Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: denistel op maart 13, 2022, 14:20:32
kan ie gewoon doen toch hoeft alleen op wedstrijddagen maar op de bank te zitten

Op wedstrijddagen zit Foeke vaak bij andere wedstrijden

Bankzitter

Barto en Boschaart doen ook de trainerscursus er nog even bij... die hebben wel genoeg op hun bordje en Foeke is al mooi dat 'ie weer normaal terug aan het werk is. Er is al een tijdje extra belasting voor iedereen bij het wegvallen van Sandor, het overnemen van de taken van Foeke. De afwezigheid van Henk kun je niet weer als extra werk bij de rest neer gaan leggen, heel verstandig iemand erbij te nemen.

J.v.G.

Ik heb Pascal al een paar keer horen zeggen dat een paar extra handen ook geen overbodige luxe is, en dit kan je van Foeke niet verwachten hij is zelf nog niet 100% en kan zo'n belasting niet.

Vlampiep

Citaat van: J.v.G. op maart 13, 2022, 15:28:19
Ik heb Pascal al een paar keer horen zeggen dat een paar extra handen ook geen overbodige luxe is, en dit kan je van Foeke niet verwachten hij is zelf nog niet 100% en kan zo'n belasting niet.
Dit heb ik gemist, als Pascal dat aangeeft zal er inderdaad een interim trainer aangetrokken moeten worden.

Specuveter

Serieus jongens.....
Kan hij het wel overbrengen??

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 19, 2022, 21:57:13
Serieus jongens.....
ik weet het niet?.wil toch graag een trainer hebben met meer inzicht in het spelletje en dat hij de spelers gek maakt voor de wedstrijd.
Nou zit het Pascal ook niet mee met al die blessures en zieke spelers.

michello

Of Pascal en Barto het nu wel of niet kunnen overbrengen, ik vind het amateuristisch overkomen als we na het wegvallen van Sandor en nu ook Henk geen enkele toevoeging aan de staf zouden doen.

Trainert!

Serieus jongens.....

Nee, mooi weer prater. Rotterdammer?te hoog in z?n bolletje.
Eerst maar wat doen aan uitstraling. Gandalf voor de groep kan echt niet

PePe

Wat een verschil met vorige week tegen Ajax. Futloos.

sunderland

Citaat van: Trainert! op maart 19, 2022, 22:20:44

Nee, mooi weer prater. Rotterdammer?te hoog in z?n bolletje.
Eerst maar wat doen aan uitstraling. Gandalf voor de groep kan echt niet
schijnheilige jankerd ben jij. Waar was je vorige week toen we goed speelden. Jij bent hier alleen om negatief te zijn. !

wiekie1969

Serieus jongens.....

Nee. En de spelers weten dat dus geven ze geen 100 procent of meer.

De Gast

Als ik Bosbaard zo na de wedstrijd hoor was het een kansloos verhaal voorin. Mikey tegenover twee slagers.. tweede helft Paulissen. Maar dat kun je vantevoren toch wel inschatten..

Bankzitter

Henk is naturlijk wel een hele goede speler die 10-15 procent meer uit een groep weet te trekken.
Er zal gehoopt zijnn dat we puur op de automatismen nog genoeg puntnen uit de groep konden halen, maar dat valt nu dus tegen.
Gebrek aan scherpte is ook begrijpelijk nadat ze zo'n 2 1/2 seizoen iedere wedstrijd als een finale hebben benaderd.

Een nieuwe trainer geeft toch weer alles wakkerschudden. Speler moeten weer knokken voor een basisplek, komen wat nieuwe tactische idee?n.
Met deze slechte reeks en de interland break is dit ook precies het moment om een nieuwe impuls te geven.

Naastismis

Veel blessures dan kun je tegen Go ahead verliezen, zelfs Erik ten Hag verliest met een ajax op oorlogssterkte van Go Ahead

veteraan

Het zijn de spelers die de trainer laten vallen en niet omgekeerd
En alle excuses zijn terecht genoemd, maar onge?nspireerd spelen kan niet !

Zeker nu niet