Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Kijk ook es wat we allemaal hebben meegemaakt binnen ons club. Eerst Foeke wat insloeg als een bom. Daarna Henk wat er ook zeer inhakte. Tussendoor al die Corona waar ook een paar spelers flink ziek van zijn geweest. Lege tribunes wat ook erg in ons nadeel is. We staan nog bij de eerste 10 en dat is eigenlijk een wonder.  !!

Vlampiep

Citaat van: J.v.G. op februari 13, 2022, 10:43:44
Paul = Pascal?
Bedankt voor je correctie. Ik bedoel Pascal natuurlijk en de correctie in mijn i pad uitzetten.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 11:01:30
wat een zeik stuk. Dwight was assistent h? bij Zwolle. Ow wat ging dat goed
Goed lezen is moeilijk met een waas  voor je ogen merk ik.
Lodeweges in combinatie met Henk is goud waard, zij vulden elkaar perfect aan.
Dit was bij Pec zwolle dus niet het geval.
Maar als jij je frustratie boven het club belang stelt, reken ik ook goed hoor.
Verder heb ik ook gemerkt dat relativeren niet jouw sterkste punt is.
Dus lekker er in blijven hangen en verder nog een mooie sundag.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 11:13:19
Kijk ook es wat we allemaal hebben meegemaakt binnen ons club. Eerst Foeke wat insloeg als een bom. Daarna Henk wat er ook zeer inhakte. Tussendoor al die Corona waar ook een paar spelers flink ziek van zijn geweest. Lege tribunes wat ook erg in ons nadeel is. We staan nog bij de eerste 10 en dat is eigenlijk een wonder.  !!
Hierin hest helemaal weer geliek. Bist wel wat op en del fien ik :_schater

cambuurmania

Citaat van: Lore op februari 13, 2022, 10:24:55
Natuurlijk zijn wij wel veilig.

Daar ben ik nog niet helemaal zeker van,ze zitten in een neerwaartse spiraal.
En ze beginnen onderin punten te pakken.
En met het nivo hoe ze nu spelen denk ik dat ze niet veel punten meer halen.
Zou net weer wat voor Cambuur zijn met het meest aantal punten degraderen.
Ze moeten echt uit een ander vaatje gaan tappen om aan het eind niet in de problemen te komen.

Destroyer

Gewoon 5 3 2 gaan proberen, iedereen kent ons spelletje zo langzamerhand, we hebben totaal geen antwoord op 5 3 2 systeem van andere partij
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Goed plan, Dwight weer terug vragen  :_schater

Als we willen dat er onrust komt in Leeuwarden moeten we dat doen.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 11:31:38
Goed lezen is moeilijk met een waas  voor je ogen merk ik.
Lodeweges in combinatie met Henk is goud waard, zij vulden elkaar perfect aan.
Dit was bij Pec zwolle dus niet het geval.
Maar als jij je frustratie boven het club belang stelt, reken ik ook goed hoor.
Verder heb ik ook gemerkt dat relativeren niet jouw sterkste punt is.
Dus lekker er in blijven hangen en verder nog een mooie sundag.
dat je dit oppert zegt wel veel over jou. Iemand terug halen die zoiets heeft geflikt dan heb je geen waarden en normen en gooi je alles over boord

Vlampiep

Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2022, 11:45:38
Goed plan, Dwight weer terug vragen  :_schater

Als we willen dat er onrust komt in Leeuwarden moeten we dat doen.
Je hebt helemaal gelijk man, wegzakken naar na competitie geeft rust bij de supporters.
Zie eens verder dan je aversie tegen een trainer die op het verkeerde moment de overstap maakte naar die Boeren.
Realiseer je wel dat die akelige Foppe het stiekem heeft gelekt om hier de rapen gaar te krijgen. Dat is prima gelukt tot nu nu toe bij een aantal.
Het gaat mij om het behouden van Henk als trainer van onze mooie club en dat gaat echt niet lukken als er niet snel een persoon naast hem komt die hem aanvoelt en aanvult.  En deze persoon die nu voorhanden is, is Lodeweges.

sunderland

Dat wij nu iets minder draaien komt allemaal door ons assistent. Pascal is een slechte trainer en moet snel worden ontslagen.  :X

Collingwood

Er waren mensen die vorige week het Utrecht-publiek verwend noemden, maar hier slaan we ook wat door. Kijk nog even goed naar teletekstpagina 819 zou ik zeggen, iets rustiger blijven mag wel hoor. Voor het eerst in twee?nhalf seizoen in een wat mindere reeks en meteen moet alles anders...
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op februari 13, 2022, 12:07:48
Er waren mensen die vorige week het Utrecht-publiek verwend noemden, maar hier slaan we ook wat door. Kijk nog even goed naar teletekstpagina 819 zou ik zeggen, iets rustiger blijven mag wel hoor. Voor het eerst in twee?nhalf seizoen in een wat mindere reeks en meteen moet alles anders...

We presteren al vanaf het begin van het seizoen veel beter dan je zou verwachten (complimenten naar de TS), staan zeer verrassend 8e (wie had dat van te voren gedacht?) en hebben nu even een mindere periode (zoals iedere club die heeft). En gelijk staat er een trainer ter discussie?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 11:57:31
dat je dit oppert zegt wel veel over jou. Iemand terug halen die zoiets heeft geflikt dan heb je geen waarden en normen en gooi je alles over boord
Over normen en waarden gesproken  waar gaat het over man, het gaat nu om onze trainer die misschien vanwege zijn gezondheid beslissingen gaat nemen die desastreus zijn voor onze club.
Gelukkig gaan wij niet over het aanstellen van trainers en moet Foekezich hier maar mee bezig houden.

Vlampiep

Citaat van: Tanjajeah op februari 13, 2022, 12:17:34
We presteren al vanaf het begin van het seizoen veel beter dan je zou verwachten (complimenten naar de TS), staan zeer verrassend 8e (wie had dat van te voren gedacht?) en hebben nu even een mindere periode (zoals iedere club die heeft). En gelijk staat er een trainer ter discussie?
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Pascal, maar vormt waarschijnlijk geen eenheid met Henk.

De Gast

Met Lodeweges stonden we in de winter gewoon op degradatie beste Vlampiep. Hest een iets te romantisch beeld van die tijd.

Gewoon met dit team het seizoen afmaken. Die paar puntjes pakken we nog wel. Waar ik me meer zorgen om maak is dat met dit spel de waarde van onze topspelers ook flink keldert.