar als spelers niet meer beter worden oa jacobs dan moet je ook
handelen is mijn mening
De middenvelders laten de ruimte tussen de verdediging en middenvelderssoms te groot worden. Onze centrale verdigers staan bij hoge ballen te ver van hun tegenstander, die ongehinderd de ballen aan kunnen nemen. Hier had in de winterstop misschien een huur of aankoop in gedaan moeten worden.
Dit kun je ook onze trainers aanrekenen.
En als onze tegenstander hoog druk gaat zetten, moet onze trainerstaf hier op anticiperen, maar hier we hebben geen verdedigende middenvelder die de zoden uit het veld loopt en de mouwen opstroopt, dus moet het binnen deze selectie worden opgelost.
Het budget ontbreekt dus moet de staf hiermee dealen, maar te laat anticiperen en hierop te weinig trainen trainen kun je de staf wel kwalijk af nemen.
Onder druk uitvoetballen lukt heel aardig met de lange bal op Uldrikis.
Als die er dan niet bij is is dat wel een groot gemis.
Normaal gesproken is Feijenoord Zondag een maatje te groot.
Met een volledige en hopelijk fitte selectie de punten tegen Fortuna binnenhalen.
Dan is handhaving zo goed als zeker!
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2022, 09:07:34
De middenvelders laten de ruimte tussen de verdediging en middenvelderssoms te groot worden. Onze centrale verdigers staan bij hoge ballen te ver van hun tegenstander, die ongehinderd de ballen aan kunnen nemen. Hier had in de winterstop misschien een huur of aankoop in gedaan moeten worden.
Dit kun je ook onze trainers aanrekenen.
En als onze tegenstander hoog druk gaat zetten, moet onze trainerstaf hier op anticiperen, maar hier we hebben geen verdedigende middenvelder die de zoden uit het veld loopt en de mouwen opstroopt, dus moet het binnen deze selectie worden opgelost.
Het budget ontbreekt dus moet de staf hiermee dealen, maar te laat anticiperen en hierop te weinig trainen trainen kun je de staf wel kwalijk af nemen.
dit is een aanname van jou
Zit deze ochtend bij ESPN..
Net ff gekeken dit doe je goed Pascal petje af mooi dat je onze club zo goed verwoord hebt.
Veel succes de laatste 8 wedstrijden en pak nog even 7 punten.
Foeke Booy gaat de technische staf ondersteunen :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2022, 12:53:22
Foeke Booy gaat de technische staf ondersteunen :thumbsup
wie zegt dat?
Citaat van: Specuveter op maart 13, 2022, 13:05:59
wie zegt dat?
ga daar maar vanuit kerel.
Wie gaat nu nog een trainer halen voor de laatste 8 wedstrijden.
Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2022, 13:18:58
ga daar maar vanuit kerel.
Wie gaat nu nog een trainer halen voor de laatste 8 wedstrijden.
Lijkt me niet verstandig en gaat denk ik ook niet gebeuren. Foeke moet scouten, genoeg te doen de komende maanden.
Gewoon een ervaren trainer erbij halen wellicht iemand die al gestopt is.
Puur als ondersteuning.
In ieder geval geen onervaren trainer die zijn eigen systeempje nog even wil doordrukken en zich wil profileren ten koste van de club.
Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2022, 13:39:48
Gewoon een ervaren trainer erbij halen wellicht iemand die al gestopt is.
Puur als ondersteuning.
In ieder geval geen onervaren trainer die zijn eigen systeempje nog even wil doordrukken en zich wil profileren ten koste van de club.
Als het gaat om er iemand bij te hebben met de juiste papieren gewoon Gerrie Schouwenaar erbij halen.
Citaat van: michello op maart 13, 2022, 13:24:14
Lijkt me niet verstandig en gaat denk ik ook niet gebeuren. Foeke moet scouten, genoeg te doen de komende maanden.
Foeke alleen voor het praatje en de papieren en Barto, Pascal en H vd vd Vlag blijven doen wat ze nu ook doen. Eenvoudiger kan het niet.
