Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: veteraan op maart 20, 2022, 08:31:18
Het zijn de spelers die de trainer laten vallen en niet omgekeerd
En alle excuses zijn terecht genoemd, maar onge?nspireerd spelen kan niet !
Zeker nu niet
u
hier benoem je exact een deel van het probleem. Een paar spelers hebben niet de topsport mentaliteit en kunnen zich niet voldoende concentreren als de chemie met de trainer niet aanwezig is.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 20, 2022, 07:42:33
Als ik Bosbaard zo na de wedstrijd hoor was het een kansloos verhaal voorin. Mikey tegenover twee slagers.. tweede helft Paulissen. Maar dat kun je vantevoren toch wel inschatten..
ja ik wel

J.v.G.

Je mist 8 spelers, waarvan 3 basis en daarbij worden je wissel mogelijkheden zwaar ingeperkt + een offday bij de rest, dan krijg je een wedstrijd als gister. De komende dagen herstellen/praten en de kop er weer voor zou ik zeggen, gelukkig zijn de geblesseerden op de terugweg en sluiten de meesten volgende week weer aan. Mooi dat er tussen de wedstrijd van gister en NEC een interlandweekend zit!

sunderland

Citaat van: J.v.G. op maart 20, 2022, 09:28:35
Je mist 8 spelers, waarvan 3 basis en daarbij worden je wissel mogelijkheden zwaar ingeperkt + een offday bij de rest, dan krijg je een wedstrijd als gister. De komende dagen herstellen/praten en de kop er weer voor zou ik zeggen, gelukkig zijn de geblesseerden op de terugweg en sluiten de meesten volgende week weer aan. Mooi dat er tussen de wedstrijd van gister en NEC een interlandweekend zit!
|:) |:) :thumbsup zo is het ook weer !

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2022, 08:57:07
u
hier benoem je exact een deel van het probleem. Een paar spelers hebben niet de topsport mentaliteit en kunnen zich niet voldoende concentreren als de chemie met de trainer niet aanwezig is.

Ik vind dat wel erg hard geoordeeld. Vorig seizoen hebben ze wel alles eruit gehaald wat er inzat... neem alleen maar die laatste wedstrijd tegen N.A.C. die ze niet lieten lopen.

Er komt nu eenmaal een moment dat een team het niet meer volhoud om iedere week 100% te geven, dat overkomt iedere elftal . Dat het bij ons 2 1/2 seizoen geduurd heeft voor de dip kwam is echt niet normaal... .

Ik ben wel met je eens dat het vooral door Henk kwam dat we iedere wedstrijd weer met de juiste instelling in het veld stonden en dat missen we enorm.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op maart 20, 2022, 09:44:39
Ik vind dat wel erg hard geoordeeld. Vorig seizoen hebben ze wel alles eruit gehaald wat er inzat... neem alleen maar die laatste wedstrijd tegen N.A.C. die ze niet lieten lopen.

Er komt nu eenmaal een moment dat een team het niet meer volhoud om iedere week 100% te geven, dat overkomt iedere elftal . Dat het bij ons 2 1/2 seizoen geduurd heeft voor de dip kwam is echt niet normaal... .

Ik ben wel met je eens dat het vooral door Henk kwam dat we iedere wedstrijd weer met de juiste instelling in het veld stonden en dat missen we enorm.

Ik wil nog verder gaan. Het is niet alleen hard geoordeeld, het is klinkklare onzin. Dit team heeft twee en een half jaar op de toppen of zelfs boven hun kunnen gespeeld en krijgen nu erg veel tegenslag te verwerken. Ze hebben juist een goede topsportmentaliteit doordat ze dit zo lang hebben volgehouden en ook hoe ze er juist nu mee om gaan. Vorige week bijna een sensatie door een prachtige tweede helft. Tsjaa en gisteren een off-day en door de ondergrens, een van de eerste keren in twee en een halve seizoen.

Je opmerking over Henk raakt wel het probleem van dit moment.
Henk, held, bedankt

piene hassus

wanneer ga jij je diploma halen?


okkele

Citaat van: piene hassus op oktober 01, 2022, 13:57:47
wanneer ga jij je diploma halen?
vanwaar deze vraag eigenlijk?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur


Trainert!

Pascal ik vind jou vaak een lul en softy. Wat de meesten ook van mij vinden.  Maar deze overwinning komt op jou conto. Super overwinning kerel. En drink er maar mooi een paar op! :proost

okkele

Citaat van: Trainert! op oktober 01, 2022, 19:23:05
Pascal ik vind jou vaak een lul en softy.

nergens op gebaseerd.

Wat de meesten ook van mij vinden.

zelf opgezocht.

Maar deze overwinning komt op jou conto.

niet,er werken meer mensen aan.

Super overwinning technische staf. En drink er maar mooi een paar op! :proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Ja, dit kun je natuurlijk niet zeggen. Het komt van de totale TS.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk heeft ingegrepen denk ik
Henk, held, bedankt

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.