Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

K was vanmiddag even naar Denhelder trouwens :devil

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 18:48:17
over dat Pascal zo slecht is en dat Henk en hij niet passen en over judas dwight en dat met veel onzin volhoud
De zeelucht het dei warskienluk wel goead daan hoop ik.
Maar ik beweer niet dat Pascal niet een goede trainer is, maar hij kan Henk niet aanvullen in zijn mindere kwaliteiten, terwijl Henk Dwight  wel kon aanvullen en Sandor Henk weer goed aanvulde. Deze combinatie konden spelers zo neer zetten en motiveren in de juist gekozen tactiek dat we onverslaanbaar leken te zijn ( vooral leken) want we kregen ook wel eens een draai om de oren.
Ik ben het met je eens dat Lodeweges een oer stomme zet heeft begaan om tijdens de nog niet afgelopen competitie bij de vijand te tekenen.
Dit is met destructieve bedoelingen door de vijand naar buiten gebracht. Het eind resultaat was ook duidelijk, Dwight mis competenties  net als Henk om zonder de goede aanvulling tot topprestaties te komen.
Om Dwight zijn levenlang nu te schofferen en re straffen voor een voor mij ook fout besluit gaat mij echt te ver.
Zelf heb ik ook wel zoveel foute beslissingen genomen dat ik met dergelijke opvatting nergens meer zou kunnen verschijnen.
Maar ik gun ieder zijn mening in dergelijke dingen want ut is en blieft maar een spulsje dat voetbal.


Specuveter

We zullen het zien of er deze week nieuws is wb onze trainers.
Het doet mij in ieder geval ontzettend zeer om Henk zo gelaten op de bank te zien zitten.
Denk dat hij ook regelmatig nadenkt over hoe nu verder??

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op februari 13, 2022, 20:21:10
We zullen het zien of er deze week nieuws is wb onze trainers.
Het doet mij in ieder geval ontzettend zeer om Henk zo gelaten op de bank te zien zitten.
Denk dat hij ook regelmatig nadenkt over hoe nu verder??
Ik heb zo lang als ik bij de club kom ( en dat is sinds de oprichting) nog niet een trainer gekend waar ik zo veel mee heb als bij Henk
Ook ik ben van mening dat Henk in een tweestrijd verkeert en dat raakt mij op een manier waar ik slecht mee kan omgaan, dit omdat ik er geen invloed op kan hebben.
Net enige wat ik en anderen kunnen doen is hem steunen en laten weten wat hij doet en besluit het te respecteren. Dit kan iedere thuis wedstrijd door hem  luidkeels toe te zingen. |:) |:)

Delfzijl/Cambuur

Mooi gesproken hierboven, daar sluit ik me volledig bij aan.
Dank, Specu en Vlam. _O_

sunderland

Wat voor nieuws zou er moeten zijn dan? We gaan gewoon zo door en ons bestuur raakt zeker niet in de war. Je weet gewoon dat je even een terugslag krijgt en iedere x als we dan denken dat het niet goed komt dan gebeurt het tegenovergestelde. Dat is al 3 jaar zo

Galdiano

Misschien een rare hersenspinsel. Fred Grim zal niet lang meer op de bank zitten bij Willem II vermoed ik. Samen met Henk een duo vormen met 2 assistenten?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Grima nee das geen optie.
:zucht

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 20:40:14
Ik heb zo lang als ik bij de club kom ( en dat is sinds de oprichting) nog niet een trainer gekend waar ik zo veel mee heb als bij Henk
Ook ik ben van mening dat Henk in een tweestrijd verkeert en dat raakt mij op een manier waar ik slecht mee kan omgaan, dit omdat ik er geen invloed op kan hebben.
Net enige wat ik en anderen kunnen doen is hem steunen en laten weten wat hij doet en besluit het te respecteren. Dit kan iedere thuis wedstrijd door hem  luidkeels toe te zingen. |:) |:)
Als mens is Henk geweldig, daar twijfelt niemand aan, maar als trainer zeer beperkt, hij kan maar op  1 manier spelen. Maar een falende manier van spelen luidkeels aanmoedigen gaat mij te ver.

D.H.Skolten

Feit is nou eenmaal dat Bosschaart bij lange na niet goed genoeg is.Dus gewoon zo snel mogelijk vanaf! We zijn een betaald voetbalclub, geen liefdadigheids instelling!

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op februari 14, 2022, 00:46:12
Als mens is Henk geweldig, daar twijfelt niemand aan, maar als trainer zeer beperkt, hij kan maar op  1 manier spelen. Maar een falende manier van spelen luidkeels aanmoedigen gaat mij te ver.

Wat is jouw definitie van een goede trainer? Ik denk eigenlijk dat dat alleen maar te bepalen is door naar de resultaten te kijken, en bij (bijna) alle hoogtepunten van Cambuur is Henk betrokken geweest.

sunderland

Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.

Lore

Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.

Bizar he? Sommigen denken dat wij eigenlijk mee zouden moeten doen voor het kampioenschap. Maar de helft van de andere eredivisieploegen wil vandaag nog met ons ruilen. Niet slecht voor een promovendus.

Daarnaast komt er een nieuw stadion aan ?n is dit ??n van de meest stabiele bestuurlijke periodes van de club. Fantastisch!

Natuurlijk zijn er aspecten die gevaarlijk kunnen zijn voor de club. Gezondheidsproblemen bij cruciale medewerkers, of het vertrek van belangrijke spelers. Maar is er iemand die had verwacht dat alles zonder tegenslag zou verlopen?

hobbes

Klopt, het is te vaak alles of niets hier. Natuurlijk zit ik me zaterdag ook te ergeren op de tribune en gooit je dat er daar even lekker uit. Maar nu weer door naar de volgende. Er moeten dingen weer opgepikt worden, maar om gelijk de hele club en al zijn werknemers tot de grond toe af te fikken....

Galdiano

Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.

Ik ben absoluut realistisch, het is een prachtig seizoen.
we spelen gelijk tegen AZ, verliezen na een zeer goedhalf uur bij Utrecht.
En verliezen knullig tegen Zwolle.

Ik ben niet in paniek, maar kijk wel realistisch naar de balans binnen de TS.
Na hhet wegvallen van Sandor is er al een gat ontstaan, En nu met Henk is er nog meer belasting bij Peter, Martijn en Pascal gekomen. Dat is het enige waar ik zorgen over maak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets