Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

We kunnen er zo langzamerhand wel vanuit gaan dat hij het seizoen afmaakt als co-hoofdtrainer (?).

De hele week gefocussed op felheid, zg 50/50 ballen en dan krijg je zo?n start als gisteren. Duidelijk dat een aantal jongens verzuipen als het op strijd aan komt. Gisteren hebben ze het nog een wedstrijd aangekeken wat weer een mislukte gok is. Als je volgend jaar degradatievoetbal speelt, je sterkhouders zijn vertrokken, ga je het echt niet opredden met jongens als Maulun en Boere. Je daalt dan gewoon keihard af.

Trainert!

Totaal ongeschikt deze man. Beetje wrijven in de baard, en dan weer de handjes in de broekzakken.

En Henk op de achtergrond werkt niet. Het lijkt haast gelatenheid hoe hij op de bank zit.

Treb

Hier maak ik mij het meeste zorgen over.. de totale gelatenheid vanaf de bank. :zucht

Dit komt echt niet goed zo. Die baard is echt totaal ongeschikt.

hobbes

Het leek meer alsof de spelers er gewoon niet zo'n zin in hadden. Volgende keer maar met 10000 man ze wakker schreeuwen.

Destroyer

Citaat van: hobbes op februari 13, 2022, 08:58:33
Het leek meer alsof de spelers er gewoon niet zo'n zin in hadden. Volgende keer maar met 10000 man ze wakker schreeuwen.

Zou het helpen? Als er al 1 denkt met een schoen te kunnen bellen zakt mij de broek af ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: De Gast op februari 13, 2022, 08:38:18
We kunnen er zo langzamerhand wel vanuit gaan dat hij het seizoen afmaakt als co-hoofdtrainer (?).

De hele week gefocussed op felheid, zg 50/50 ballen en dan krijg je zo?n start als gisteren. Duidelijk dat een aantal jongens verzuipen als het op strijd aan komt. Gisteren hebben ze het nog een wedstrijd aangekeken wat weer een mislukte gok is. Als je volgend jaar degradatievoetbal speelt, je sterkhouders zijn vertrokken, ga je het echt niet opredden met jongens als Maulun en Boere. Je daalt dan gewoon keihard af.

Klopt helemaal. We missen strijders in het elftal. Aan de bal zijn we prima maar zonder bal geven teveel spelers niet thuis.

wiekie1969

Citaat van: hobbes op februari 13, 2022, 08:58:33
Het leek meer alsof de spelers er gewoon niet zo'n zin in hadden. Volgende keer maar met 10000 man ze wakker schreeuwen.

De helft speelt op 70/80 procent na de winterstop. Gemakzucht straalt er vanaf bij sommigen. Hopelijk is men nu wakker geschud. We zijn nog lang niet veilig.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op februari 13, 2022, 09:10:35
De helft speelt op 70/80 procent na de winterstop. Gemakzucht straalt er vanaf bij sommigen. Hopelijk is men nu wakker geschud. We zijn nog lang niet veilig.

Natuurlijk zijn wij wel veilig.

Vlampiep

Citaat van: Treb op februari 13, 2022, 08:57:41
Hier maak ik mij het meeste zorgen over.. de totale gelatenheid vanaf de bank. :zucht

Dit komt echt niet goed zo. Die baard is echt totaal ongeschikt.
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen  zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in  de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.

J.v.G.

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 10:37:31
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen  zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in  de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.
Paul = Pascal?

Treb

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 10:37:31
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen  zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in  de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.

Ik heb ook geen enkele moeite met een terugkeer van Lodeweges

mario

Citaat van: Treb op februari 13, 2022, 10:51:50
Ik heb ook geen enkele moeite met een terugkeer van Lodeweges
Een trainer met bijzondere kwaliteiten. Laat maar komen.

sunderland

Citaat van: Treb op februari 13, 2022, 10:51:50
Ik heb ook geen enkele moeite met een terugkeer van Lodeweges
ik wel. Opflikkeren met die judas

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 10:37:31
Ik snap dat Henk zich zorgen maakt en wat de stress doet met zijn gezondheid. Je hoeft geen deskundige te zijn om te kunnen  zien dat het met Henk niet goed gaat.
De verwachting was dat Paul de gewenste aanvulling zou zijn in  de wat mindere competenties van Henk.
Nu is echt wel gebleken dat dit geen goed werkend koppel is, Paul kan geen aanvulling geven op het gebied waarin Henk moet worden ondersteund, zoals de persoonlijke coaching, spelers observeren en daarin de juiste keuzes maken met betrekking tot de te hanteren tactiek.
Henk is geen persoon die zijn assistenten af wil vallen maar aan zijn hele doen en laten kun je aflezen dat het aan hem vreet.
Hopelijk ziet Foeke dit ook en hierin gaat voorzien. Henk kennende zal hij voor zijn gezondheid kiezen, wat ieder weldenkend mens zou doen en de handdoek in de ring gooien. Wat mij betreft gaat Foeke in gesprek met Lodeweges om tot het eind van het seizoen samen met Henk de tactiek en opstelling te verzorgen. Dit zal bij een aantal misschien niet in goede aarde vallen, maar het club belang gaat voor.
Lodeweges is momenteel hierin de juiste man, dit was een gouden koppel en kan uitgroeien naar diamant voor P.O's.
wat een zeik stuk. Dwight was assistent h? bij Zwolle. Ow wat ging dat goed

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 13, 2022, 09:07:45
Klopt helemaal. We missen strijders in het elftal. Aan de bal zijn we prima maar zonder bal geven teveel spelers niet thuis.
voor de winterstop was het hosanna en nu hebben we een mindere fase en dat kon je verwachten. Nu gewoon hoofd rustig houden en doorgaan zoals we deden dan komt het terug daar ben ik van overtuigd. Gister laatste 15 min waren we wel 3 klassen beter en daar moeten we mee verder. Niet te negatief allemaal