Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pascal Bosschaart

Gestart door De Gast, februari 13, 2022, 08:38:18

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Volgens mij zitten we nu in de jaarlijks terug kerende dip na de winterstop.
Het zou mooi zijn geweest als we gisteren 3 hadden gepakt.
(komende wedstrijden tegen 010 en 020 zeker geen punten)

Vlampiep

Citaat van: De Gast op februari 13, 2022, 12:23:34
Met Lodeweges stonden we in de winter gewoon op degradatie beste Vlampiep. Hest een iets te romantisch beeld van die tijd.

Gewoon met dit team het seizoen afmaken. Die paar puntjes pakken we nog wel. Waar ik me meer zorgen om maak is dat met dit spel de waarde van onze topspelers ook flink keldert.
Nou jij geeft hiermee Henk een disc. en Pacal alle credits. Het gaat nu om een periode waarin  Henk wordt aangevuld om zijn visie voort te kunnen zetten en niet om een nieuwe hoofdtrainer.

veteraan

Wat nu speelt is er al het hele seizoen,een kwetsbare verdediging wat deels gecompenseerd wordt door een sterke keeper en de rol van Hoedemakers. De nog noodzakelijke punten komen er wel alleen voor volgend seizoen moet de selectie wat breder worden en iets meer in evenwicht.

Geen paniek, wel doorselecteren nu !

PePe


Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op februari 13, 2022, 13:20:17
Sandor, waar ben je?
Sandor is al vrij lang niet meer aanwezig. We zijn zonder hem kampioein geworden en hebben de beste eerste seizoenshelft in de eredivisie ooit achter de rug zonder hem. Het gaat nu 6 wedstrijden prut (zo?n fase heeft Henk voor de start ook wel verwacht meen ik me te herinneren). Ik vond Sandor een geweldige speler en een hele goede coach maar met zijn inbreng hadden we gisteren vast nog net zo dramatisch verdedigd als zonder hem. Ze moeten er echt veel dichter opzitten. En daar verwacht ik veel meer inbreng van Pascal, volgens mij richtte hij zich toch met name op de verdediging?

Lore

Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 11:36:31
Daar ben ik nog niet helemaal zeker van,ze zitten in een neerwaartse spiraal.
En ze beginnen onderin punten te pakken.
En met het nivo hoe ze nu spelen denk ik dat ze niet veel punten meer halen.
Zou net weer wat voor Cambuur zijn met het meest aantal punten degraderen.
Ze moeten echt uit een ander vaatje gaan tappen om aan het eind niet in de problemen te komen.

4 punten in 12 wedstrijden? Als dat niet lukt, dan verdienen wij het ook gewoon niet.

hobbes

Citaat van: Lore op februari 13, 2022, 13:45:27
4 punten in 12 wedstrijden? Als dat niet lukt, dan verdienen wij het ook gewoon niet.

Klopt helemaal

cambuurmania

Citaat van: hobbes op februari 13, 2022, 13:57:55
Klopt helemaal

Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is

Noordcambuur

Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 14:05:18
Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is
maar nu pakken de onderste clubs ook punten dan ben ik bang dat we met 34 punten het niet halen 36 punten genoeg zijn.

CambuurAmersfoort

34 is al jarenlang genoeg en dat zal dit seizoen niet anders zijn.
Met 34 ben je gewoon veilig hoor dit seizoen. Dan moet een fortuna al 15 punten halen in 12 potjes. En iedereen tussen hun en ons in moeten ook blijven winnen. Dat gebeurt niet.

Vlampiep

Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 14:05:18
Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is
Natuurlijk is dat genoeg en we pakken ook nog wel voldoende hoor.
Maar we zullen moeten blijven anticiperen op de konijnen uit de hoge hoed die de tegenstanders tevoorschijn toveren.
Laten we nu niet gaan denken dat we plotseling niets meer kunnen, maar zoals het in de eerste competitie helft ging zal het niet worden.
Waar ik mij echt zorgen over maak is Henk zijn gezondheid die hem nu parten speelt. Iedere teleurstelling en tegenslag werkt niet mee om stress te  ontlopen. Maar ik heb alle vetrouwen dat we eindigen boven in het rechter rijtje hoor.

hobbes

Citaat van: cambuurmania op februari 13, 2022, 14:05:18
Omdat Henk de Jong het al het hele jaar over 34 punten heeft?
wie zegt mij dat dat genoeg is

Dan verdien je het dus als je maar 4 punten in 12 wedstrijden haalt.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 12:20:47
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Pascal, maar vormt waarschijnlijk geen eenheid met Henk.
wat een onzin kraam jij hier steeds uit. Waarop is dat gebaseerd?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 13, 2022, 17:40:32
wat een onzin kraam jij hier steeds uit. Waarop is dat gebaseerd?
Aaa goeie, bist weer wakker.
Ik ben benieuwd waarop jij van mening bent dat ik steeds onzin uit kraam.
Geef maar aan wat onzin is en daarmee geef je mij de mogelijkheid om dit te weerleggen of te onderschrijven dat ik het mis heb.
Ben benieuwd en maak mij wijzer . ;)

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2022, 18:44:10
Aaa goeie, bist weer wakker.
Ik ben benieuwd waarop jij van mening bent dat ik steeds onzin uit kraam.
Geef maar aan wat onzin is en daarmee geef je mij de mogelijkheid om dit te weerleggen of te onderschrijven dat ik het mis heb.
Ben benieuwd en maak mij wijzer . ;)
over dat Pascal zo slecht is en dat Henk en hij niet passen en over judas dwight en dat met veel onzin volhoud