Citaat van: michello op maart 13, 2022, 13:24:14
Lijkt me niet verstandig en gaat denk ik ook niet gebeuren. Foeke moet scouten, genoeg te doen de komende maanden.
kan ie gewoon doen toch hoeft alleen op wedstrijddagen maar op de bank te zitten
Citaat van: denistel op maart 13, 2022, 14:20:32
kan ie gewoon doen toch hoeft alleen op wedstrijddagen maar op de bank te zitten
Op wedstrijddagen zit Foeke vaak bij andere wedstrijden
Barto en Boschaart doen ook de trainerscursus er nog even bij... die hebben wel genoeg op hun bordje en Foeke is al mooi dat 'ie weer normaal terug aan het werk is. Er is al een tijdje extra belasting voor iedereen bij het wegvallen van Sandor, het overnemen van de taken van Foeke. De afwezigheid van Henk kun je niet weer als extra werk bij de rest neer gaan leggen, heel verstandig iemand erbij te nemen.
Ik heb Pascal al een paar keer horen zeggen dat een paar extra handen ook geen overbodige luxe is, en dit kan je van Foeke niet verwachten hij is zelf nog niet 100% en kan zo'n belasting niet.
Citaat van: J.v.G. op maart 13, 2022, 15:28:19
Ik heb Pascal al een paar keer horen zeggen dat een paar extra handen ook geen overbodige luxe is, en dit kan je van Foeke niet verwachten hij is zelf nog niet 100% en kan zo'n belasting niet.
Dit heb ik gemist, als Pascal dat aangeeft zal er inderdaad een interim trainer aangetrokken moeten worden.
Serieus jongens.....
Kan hij het wel overbrengen??
Citaat van: Specuveter op maart 19, 2022, 21:57:13
Serieus jongens.....
Kan hij het wel overbrengen??
ik weet het niet?.wil toch graag een trainer hebben met meer inzicht in het spelletje en dat hij de spelers gek maakt voor de wedstrijd.
Nou zit het Pascal ook niet mee met al die blessures en zieke spelers.
Of Pascal en Barto het nu wel of niet kunnen overbrengen, ik vind het amateuristisch overkomen als we na het wegvallen van Sandor en nu ook Henk geen enkele toevoeging aan de staf zouden doen.
Citaat van: Specuveter op maart 19, 2022, 21:57:13
Serieus jongens.....
Kan hij het wel overbrengen??
Nee, mooi weer prater. Rotterdammer?te hoog in z?n bolletje.
Eerst maar wat doen aan uitstraling. Gandalf voor de groep kan echt niet
Wat een verschil met vorige week tegen Ajax. Futloos.
Citaat van: Trainert! op maart 19, 2022, 22:20:44
Nee, mooi weer prater. Rotterdammer?te hoog in z?n bolletje.
Eerst maar wat doen aan uitstraling. Gandalf voor de groep kan echt niet
schijnheilige jankerd ben jij. Waar was je vorige week toen we goed speelden. Jij bent hier alleen om negatief te zijn. !
Citaat van: Specuveter op maart 19, 2022, 21:57:13
Serieus jongens.....
Kan hij het wel overbrengen??
Nee. En de spelers weten dat dus geven ze geen 100 procent of meer.
Als ik Bosbaard zo na de wedstrijd hoor was het een kansloos verhaal voorin. Mikey tegenover twee slagers.. tweede helft Paulissen. Maar dat kun je vantevoren toch wel inschatten..
Henk is naturlijk wel een hele goede speler die 10-15 procent meer uit een groep weet te trekken.
Er zal gehoopt zijnn dat we puur op de automatismen nog genoeg puntnen uit de groep konden halen, maar dat valt nu dus tegen.
Gebrek aan scherpte is ook begrijpelijk nadat ze zo'n 2 1/2 seizoen iedere wedstrijd als een finale hebben benaderd.
Een nieuwe trainer geeft toch weer alles wakkerschudden. Speler moeten weer knokken voor een basisplek, komen wat nieuwe tactische idee?n.
Met deze slechte reeks en de interland break is dit ook precies het moment om een nieuwe impuls te geven.
Veel blessures dan kun je tegen Go ahead verliezen, zelfs Erik ten Hag verliest met een ajax op oorlogssterkte van Go Ahead
Het zijn de spelers die de trainer laten vallen en niet omgekeerd
En alle excuses zijn terecht genoemd, maar onge?nspireerd spelen kan niet !
Zeker nu niet
Citaat van: veteraan op maart 20, 2022, 08:31:18
Het zijn de spelers die de trainer laten vallen en niet omgekeerd
En alle excuses zijn terecht genoemd, maar onge?nspireerd spelen kan niet !
