Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Ik neem aan dat Henk en Pascal het momenteel samen doen.
Om nu Pascal hiervoor alleen verantwoordelijk te stellen?

PePe

De slapheid van het voetbal komt misschien wel doordat veel spelers volgend seizoen misschien elders spelen?

Bankzitter

Het is nu sprokkelen maar het is nu ook weer niet zo dat we door de ondergrens zakken. We spelen tegen sterke teams en zijn (behoudens tegen de subtop) iedere wedstrijd gelijkwaardig. Tegenstanders passen zich aan. Dat was in de KKD ook zo en daar vonden we dan weer een antwoord op end dan kwam er weer een goede reeks.

Ik ben dik tevreden met plek 12 of hoger en nog steeds op koers voor de beste eindklassering ooit.

En hoeveel teams zijn er buiten de absolute top die twee en een half seizoen lang geen slechte reeks hebben gehad?

Vlampiep

Citaat van: PePe op februari 14, 2022, 23:23:34
Ik neem aan dat Henk en Pascal het momenteel samen doen.
Om nu Pascal hiervoor alleen verantwoordelijk te stellen?
Je kunt uiteraard Pascal niet verantwoordelijk stellen voor de zwakke resultaten die de laatste wedstrijden werden behaald.
Bij de aanstelling had in mijn beleving meer gekeken moeten worden of hij Henk kan aanvullen in zijn mindere competenties.
Nu deze combinatie niet het gewenste resultaat haalt, lijkt mij dat er tijdelijk een takticus wordt aangesteld. Als Foeke dit tijdelijk zou kunnen doen is het lek ook gedicht.

hobbes

Citaat van: Bankzitter op februari 15, 2022, 08:03:11
Het is nu sprokkelen maar het is nu ook weer niet zo dat we door de ondergrens zakken. We spelen tegen sterke teams en zijn (behoudens tegen de subtop) iedere wedstrijd gelijkwaardig. Tegenstanders passen zich aan. Dat was in de KKD ook zo en daar vonden we dan weer een antwoord op end dan kwam er weer een goede reeks.

Ik ben dik tevreden met plek 12 of hoger en nog steeds op koers voor de beste eindklassering ooit.

En hoeveel teams zijn er buiten de absolute top die twee en een half seizoen lang geen slechte reeks hebben gehad?

Het schurkt qua inzet nu wel tegen de ondergrens aan lijkt het. Op het moment dat ze zaterdag aanzetten zit er weer swung in en beleving in maar het lukt ze niet 90 minuten lang.

denistel

Citaat van: Vlampiep op februari 15, 2022, 12:23:52
Je kunt uiteraard Pascal niet verantwoordelijk stellen voor de zwakke resultaten die de laatste wedstrijden werden behaald.
Bij de aanstelling had in mijn beleving meer gekeken moeten worden of hij Henk kan aanvullen in zijn mindere competenties.
Nu deze combinatie niet het gewenste resultaat haalt, lijkt mij dat er tijdelijk een takticus wordt aangesteld. Als Foeke dit tijdelijk zou kunnen doen is het lek ook gedicht.

foeke is geen tacticus volgens mij en heeft het druk genoeg met andere dingen.

denistel

Citaat van: hobbes op februari 15, 2022, 12:40:53
Het schurkt qua inzet nu wel tegen de ondergrens aan lijkt het. Op het moment dat ze zaterdag aanzetten zit er weer swung in en beleving in maar het lukt ze niet 90 minuten lang.

ajax en f noord zijn misschien de enige 2 ploegen die het 90 min lang kunnen de meesten
zeker niet zal ook met steeds weer opduikende corona gevallen te maken hebben,

verder hadde we natuurlijk de pech tegen utrecht om hoedemakers kwijt te raken en
tegen zwolle uldrikis niet konden gebruiken vooral tegen zwolle was hij heel bruikbaar
geweest omdat die lui hoog druk zetten en hij als aanspeelpunt natuurlijk veel beter is
als boere.
ik zou er dan ook voor zorgen on thuis tegen sittard alles fit te hebben en spelers
die pijntjes hebben tegen f,noord te sparen want sittard thuis wordt een hele cruciale
wedstrijd.

