Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

 _O_
Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.

Vlampiep

#61
Citaat van: D.H.Skolten op februari 14, 2022, 00:46:12
Als mens is Henk geweldig, daar twijfelt niemand aan, maar als trainer zeer beperkt, hij kan maar op  1 manier spelen. Maar een falende manier van spelen luidkeels aanmoedigen gaat mij te ver.
Dan zingst stou toch lekker niet met.
2 (+1 officieus) x een team kampioen maken, onbekende spelers laten groeien tot eredivisie niveau, een goede PR hebben, daarbij een zeer aimabel mens blijven en de  club met een der laagste budgets naar bijna sub top brengen, nee inderdaad een beperkte trainer.

veteraan

Cambuur en de Chinese volkspartij houden niet zo van kritiek !
Wel van Bami met Sat? en van koud bier

Vlampiep

Citaat van: veteraan op februari 14, 2022, 12:37:47
Cambuur en de Chinese volkspartij houden niet zo van kritiek !
Wel van Bami met Sat? en van koud bier
De veteraan trek zijn veter aan, hij lust geen lauw bier en nassi met sat? met vet er aan. :insane

piene hassus

Sich afsette teugen treners het gien sin, die staan niet op ut feld. Feit is dattur tefeul mooiweer foeballers opsteld wudde bf Maulun, Kallon, Joosten, Boere dy totaal gien sicht het op de taktyk, Mac Intosh, Schouten, dy meer oog hewwe foor de teugenstander dan de bal. Froeg bal afpakke is nyt ut sterkste punt. Tuus ferlieze teugen ploegen op de onderste plaatsen su nyt mutte. Speulers hou Henk asjeblyft uut de wyn deur meer inset te brengen.

denistel

Citaat van: piene hassus op februari 14, 2022, 13:26:08
Sich afsette teugen treners het gien sin, die staan niet op ut feld. Feit is dattur tefeul mooiweer foeballers opsteld wudde bf Maulun, Kallon, Joosten, Boere dy totaal gien sicht het op de taktyk, Mac Intosh, Schouten, dy meer oog hewwe foor de teugenstander dan de bal. Froeg bal afpakke is nyt ut sterkste punt. Tuus ferlieze teugen ploegen op de onderste plaatsen su nyt mutte. Speulers hou Henk asjeblyft uut de wyn deur meer inset te brengen.

inzet en felheid is iets verschillends voor mij ik geloof er oek niet in dat spelers niet
willen maar sommigen kunnen dat felle voetbal gewoon niet daar is op geselecteerd
en gaat je opbreken zodra het op bikkelen aan komt.wij gaan uit van mooi goed voebal
en dat is ook prima maar als dat niet wil moet je ook anders kunnen en dat kunnen we
niet vind ik.

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 14, 2022, 13:38:01
inzet en felheid is iets verschillends voor mij ik geloof er oek niet in dat spelers niet
willen maar sommigen kunnen dat felle voetbal gewoon niet daar is op geselecteerd
en gaat je opbreken zodra het op bikkelen aan komt.wij gaan uit van mooi goed voebal
en dat is ook prima maar als dat niet wil moet je ook anders kunnen en dat kunnen we
niet vind ik.
Een type speler zoals El Makrini of Youri Rose zou in dit team niet misstaan.

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 14, 2022, 09:27:22

Ik ben niet in paniek, maar kijk wel realistisch naar de balans binnen de TS.
Na hhet wegvallen van Sandor is er al een gat ontstaan, En nu met Henk is er nog meer belasting bij Peter, Martijn en Pascal gekomen. Dat is het enige waar ik zorgen over maak.

Daar kan ik mij wel in vinden. Wij hebben dus 1 1/2 trainer ingeleverd en die zijn niet vervangen. Dan waren of die 1 1/2 trainer zonde van het geld of de andere trainers hebben het nu mega druk/

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 14, 2022, 16:20:42
Een type speler zoals El Makrini of Youri Rose zou in dit team niet misstaan.
die liepen zo, n 8-9 km per weds en ons middenveld van nu 12 -14. We hebben een jong middenveld nu.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 16:27:53
die liepen zo, n 8-9 km per weds en ons middenveld van nu 12 -14. We hebben een jong middenveld nu.

Het gaat om het type denk ik, een vervelende gozer, een 'winnaar' zeggen ze dan

Vlampiep

Citaat van: EdsjeSCC op februari 14, 2022, 16:45:33
Het gaat om het type denk ik, een vervelende gozer, een 'winnaar' zeggen ze dan
Ja dat bedoel ik met zo'n type.
Als Rose of Makrini je directe tegenstander was, had je meestal niet een leuke avond.
Onze huidige middenvelders kunnen goed voetballen, maar proberen altijd voefballend alles op te lossen. Maar soms moet je je tegenstander mateloos kunnen irriteren, zodat deze niet in de wedstrijd komt. Boven genoemde spelers konden dat en deelden daarbij soms de nodige koekis uit.


J.v.G.

Misschien volgend seizoen kijken naar een systeem met 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder.

Bankzitter

Het is een heel bewuste keuze om met 1 controlerende middenvelder te spelen en "lage"backs.
Dat zal niet veranderen.

Tegenstanders passen zich nu aan ons aan. Nu moeten wij daar weer op aanpassen door bijvoorbeeld sneller om te schakelen zoals we met Kallon nu al een paar keer deden. Ook meer duels winnen op het middenveld als we de bal op die lange voorin moeten gooien.

okkele

Citaat van: sunderland op februari 14, 2022, 08:48:12
Tenenkrommend wat ik hier lees. We staan 9e en draaien het beste seiz ooit en nog is er allemaal kritiek hier. We hebben de laagste begroting, spelen fris van de lever en maar zeiken hier. Als het zo doorgaat dan stop ik er mee hier. Realiteit is weg hier.

sneue jankerds zijn het.
ooit kwam ik hier graag even lezen (zelfs in de zwartste periode van forummers) maar er zijn tegenwoordig zoveel lui waar je bij het lezen van de naam al weet dat er weer stront getypt word.
lekker volhouden in het negatieve , get a life.
typerend ook dat je ze niet of nauwelijks hoort als het goed gaat.  :R
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Specuveter

Vind de "kritiek"nog wel meevallen hier.
Wat we veel lezen hier is de angst hoe het met Onze Henk komt.