Zeker nu niet
u
hier benoem je exact een deel van het probleem. Een paar spelers hebben niet de topsport mentaliteit en kunnen zich niet voldoende concentreren als de chemie met de trainer niet aanwezig is.
Citaat van: De Gast op maart 20, 2022, 07:42:33
Als ik Bosbaard zo na de wedstrijd hoor was het een kansloos verhaal voorin. Mikey tegenover twee slagers.. tweede helft Paulissen. Maar dat kun je vantevoren toch wel inschatten..
ja ik wel
Je mist 8 spelers, waarvan 3 basis en daarbij worden je wissel mogelijkheden zwaar ingeperkt + een offday bij de rest, dan krijg je een wedstrijd als gister. De komende dagen herstellen/praten en de kop er weer voor zou ik zeggen, gelukkig zijn de geblesseerden op de terugweg en sluiten de meesten volgende week weer aan. Mooi dat er tussen de wedstrijd van gister en NEC een interlandweekend zit!
Citaat van: J.v.G. op maart 20, 2022, 09:28:35
Je mist 8 spelers, waarvan 3 basis en daarbij worden je wissel mogelijkheden zwaar ingeperkt + een offday bij de rest, dan krijg je een wedstrijd als gister. De komende dagen herstellen/praten en de kop er weer voor zou ik zeggen, gelukkig zijn de geblesseerden op de terugweg en sluiten de meesten volgende week weer aan. Mooi dat er tussen de wedstrijd van gister en NEC een interlandweekend zit!
|:) |:) :thumbsup zo is het ook weer !
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2022, 08:57:07
u
hier benoem je exact een deel van het probleem. Een paar spelers hebben niet de topsport mentaliteit en kunnen zich niet voldoende concentreren als de chemie met de trainer niet aanwezig is.
Ik vind dat wel erg hard geoordeeld. Vorig seizoen hebben ze wel alles eruit gehaald wat er inzat... neem alleen maar die laatste wedstrijd tegen N.A.C. die ze niet lieten lopen.
Er komt nu eenmaal een moment dat een team het niet meer volhoud om iedere week 100% te geven, dat overkomt iedere elftal . Dat het bij ons 2 1/2 seizoen geduurd heeft voor de dip kwam is echt niet normaal... .
Ik ben wel met je eens dat het vooral door Henk kwam dat we iedere wedstrijd weer met de juiste instelling in het veld stonden en dat missen we enorm.
Citaat van: Bankzitter op maart 20, 2022, 09:44:39
Ik vind dat wel erg hard geoordeeld. Vorig seizoen hebben ze wel alles eruit gehaald wat er inzat... neem alleen maar die laatste wedstrijd tegen N.A.C. die ze niet lieten lopen.
Er komt nu eenmaal een moment dat een team het niet meer volhoud om iedere week 100% te geven, dat overkomt iedere elftal . Dat het bij ons 2 1/2 seizoen geduurd heeft voor de dip kwam is echt niet normaal... .
Ik ben wel met je eens dat het vooral door Henk kwam dat we iedere wedstrijd weer met de juiste instelling in het veld stonden en dat missen we enorm.
Ik wil nog verder gaan. Het is niet alleen hard geoordeeld, het is klinkklare onzin. Dit team heeft twee en een half jaar op de toppen of zelfs boven hun kunnen gespeeld en krijgen nu erg veel tegenslag te verwerken. Ze hebben juist een goede topsportmentaliteit doordat ze dit zo lang hebben volgehouden en ook hoe ze er juist nu mee om gaan. Vorige week bijna een sensatie door een prachtige tweede helft. Tsjaa en gisteren een off-day en door de ondergrens, een van de eerste keren in twee en een halve seizoen.
Je opmerking over Henk raakt wel het probleem van dit moment.
wanneer ga jij je diploma halen?
Hij is (net als Barto) geslaagd voor een diploma dus op weg .
https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/knvb-academie/66719/negen-trainers-hebben-hun-uefa-pro-diploma-binnen
Citaat van: piene hassus op oktober 01, 2022, 13:57:47
wanneer ga jij je diploma halen?
vanwaar deze vraag eigenlijk?
Gefeliciteerd Pascal.