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 12:45:07
foeke is geen tacticus volgens mij en heeft het druk genoeg met andere dingen.
Als Foeke dat niet is schiet dat dus niet op.

hobbes

Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 12:50:33
ajax en f noord zijn misschien de enige 2 ploegen die het 90 min lang kunnen de meesten
zeker niet zal ook met steeds weer opduikende corona gevallen te maken hebben,

verder hadde we natuurlijk de pech tegen utrecht om hoedemakers kwijt te raken en
tegen zwolle uldrikis niet konden gebruiken vooral tegen zwolle was hij heel bruikbaar
geweest omdat die lui hoog druk zetten en hij als aanspeelpunt natuurlijk veel beter is
als boere.
ik zou er dan ook voor zorgen on thuis tegen sittard alles fit te hebben en spelers
die pijntjes hebben tegen f,noord te sparen want sittard thuis wordt een hele cruciale
wedstrijd.

Klopt wat je zegt. Laat ik het anders zeggen, er lijkt minder energie in het team te zitten.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op februari 15, 2022, 13:49:40
Klopt wat je zegt. Laat ik het anders zeggen, er lijkt minder energie in het team te zitten.
Tot december was onze selectie super fit en dat vertaalde zich uit in het pakken van punten.
Dat we na 2,5 seizoen waarin wij voornamelijk met mooi aanvallend voetbal de punten wisten te pakken  eens een kentering zou komen, komt voor mij dan ook niet als een verrassing. Onze selectie is te smal om blessures of vormverlies te kunnen opvangen met gelijkwaardige spelers.
Onze club beschikt niet over budget waarmee we in de winterstop een topper op de vleugel en verdedigende  middenvelder konden halen.
Op de keeper beschouwd heeft onze TS een wereldprestatie verricht door met het halen van vrij onbekende spelers uit de KKD bovengenoemd succes te verkrijgen.
Wat er nu ontbreekt is de schakel in de trainerstaf die het laatste stukje van dit seizoen kan ondersteunenin het vinden van de juiste tactiek wat naar een mooie eindstand op de ranglijst zal gaan leiden.

Andy King

?Wat er nu ontbreekt is de schakel in de trainerstaf die het laatste stukje van dit seizoen kan ondersteunenin het vinden van de juiste tactiek wat naar een mooie eindstand op de ranglijst zal gaan leiden.?

Daar ben ik het wel mee eens. Sandor vd Heide is vertrokken en Henk de Jong is nog lang niet de oude. Nog niet zo lang geleden droegen zetten zij alles neer op tactisch gebied. Dat missen we nu. Neemt niet weg dat ik respect heb voor Bosschaart, hoe hij de boel oppakt. Ook in de media.

sunderland

Toch ben ik het hier ook niet mee eens . Toen we in november zo goed draaiden hoorde ik hier niks over. Tegen Az uit ook niet. Als je zo slap verdedigd tja daar is niks tegen bestand

denistel

wat vlampiep zegt klopt wel na 2,5 jaar is de motor misschien leeg.juist daarom
had je in de winter 2 of 3 moeten verlopen en vers bloed er neer zetten iets
wat andere clubs wel hebben gedaan,

de 28 pr voor de winterstop zijn vooral behaald door vastigheden uit
de voorbije 2 jaar.

sunderland

Citaat van: denistel op februari 15, 2022, 18:11:58
wat vlampiep zegt klopt wel na 2,5 jaar is de motor misschien leeg.juist daarom
had je in de winter 2 of 3 moeten verlopen en vers bloed er neer zetten iets
wat andere clubs wel hebben gedaan,

de 28 pr voor de winterstop zijn vooral behaald door vastigheden uit
de voorbije 2 jaar.
als je onderaan staat MOET je wel

denistel

Citaat van: sunderland op februari 15, 2022, 19:12:37
als je onderaan staat MOET je wel

klopt maar als spelers niet meer beter worden oa jacobs dan moet je ook
handelen is mijn mening