Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 10, 2024, 16:51:18
Zo gaat t hier toch altijd.... Henk ook, van held naar zondebok....
En als je net als Bosbaard naar een andere club gaat en het loopt hier niet..... ga je van dooie lul aan de zijkant naar super duper mega hero.
Wat ik wel vind dat die Bosbaard aardig meer invloed en uitstraling en klasse leek te hebben dan dat spul wat er bij ons rond loopt.
Maar das maar mijn mening he....
Er zijn meerdere trainers en  spelers hier volledig mislukt die bij een andere club tot prima prestaties konden komen.
En ja zeg het maar, is dat het klimaat hier aan het Cambuurplein ?

oost

Nee gebrek aan voetbal visie, en kwaliteit in het dagelijks bestuur. Prachtig stadion neer gezet maar de selectie nagenoeg failliet. Nee ze mogen van mij nu wel opzouten  :_spank :rodekaart

Inferno-058

Ik vraag me af of Bosschaart wel terug wilt komen. Is hier toch niet op een goede manier behandeld door het bestuur.

papier

Citaat van: oost op maart 10, 2024, 17:24:39
Nee gebrek aan voetbal visie, en kwaliteit in het dagelijks bestuur. Prachtig stadion neer gezet maar de selectie nagenoeg failliet. Nee ze mogen van mij nu wel opzouten  :_spank :rodekaart

Volgens mij een prima visie maar het voetballende gedeelte is onvoldoende neergezet. Als je kijkt hoe we als club financieel gezond zijn geworden de afgelopen jaren, dat er daarnaast goede stappen zijn gemaakt mbt het stadion en ook de jeugd dan is een gedeelte goed neergezet. Gaat alles altijd goed? Nee natuurlijk niet, maar opzouten van de directie is natuurlijk ontzettend dom. Dat er echter een technische man bij moet die logische keuzes gaat maken lijkt me helder. Reijnen was een absolute misser en nu lijkt het erop dat er bij wijze van spreken een scoutingsrapport alleen de laatste 3 zinnen van de conclusie worden gelezen ipv het hele rapport. Dat heeft vooral te maken met werkdruk lijkt mij.

De Gast

De vernieuwing van de ts is op niks uitgelopen in elk geval. Met Bosbaard en eerder Sandor zat er wel wat. Nu ist een dooie bende, net als op het veld. En Henk zich maar het apelazeres schreeuwen. Dan heb je Henk ook niet in z'n kracht.

janou

Citaat van: oost op maart 10, 2024, 17:24:39
Nee gebrek aan voetbal visie, en kwaliteit in het dagelijks bestuur. Prachtig stadion neer gezet maar de selectie nagenoeg failliet. Nee ze mogen van mij nu wel opzouten  :_spank :rodekaart

Vergeten dat onder dit bestuur naast het opbouwen van de club (financi?n, nieuw stadion) ook de beste prestaties ooit geleverd zijn op voetbal gebied? Of doet dat er niet toe omdat het even slecht gaat?

papier

Citaat van: janou op maart 11, 2024, 09:42:26
Vergeten dat onder dit bestuur naast het opbouwen van de club (financi?n, nieuw stadion) ook de beste prestaties ooit geleverd zijn op voetbal gebied? Of doet dat er niet toe omdat het even slecht gaat?

Met een 'het glas is half leeg' mentaliteit kun je alleen maar negatief zijn. Onder geen enkel ander bestuur zijn we zo vaak gedegradeerd!!!!!

janou

Citaat van: papier op maart 11, 2024, 09:55:57
Met een 'het glas is half leeg' mentaliteit kun je alleen maar negatief zijn. Onder geen enkel ander bestuur zijn we zo vaak gedegradeerd!!!!!

:_schater

Bankzitter

Het is in ieder geval nooit saai.
Stabiele eredivisieclub klinkt mooi maar dan jaar achter jaar ronde de 12e plek eindigen en nooit wat beleven gaat ook vervelen straks ;)

PePe

Citaat van: De Gast op maart 11, 2024, 07:40:08
De vernieuwing van de ts is op niks uitgelopen in elk geval. Met Bosbaard en eerder Sandor zat er wel wat. Nu ist een dooie bende, net als op het veld. En Henk zich maar het apelazeres schreeuwen. Dan heb je Henk ook niet in z'n kracht.