Pascal ik vind jou vaak een lul en softy. Wat de meesten ook van mij vinden. Maar deze overwinning komt op jou conto. Super overwinning kerel. En drink er maar mooi een paar op! :proost
Citaat van: Trainert! op oktober 01, 2022, 19:23:05
Pascal ik vind jou vaak een lul en softy.
nergens op gebaseerd.
Wat de meesten ook van mij vinden.
zelf opgezocht.
Maar deze overwinning komt op jou conto.
niet,er werken meer mensen aan.
Super overwinning technische staf. En drink er maar mooi een paar op! :proost
Ja, dit kun je natuurlijk niet zeggen. Het komt van de totale TS.
Henk heeft ingegrepen denk ik
Verander eens een keer wat man voorin. 8 vd 11 wedstrijden niet gescoord. Liekt toch nergens op. In die hele voorhoede zit geen stootkracht.
Ken zo niet doorgaan dit.
Dat snapt hij niet :_schater
De 3 musketiers snappen het niet. Zitten elkaar aan te kijken op de bank.
Citaat van: Trainert! op oktober 23, 2022, 18:48:39
De 3 musketiers snappen het niet. Zitten elkaar aan te kijken op de bank.
dus daarom maar zo snel mogelijk een nieuwe trainer.
Beetje respect, de mannen hebben als assistent onder zeer lastige omstandigheden moeten werken. En we hebben niet allemaal dat briljante inzicht om van een budget team een subtopper te maken natuurlijk
Zou eigenlijk Sai er weer in moeten zetten. Maar hoe geloofwaardig ben je dan nog als trainer. Doke eruit, Doke erin en nu weer Doke eruit? Ze hebben het hunzelf weer aardig moeilijk gemaakt.
Citaat van: De Gast op oktober 29, 2022, 08:22:20
Zou eigenlijk Sai er weer in moeten zetten. Maar hoe geloofwaardig ben je dan nog als trainer. Doke eruit, Doke erin en nu weer Doke eruit? Ze hebben het hunzelf weer aardig moeilijk gemaakt.
hoezo dan? Nu is ie vooral niet geloofwaardig omdat ie niet kiest voor de beste. Iedereen ( lees 9600 op de tribune) heeft het daarover.
Pascal morgen gast in Goede morgen Eredivisie bij ESPN.
Citaat van: PePe op oktober 29, 2022, 18:12:34
Pascal morgen gast in Goede morgen Eredivisie bij ESPN.
gaat niet meer vertellen dan mag
Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2022, 19:35:35
gaat niet meer vertellen dan mag
Misschien een onthulling? (Berzoek annuleren was voor dit moment beter geweest)
wel opvallend heeft er al eerder eens gezeten
Citaat van: denistel op oktober 29, 2022, 21:13:44
wel opvallend heeft er al eerder eens gezeten
Hoezo opvallend?
Ik vind het eerder de combinatie Grim/Bosschaart opvallend. Toch een mogelijke opvolger
Citaat van: Bussum op oktober 29, 2022, 21:43:55
Hoezo opvallend?
Ik vind het eerder de combinatie Grim/Bosschaart opvallend. Toch een mogelijke opvolger
omdat gasten daar niet vaak 2x zitten of helemaal niet 2 x
Pascal bedankt voor je geweldige inzet bij Cambuur Leeuwarden ik wens je heel veel succes verder ik hoop dat een mooie club uitzoekt |:)
Bedankt toppertje.
Clubman bedankt |:)
Bedankt topper. Net jou filmpje even terug gekeken met de tranen in mijn ogen moet ik eerlijk bekennen. Zo zonde dat je weg moet. Ik weet zeker dat jij het had gered met de versterkingen erbij. Voor de winterstop was het voetbal gewoon goed maar viel het kwartje verkeerd. |:)
Ik vind hem wel een echte clubman geworden.
Pascal assistent in/bij Dordrecht...
Citaat van: Grijskijkert op juni 23, 2023, 17:52:56
Pascal assistent in/bij Dordrecht...
Hij komt in dienst van Feyenoord, word door Feyenoord geplaatst bij Dordrecht.
