Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 21:36:47
klopt maar als spelers niet meer beter worden oa jacobs dan moet je ook
handelen is mijn mening
we gaan het zien de komende 4 weds. Of jou mening klopt. De discussie ging hier over dat Pascal niet goed genoeg was en daar was ik het niet mee eens. Ik denk ook dat het meer aan de spelers ligt. Als je 4 van zulke doelpunten tegenkrijgt dan heb je daar als trainer geen vat op

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 21:36:47
klopt maar als spelers niet meer beter worden oa jacobs dan moet je ook
handelen is mijn mening
De middenvelders laten de ruimte tussen de verdediging en middenvelderssoms  te groot worden. Onze centrale verdigers staan bij hoge ballen te ver van hun tegenstander, die ongehinderd de ballen aan kunnen nemen. Hier had in de winterstop misschien een huur of aankoop in gedaan moeten worden.
Dit kun je ook onze trainers aanrekenen.
En als onze tegenstander hoog druk gaat zetten, moet onze trainerstaf hier op anticiperen, maar hier we hebben geen verdedigende middenvelder die de zoden uit het veld loopt en de mouwen opstroopt, dus moet het binnen deze selectie worden opgelost.
Het budget ontbreekt dus moet de staf hiermee dealen, maar te laat anticiperen en hierop te weinig trainen trainen kun je de staf wel kwalijk af nemen.

Specuveter

Onder druk uitvoetballen lukt heel aardig met de lange bal op Uldrikis.
Als die er dan niet bij is is dat wel een groot  gemis.
Normaal gesproken is Feijenoord Zondag een maatje te groot.
Met een volledige en hopelijk fitte selectie de punten tegen Fortuna  binnenhalen.
Dan is handhaving zo goed als  zeker!

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2022, 09:07:34
De middenvelders laten de ruimte tussen de verdediging en middenvelderssoms  te groot worden. Onze centrale verdigers staan bij hoge ballen te ver van hun tegenstander, die ongehinderd de ballen aan kunnen nemen. Hier had in de winterstop misschien een huur of aankoop in gedaan moeten worden.
Dit kun je ook onze trainers aanrekenen.
En als onze tegenstander hoog druk gaat zetten, moet onze trainerstaf hier op anticiperen, maar hier we hebben geen verdedigende middenvelder die de zoden uit het veld loopt en de mouwen opstroopt, dus moet het binnen deze selectie worden opgelost.
Het budget ontbreekt dus moet de staf hiermee dealen, maar te laat anticiperen en hierop te weinig trainen trainen kun je de staf wel kwalijk af nemen.
dit is een aanname van jou

Vlampiep


J.v.G.

Zit deze ochtend bij ESPN..

Noordcambuur

Net ff gekeken dit doe je goed Pascal petje af mooi dat je onze club zo goed verwoord hebt.
Veel succes de laatste 8 wedstrijden en pak nog even 7 punten.

Noordcambuur

Foeke Booy gaat de technische staf ondersteunen  :thumbsup

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2022, 12:53:22
Foeke Booy gaat de technische staf ondersteunen  :thumbsup
wie zegt dat?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 13, 2022, 13:05:59
wie zegt dat?
ga daar maar vanuit kerel.
Wie gaat nu nog een trainer halen voor de laatste 8 wedstrijden.

michello

Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2022, 13:18:58
ga daar maar vanuit kerel.
Wie gaat nu nog een trainer halen voor de laatste 8 wedstrijden.

Lijkt me niet verstandig en gaat denk ik ook niet gebeuren. Foeke moet scouten, genoeg te doen de komende maanden.

Bankzitter

Gewoon een ervaren trainer erbij halen wellicht iemand die al gestopt is.
Puur als ondersteuning.
In ieder geval geen onervaren trainer die zijn eigen systeempje nog even wil doordrukken en zich wil profileren ten koste van de club.

reisbureau

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2022, 13:39:48
Gewoon een ervaren trainer erbij halen wellicht iemand die al gestopt is.
Puur als ondersteuning.
In ieder geval geen onervaren trainer die zijn eigen systeempje nog even wil doordrukken en zich wil profileren ten koste van de club.

Als het gaat om er iemand bij te hebben met de juiste papieren gewoon Gerrie Schouwenaar erbij halen.

Vlampiep

Citaat van: michello op maart 13, 2022, 13:24:14
Lijkt me niet verstandig en gaat denk ik ook niet gebeuren. Foeke moet scouten, genoeg te doen de komende maanden.
Foeke alleen voor het praatje en de papieren en Barto, Pascal en H vd vd Vlag blijven doen wat ze nu ook doen. Eenvoudiger kan het niet.

denistel

Citaat van: michello op maart 13, 2022, 13:24:14
Lijkt me niet verstandig en gaat denk ik ook niet gebeuren. Foeke moet scouten, genoeg te doen de komende maanden.

kan ie gewoon doen toch hoeft alleen op wedstrijddagen maar op de bank te zitten