Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Destroyer op maart 12, 2013, 21:45:01

Titel: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op maart 12, 2013, 21:45:01
Zag nog geen topic, dus bij deze. Is er vrijdag ook een sfeeractie tegen Helmond? Lijkt met wel een thriller. Zit ook iemand van U.L. op dit forum?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: De Jager op maart 12, 2013, 22:04:21
Ten gehore gekregen dat het  enorm zou rommelen binnen de ultras. Mensen naar buiten gewerkt door bestuur van kvc, en ul leden met deze persoon mee opgestapt?
Iemand die hier meer van weet?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op maart 12, 2013, 22:05:47
dat betekent dus waarschijnlijk geen actie, helaas.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Ruppppert op maart 12, 2013, 22:21:54
rommelt idd, Maar weet het fijne daar ook niet van
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: SCCFRANEKER op maart 13, 2013, 20:39:32
rommelt al maanden..
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Ronnie tng op maart 15, 2013, 18:28:30
 :_spank
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 09, 2013, 21:32:08
Nog mannen die mee gaan zondag van deze club en wat leuks gaan doen?  Of rommelt het nog steeds? 
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: TM op april 09, 2013, 21:38:22
Als de trommel maar thuis blijft.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 09, 2013, 21:45:48
 _O_
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: De Jager op april 09, 2013, 21:46:15
Het trommelt wat teveel!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Sander Scc op april 09, 2013, 22:07:55
Een hoop trom geroffel, maar weinig noten op hun zang...  :zweep


Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Cambuur LWD op april 23, 2013, 22:01:12
Is er bij iemand bekend of er nog een grote sfeeractie in de planning staat voor de wedstrijd Cambuur - Emmen?   |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: 0517 op april 24, 2013, 07:58:55
Ja, vlaggetjes op Oost!  :_schater
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Galdiano op april 24, 2013, 08:37:20
UL is grotendeels uit elkaar gevallen. Ben benieuwd. Betwijvel of ze nog wat gaan doen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op april 24, 2013, 12:28:08
Ah jammer... Wie gaat nu de klappertjes regelen? :devil
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Len Cantello op april 24, 2013, 12:52:55
Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 08:37:20
UL is grotendeels uit elkaar gevallen. Ben benieuwd. Betwijvel of ze nog wat gaan doen.
Dan maar twee keer 90 minuten volgas zingen. En de trommel maar de mottenballen in. Old skool, baby!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Goudvinger op april 24, 2013, 13:14:27
Waarom is Ultras Leovardia versplinterd? Heb er nooit iets over gehoord.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: jeff op april 24, 2013, 17:10:01
Citaat van: Dokkumer op april 24, 2013, 12:28:08
Ah jammer... Wie gaat nu de klappertjes regelen? :devil
Dat zou jij toch doen :devil
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Nightmarelwd op april 24, 2013, 17:25:32
Sfeeractie hoeft voor mij part niet. Sfeer maak je met vlaggen en zingen op de tribune. Oldskool
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: thankyou op april 24, 2013, 18:03:15
ELK STOELTJE(noord) (en een andere tribune) EEN SLIERT ROLLETJE EN DAN NOG 3 STADIUM SHOTS MET VLAGGEN?? Az KLAPPERS op Oost . FAKKELS op west. Ballonen wedstrijd?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Treb op april 24, 2013, 18:36:18
Citaat van: thankyou op april 24, 2013, 18:03:15
ELK STOELTJE(noord) (en een andere tribune) EEN SLIERT ROLLETJE EN DAN NOG 3 STADIUM SHOTS MET VLAGGEN??

WEET NOG NIET. JE HOORT NOG VAN ME OK?

I lOVE YOU
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: mscc op april 24, 2013, 18:37:28
Citaat van: Treb op april 24, 2013, 18:36:18
WEET NOG NIET. JE HOORT NOG VAN ME OK?

I LOVE YOU

OK PRIMA! YOU 2!!!!!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Galdiano op april 24, 2013, 18:48:03
Citaat van: Goudvinger op april 24, 2013, 13:14:27
Waarom is Ultras Leovardia versplinterd? Heb er nooit iets over gehoord.

Een aantal personen hadden een andere visie geloof ik. Voor alle in en outs zul je bij de UL moeten zijn ;)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op april 24, 2013, 19:01:38
Vak 14 allemaal een ouderwetse kassarol...
Iemand nog "pielkenbuis" over? Ik regel de sterretjes wel :devil
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 24, 2013, 21:59:49
Citaat van: Treb op april 24, 2013, 18:36:18
WEET NOG NIET. JE HOORT NOG VAN ME OK?

I lOVE YOU
:_schater
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 24, 2013, 22:07:19
Citaat van: thankyou op april 24, 2013, 18:03:15
ELK STOELTJE(noord) (en een andere tribune) EEN SLIERT ROLLETJE EN DAN NOG 3 STADIUM SHOTS MET VLAGGEN?? Az KLAPPERS op Oost . FAKKELS op west. Ballonen wedstrijd?