Citaat van: Bernardo op juni 23, 2023, 18:22:46
Hij komt in dienst van Feyenoord, word door Feyenoord geplaatst bij Dordrecht.
mooi voor hem, lekker dichtbij en ik weet wel zeker dat Slot en Sipke daar achter zitten en hem wel op waarde schatten. Niet voor niks had Sandor hem toen binnen gehaald hier. Hij heeft hier als hoofdtrainer niet zoveel punten gehaald maar zijn voetbal was wel prima
Kom svp weer terug. Henk heeft een sterke assistent nodig.
Citaat van: De Gast op maart 08, 2024, 22:40:58
Kom svp weer terug. Henk heeft een sterke assistent nodig.
dat gaat hij nooit doen Pascal doet het heel goed bij Dordrecht :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2024, 22:47:42
dat gaat hij nooit doen Pascal doet het heel goed bij Dordrecht :thumbsup
Hij is daar maar assistent, hoeveel invloed heeft hij daar op het spel?
Citaat van: PePe op maart 09, 2024, 21:02:18
Hij is daar maar assistent, hoeveel invloed heeft hij daar op het spel?
dat zie je toch wel op de ranglijst Dordrecht staat 4e 13 punten meer dan Cambuur.
Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2024, 22:38:25
dat zie je toch wel op de ranglijst Dordrecht staat 4e 13 punten meer dan Cambuur.
Ik bedoel dat hij daar niet de hoofd verantwoordelijke is.
Met goed materiaal van 010, gaat het wel makkelijker.
Vind hem overigens wel een goede trainer.
Citaat van: PePe op maart 10, 2024, 11:14:13
Ik bedoel dat hij daar niet de hoofd verantwoordelijke is.
Met goed materiaal van 010, gaat het wel makkelijker.
Vind hem overigens wel een goede trainer.
klopt ben ik met je eens spelers van 010 dat scheelt wel heel veel.
Dat Pascal een goede trainer is dat weten we allemaal wel :thumbsup
Er moet volgend seizoen een sterke assistent naast Henk staan.
Citaat van: PePe op maart 09, 2024, 21:02:18
Hij is daar maar assistent, hoeveel invloed heeft hij daar op het spel?
de denk wijze is het zelfde. Santoni is een paar x ziek geweest en bosbaard heeft die 3 wedstrijden ook gewonnen. Hardwerken en vooruit voetballen. Deze 2 trainers hebben veel geld verdiend voor dord. Ze zullen op zeker wel 5 verkopen. Dat Feyenoord op de achtergrond wat mee kijkt helpt wel maar zegt niks over deze 2 . Als Sandor absoluut niet wil zou ik graag bosbaard terug zien.
Voor Bosschaart is het prima om elders ervaring op te doen. Hij kan ooit als hoofdtrainer terugkomen als hij klaar is bij Dordrecht en Feijenoord.
Sipke zou ook nog kunnen maar die zit erg goed nu.
Dat Sandor weer iets gaat doen is net zo onrealistisch als Slot terugkomt. Hij is ook gestopt met de trainerscursussen als ik me niet vergis.
Gewoon weer op zoek naar een goede assistent. Dat is vaak genoeg gelukt in het verleden.
Het kan verkeren; In 11 pagina's van schlemiel naar verlosser 8P
Lees de eerste pagina alleen al maar eens
Citaat van: Drumfather SCC op maart 10, 2024, 14:11:20
Het kan verkeren; In 11 pagina's van schlemiel naar verlosser 8P
Lees de eerste pagina alleen al maar eens
Zo gaat t hier toch altijd.... Henk ook, van held naar zondebok....
En als je net als Bosbaard naar een andere club gaat en het loopt hier niet..... ga je van dooie lul aan de zijkant naar super duper mega hero.
Wat ik wel vind dat die Bosbaard aardig meer invloed en uitstraling en klasse leek te hebben dan dat spul wat er bij ons rond loopt.
Maar das maar mijn mening he....
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 10, 2024, 16:51:18
Zo gaat t hier toch altijd.... Henk ook, van held naar zondebok....
En als je net als Bosbaard naar een andere club gaat en het loopt hier niet..... ga je van dooie lul aan de zijkant naar super duper mega hero.
Wat ik wel vind dat die Bosbaard aardig meer invloed en uitstraling en klasse leek te hebben dan dat spul wat er bij ons rond loopt.
Maar das maar mijn mening he....
Er zijn meerdere trainers en spelers hier volledig mislukt die bij een andere club tot prima prestaties konden komen.
En ja zeg het maar, is dat het klimaat hier aan het Cambuurplein ?