Henk is een man (kan geen 2 dingen tegelijk doen)
Als Henk schreeuwt dan kan hij niet tactisch denken.
Misschien moet Henk het anders doen?

De Gast

Citaat van: janou op maart 11, 2024, 09:42:26
Vergeten dat onder dit bestuur naast het opbouwen van de club (financi?n, nieuw stadion) ook de beste prestaties ooit geleverd zijn op voetbal gebied? Of doet dat er niet toe omdat het even slecht gaat?

Op een bepaald moment is het mooi geweest. Kan dit bestuur het sportief nog omdraaien? Het is alweer ruim 2 jaar malaise.

janou

Citaat van: De Gast op maart 11, 2024, 15:23:53
Op een bepaald moment is het mooi geweest. Kan dit bestuur het sportief nog omdraaien? Het is alweer ruim 2 jaar malaise.

Op basis waarvan is het mooi geweest? Een bestuur schiet de ballen niet in het netje. Bestuur zorgt voor de randvoorwaarden dat er ?berhaupt sportieve successen mogelijk zijn. En die randvoorwaarden worden met het jaar beter. Een groot deel van NL is jaloers op beleid dat wij voeren. Noem mij een club die nooit ??n a twee mindere jaren heeft.

Maar even de vraag andersom, wat zou er in jouw opzicht beter gaan met een ander bestuur?

De Gast

Citaat van: janou op maart 11, 2024, 15:35:24
Op basis waarvan is het mooi geweest? Een bestuur schiet de ballen niet in het netje. Bestuur zorgt voor de randvoorwaarden dat er ?berhaupt sportieve successen mogelijk zijn. En die randvoorwaarden worden met het jaar beter. Een groot deel van NL is jaloers op beleid dat wij voeren. Noem mij een club die nooit ??n a twee mindere jaren heeft.

Maar even de vraag andersom, wat zou er in jouw opzicht beter gaan met een ander bestuur?

Een frisse wind is eens in de zoveel tijd noodzakelijk. In elk bedrijf en zeker op de hoogste posities. Met een andere blik kijken naar veel zaken rondom de club. Zeker nu je sportief terug bij af bent.

Stanley

Citaat van: De Gast op maart 11, 2024, 19:25:38
Een frisse wind is eens in de zoveel tijd noodzakelijk. In elk bedrijf en zeker op de hoogste posities. Met een andere blik kijken naar veel zaken rondom de club. Zeker nu je sportief terug bij af bent.
Een frisse wind waait al tien jaar in Breda waar constant van bestuur is gewisseld. Resultaat bekend!
Twee keer winnen en alles is weer anders.
De KKD is een rare competitie, kijk naar standen vanavond: De Graafschap en Emmen staan achter momenteel tegen laagvliegers. Rustig blijven is het meest verstandig lijkt mij

Bankzitter

Het grootste probleem is dat er met een kleine groep mensen wordt gewerkt en er ook regelmatig mensen wegvielen.
Sandor (burn out), Booij (hersenbloeding), De Jong (cyste). Dan is Reijnen nog vertrokken en is vd Belt als Van der Zee statutair directeur vervangen door vd Zee. En dat in een periode met complexe problemen als Corona en het Stadion dossier. Er lag gewoon te veel bij mensen op het bordje en is het sportieve wat ondergesneeuwd.

vd Belt zal wel vervangen gaan worden en dan komt er nog een nieuwe TM bij. Er mag ook wel een sterke man in de TS bij.
Henk moet natuurlijk blijven maar meer de grote lijn bewaken (technisch beleid en wedstrijden) en de uitvoering bij anderen beleggen.

Ard De graaf is door alle stormen heen de stabiele factor geweest en een prima vertegenwoordiger voor de club. Hopelijk blijft hij langer nadat de stadionklus klaar is.