Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Bedankt topper. Net jou filmpje even terug gekeken met de tranen in mijn ogen moet ik eerlijk bekennen. Zo zonde dat je weg moet. Ik weet zeker dat jij het had gered met de versterkingen erbij. Voor de winterstop was het voetbal gewoon goed maar viel het kwartje verkeerd.  |:)

De Gast

Ik vind hem wel een echte clubman geworden.

Grijskijkert

Pascal assistent in/bij Dordrecht...
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op juni 23, 2023, 17:52:56
Pascal assistent in/bij Dordrecht...

Hij komt in dienst van Feyenoord, word door Feyenoord geplaatst bij Dordrecht.

sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 23, 2023, 18:22:46
Hij komt in dienst van Feyenoord, word door Feyenoord geplaatst bij Dordrecht.
mooi voor hem, lekker dichtbij en ik weet wel zeker dat Slot en Sipke daar achter zitten en hem wel op waarde schatten. Niet voor niks had Sandor hem toen binnen gehaald hier. Hij heeft hier als hoofdtrainer niet zoveel punten gehaald maar zijn voetbal was wel prima

De Gast

Kom svp weer terug. Henk heeft een sterke assistent nodig.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op maart 08, 2024, 22:40:58
Kom svp weer terug. Henk heeft een sterke assistent nodig.
dat gaat hij nooit doen Pascal doet het heel goed bij Dordrecht  :thumbsup

PePe

Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2024, 22:47:42
dat gaat hij nooit doen Pascal doet het heel goed bij Dordrecht  :thumbsup

Hij is daar maar assistent, hoeveel invloed heeft hij daar op het spel?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op maart 09, 2024, 21:02:18
Hij is daar maar assistent, hoeveel invloed heeft hij daar op het spel?
dat zie je toch wel op de ranglijst Dordrecht staat  4e 13 punten meer dan Cambuur.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2024, 22:38:25
dat zie je toch wel op de ranglijst Dordrecht staat  4e 13 punten meer dan Cambuur.

Ik bedoel dat hij daar niet de hoofd verantwoordelijke is.
Met goed materiaal van 010, gaat het wel makkelijker.
Vind hem overigens wel een goede trainer.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op maart 10, 2024, 11:14:13
Ik bedoel dat hij daar niet de hoofd verantwoordelijke is.
Met goed materiaal van 010, gaat het wel makkelijker.
Vind hem overigens wel een goede trainer.
klopt ben ik met je eens spelers van 010 dat scheelt wel heel veel.
Dat Pascal een goede trainer is dat weten we allemaal wel :thumbsup
Er moet volgend seizoen een sterke assistent naast Henk staan.

sunderland

Citaat van: PePe op maart 09, 2024, 21:02:18
Hij is daar maar assistent, hoeveel invloed heeft hij daar op het spel?
de denk wijze is het zelfde. Santoni is een paar x ziek geweest en bosbaard heeft die 3 wedstrijden ook gewonnen. Hardwerken en vooruit voetballen. Deze 2 trainers hebben veel geld verdiend voor dord. Ze zullen op zeker wel 5 verkopen. Dat Feyenoord op de achtergrond wat mee kijkt helpt wel maar zegt niks over deze 2 . Als Sandor absoluut niet wil zou ik graag bosbaard terug zien.

Bankzitter

Voor Bosschaart is het prima om elders ervaring op te doen. Hij kan ooit als hoofdtrainer terugkomen als hij klaar is bij Dordrecht en Feijenoord.
Sipke zou ook nog kunnen maar die zit erg goed nu.

Dat Sandor weer iets gaat doen  is net zo onrealistisch als Slot terugkomt. Hij is ook gestopt met de trainerscursussen als ik me niet vergis.
Gewoon weer op zoek naar een goede assistent. Dat is vaak genoeg gelukt in het verleden.

Drumfather SCC

Het kan verkeren; In 11 pagina's van schlemiel naar verlosser  8P
Lees de eerste pagina alleen al maar eens

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op maart 10, 2024, 14:11:20
Het kan verkeren; In 11 pagina's van schlemiel naar verlosser  8P
Lees de eerste pagina alleen al maar eens

Zo gaat t hier toch altijd.... Henk ook, van held naar zondebok....
En als je net als Bosbaard naar een andere club gaat en het loopt hier niet..... ga je van dooie lul aan de zijkant naar super duper mega hero.
Wat ik wel vind dat die Bosbaard aardig meer invloed en uitstraling en klasse leek te hebben dan dat spul wat er bij ons rond loopt.
Maar das maar mijn mening he....