Nee gebrek aan voetbal visie, en kwaliteit in het dagelijks bestuur. Prachtig stadion neer gezet maar de selectie nagenoeg failliet. Nee ze mogen van mij nu wel opzouten :_spank :rodekaart
Ik vraag me af of Bosschaart wel terug wilt komen. Is hier toch niet op een goede manier behandeld door het bestuur.
Citaat van: oost op maart 10, 2024, 17:24:39
Nee gebrek aan voetbal visie, en kwaliteit in het dagelijks bestuur. Prachtig stadion neer gezet maar de selectie nagenoeg failliet. Nee ze mogen van mij nu wel opzouten :_spank :rodekaart
Volgens mij een prima visie maar het voetballende gedeelte is onvoldoende neergezet. Als je kijkt hoe we als club financieel gezond zijn geworden de afgelopen jaren, dat er daarnaast goede stappen zijn gemaakt mbt het stadion en ook de jeugd dan is een gedeelte goed neergezet. Gaat alles altijd goed? Nee natuurlijk niet, maar opzouten van de directie is natuurlijk ontzettend dom. Dat er echter een technische man bij moet die logische keuzes gaat maken lijkt me helder. Reijnen was een absolute misser en nu lijkt het erop dat er bij wijze van spreken een scoutingsrapport alleen de laatste 3 zinnen van de conclusie worden gelezen ipv het hele rapport. Dat heeft vooral te maken met werkdruk lijkt mij.
De vernieuwing van de ts is op niks uitgelopen in elk geval. Met Bosbaard en eerder Sandor zat er wel wat. Nu ist een dooie bende, net als op het veld. En Henk zich maar het apelazeres schreeuwen. Dan heb je Henk ook niet in z'n kracht.
Citaat van: oost op maart 10, 2024, 17:24:39
Nee gebrek aan voetbal visie, en kwaliteit in het dagelijks bestuur. Prachtig stadion neer gezet maar de selectie nagenoeg failliet. Nee ze mogen van mij nu wel opzouten :_spank :rodekaart
Vergeten dat onder dit bestuur naast het opbouwen van de club (financi?n, nieuw stadion) ook de beste prestaties ooit geleverd zijn op voetbal gebied? Of doet dat er niet toe omdat het even slecht gaat?
Citaat van: janou op maart 11, 2024, 09:42:26
Vergeten dat onder dit bestuur naast het opbouwen van de club (financi?n, nieuw stadion) ook de beste prestaties ooit geleverd zijn op voetbal gebied? Of doet dat er niet toe omdat het even slecht gaat?
Met een 'het glas is half leeg' mentaliteit kun je alleen maar negatief zijn. Onder geen enkel ander bestuur zijn we zo vaak gedegradeerd!!!!!
Citaat van: papier op maart 11, 2024, 09:55:57
Met een 'het glas is half leeg' mentaliteit kun je alleen maar negatief zijn. Onder geen enkel ander bestuur zijn we zo vaak gedegradeerd!!!!!
:_schater
Het is in ieder geval nooit saai.
Stabiele eredivisieclub klinkt mooi maar dan jaar achter jaar ronde de 12e plek eindigen en nooit wat beleven gaat ook vervelen straks ;)
Citaat van: De Gast op maart 11, 2024, 07:40:08
De vernieuwing van de ts is op niks uitgelopen in elk geval. Met Bosbaard en eerder Sandor zat er wel wat. Nu ist een dooie bende, net als op het veld. En Henk zich maar het apelazeres schreeuwen. Dan heb je Henk ook niet in z'n kracht.
Henk is een man (kan geen 2 dingen tegelijk doen)
Als Henk schreeuwt dan kan hij niet tactisch denken.
Misschien moet Henk het anders doen?
Citaat van: janou op maart 11, 2024, 09:42:26
Vergeten dat onder dit bestuur naast het opbouwen van de club (financi?n, nieuw stadion) ook de beste prestaties ooit geleverd zijn op voetbal gebied? Of doet dat er niet toe omdat het even slecht gaat?
Op een bepaald moment is het mooi geweest. Kan dit bestuur het sportief nog omdraaien? Het is alweer ruim 2 jaar malaise.
Citaat van: De Gast op maart 11, 2024, 15:23:53
Op een bepaald moment is het mooi geweest. Kan dit bestuur het sportief nog omdraaien? Het is alweer ruim 2 jaar malaise.
Op basis waarvan is het mooi geweest? Een bestuur schiet de ballen niet in het netje. Bestuur zorgt voor de randvoorwaarden dat er ?berhaupt sportieve successen mogelijk zijn. En die randvoorwaarden worden met het jaar beter. Een groot deel van NL is jaloers op beleid dat wij voeren. Noem mij een club die nooit ??n a twee mindere jaren heeft.
Maar even de vraag andersom, wat zou er in jouw opzicht beter gaan met een ander bestuur?
Citaat van: janou op maart 11, 2024, 15:35:24
Op basis waarvan is het mooi geweest? Een bestuur schiet de ballen niet in het netje. Bestuur zorgt voor de randvoorwaarden dat er ?berhaupt sportieve successen mogelijk zijn. En die randvoorwaarden worden met het jaar beter. Een groot deel van NL is jaloers op beleid dat wij voeren. Noem mij een club die nooit ??n a twee mindere jaren heeft.
Maar even de vraag andersom, wat zou er in jouw opzicht beter gaan met een ander bestuur?
Een frisse wind is eens in de zoveel tijd noodzakelijk. In elk bedrijf en zeker op de hoogste posities. Met een andere blik kijken naar veel zaken rondom de club. Zeker nu je sportief terug bij af bent.
Citaat van: De Gast op maart 11, 2024, 19:25:38
Een frisse wind is eens in de zoveel tijd noodzakelijk. In elk bedrijf en zeker op de hoogste posities. Met een andere blik kijken naar veel zaken rondom de club. Zeker nu je sportief terug bij af bent.
Een frisse wind waait al tien jaar in Breda waar constant van bestuur is gewisseld. Resultaat bekend!
Twee keer winnen en alles is weer anders.
De KKD is een rare competitie, kijk naar standen vanavond: De Graafschap en Emmen staan achter momenteel tegen laagvliegers. Rustig blijven is het meest verstandig lijkt mij
Het grootste probleem is dat er met een kleine groep mensen wordt gewerkt en er ook regelmatig mensen wegvielen.
Sandor (burn out), Booij (hersenbloeding), De Jong (cyste). Dan is Reijnen nog vertrokken en is vd Belt als Van der Zee statutair directeur vervangen door vd Zee. En dat in een periode met complexe problemen als Corona en het Stadion dossier. Er lag gewoon te veel bij mensen op het bordje en is het sportieve wat ondergesneeuwd.
vd Belt zal wel vervangen gaan worden en dan komt er nog een nieuwe TM bij. Er mag ook wel een sterke man in de TS bij.
Henk moet natuurlijk blijven maar meer de grote lijn bewaken (technisch beleid en wedstrijden) en de uitvoering bij anderen beleggen.
Ard De graaf is door alle stormen heen de stabiele factor geweest en een prima vertegenwoordiger voor de club. Hopelijk blijft hij langer nadat de stadionklus klaar is.
Hoofdtrainer geworden van Feyenoord onder 21.
Mooie volgende stap.
Citaat van: Specuveter op mei 28, 2024, 10:32:25
Hoofdtrainer geworden van Feyenoord onder 21.
Mooie volgende stap.
Van assistent trainer in het betaaldvoetbal naar jeugdtrainer... Dit lijkt mij een stap terug.
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2024, 10:45:26
Van assistent trainer in het betaaldvoetbal naar jeugdtrainer... Dit lijkt mij een stap terug.
Inmiddels is Sipke ex assistent bij oranje en assistent bij Liverpool. Prima stap?
Sipke heeft meer ervaring en kealiteit. Pascal begint net.
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2024, 10:45:26
Van assistent trainer in het betaaldvoetbal naar jeugdtrainer... Dit lijkt mij een stap terug.
f noord o 21 is ook betaald voetbal al spelen ze het niet.
Citaat van: denistel op mei 28, 2024, 12:48:24
f noord o 21 is ook betaald voetbal al spelen ze het niet.
ze zitten bij Cambuur in de competitie
Citaat van: Bankzitter op mei 28, 2024, 12:42:53
Sipke heeft meer ervaring en kealiteit. Pascal begint net.
Is zo hoor maar Sipke heeft ook de stap terug gezet naar trainer Feyenoord -21. Heeft hem geen windeieren gelegd.