:_schater
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Ruppppert op april 24, 2013, 22:16:52
vakie 14 mooi vol met zelf gemaakte spandoeken en vlaggen,kenne ek een paar aan de zijkant hangen in dat net naar het uitvak
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: GerardFraneker op april 24, 2013, 22:29:43

Volgens mij moet er een actie komen voor Yuri Rose.
in de "SCC Update'' staat dat ze Yuri een passend afscheid willen geven.
Wij supporters toch ook!?

|:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: mscc op april 24, 2013, 23:43:56
 « Laatst bewerkt op: Vandaag om 22:22:19 door Destroyer »
   l8l
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: mscc op april 24, 2013, 23:44:47
Citaat van: mscc op april 24, 2013, 23:43:56
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 22:22:19 door Destroyer »
   

l8l  :rodekaart
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 07:21:30
Citaat van: mscc op april 24, 2013, 23:44:47
l8l  :rodekaart

:0= :proost :insane :zweep

Zitten toch een paar  schoonheid foutjes in het forum  :X ;)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 07:23:55
Citaat van: Ruppppert op april 24, 2013, 22:16:52
vakie 14 mooi vol met zelf gemaakte spandoeken en vlaggen,kenne ek een paar aan de zijkant hangen in dat net naar het uitvak

Ik ben zoiezo wil van de zelfgemaakte doeken.  Daar zit meer emotie en goed doening in.  Die plastic gedrukte doeken vind ik wat te gemakkelijk en goedkoop.

Vol hangen dat Noord vrijdag |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: thankyou op april 25, 2013, 07:29:35
Wat is er mis met een paar sliertjes? Ja of moet het Grunn-Ajax worden?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: mscc op april 25, 2013, 10:07:06
Dat vond ik juist mooi
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Treb op april 25, 2013, 10:07:29
Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 21:59:49
:_schater

Hoe kan jij m'n post aanpassen dan lieve schat?  :_schater :_schater

Lul  l8l  :rodekaart
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 10:17:26
Citaat van: Treb op april 25, 2013, 10:07:29
Hoe kan jij m'n post aanpassen dan lieve schat?  :_schater :_schater

Lul  l8l  :rodekaart


weet ik niet, staat verander bij naast vitaat haha, kijk maar naar bovenstaande  :_schater :rodekaart

schoonheidsfoutje in de opzet van het forum?  ;)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Treb op april 25, 2013, 10:18:12
Citaat van: Destroyer op april 25, 2013, 10:17:26

weet ik niet, staat verander bij naast vitaat haha, kijk maar naar bovenstaande  :_schater :rodekaart

schoonheidsfoutje in de opzet van het forum?  ;)

Destroyer for mod! haha..  _O_
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 10:20:37
Citaat van: Treb op april 25, 2013, 10:18:12
Destroyer "THE BEST"for mod! haha..  _O_

_O_
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 10:21:01
Nu moet papa even ingrijpen jeugd :devil
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 10:24:26
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 10:21:01
Nu moet papa even ingrijpen jeugd :devil
Schoonheidsfoutje van ons. Omdat de functie "verander berichten in eigen topics" nog niet gedeactiveerd was kon Destroyer alle berichten in dit topic wijzigen. Hij was de TS ;)

Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Treb op april 25, 2013, 10:27:29
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 10:24:26
Schoonheidsfoutje van ons. Omdat de functie "verander berichten in eigen topics" nog niet gedeactiveerd was kon Destroyer alle berichten in dit topic wijzigen. Hij was de TS ;)

Ik zeg een ban voor die jongen vanwege misbruik van het forum  :D

:proost
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 10:37:59
:_schater Eerder een ban voor de beheerder en administrators die dit maanden over het hoofd gezien hebben :y
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 12:02:20
Citaat van: Treb op april 25, 2013, 10:27:29
Ik zeg een ban voor die jongen vanwege misbruik van het forum  :D

:proost

:_schater :proost

De oplettende helikopterview misbruiker  8P
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 12:02:47
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 10:37:59
:_schater Eerder een ban voor de beheerder en administrators die dit maanden over het hoofd gezien hebben :y
_O_

Maar goed, het is opgelost  :thumbsup
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op april 25, 2013, 17:17:05
Geweldig dit !
Destroyer is the man !
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: punkman op april 25, 2013, 18:26:29
Hop
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 18:40:07
Sorry punkman, moest even misbruik van mijn macht maken :devil
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: punkman op april 25, 2013, 18:42:31
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 18:40:07
Sorry punkman, moest even misbruik van mijn macht maken :devil

:_schater
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 21:42:38
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 18:40:07
Sorry punkman, moest even misbruik van mijn macht maken :devil

Ja.  Ik vond het toch wat te veel macht.  Kon er niet mee omgaan.  Goed dat je de macht weer hebt   :y ;)

Maar gebeurt er morgen nog wat?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op april 26, 2013, 08:05:36
Geen idee, ben er vandaag niet bij. Kan net het schermpje van mijn laptop lezen en verder is het een grote waas...
Nee, niet van de :proost :devil
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Galdiano op december 17, 2013, 14:58:20
Aub sfeerteam stop met die achterlijke rook dingen in het hek.
Vanaf west ziet het er niet uit, en het was zelfs zo belachelijk dat de Ajaxcieden er zelfs over schrijven in hun wedstrijdverslag!

Gooi een paar dikke rookbommen erneer om u tegen te zeggen of doe niets!
Het zag er niet uit!  ;(
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: TM op december 17, 2013, 14:59:37
Die rookmachines mogen inderdaad direct afgeschaft worden. Doe dan niks.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: speculeter op december 17, 2013, 15:01:51
Het zal goed bedoeld zijn....
vond die rook in de geel en blauw kleuren wel altijd mooi.
of die wegschietende confetti.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op december 17, 2013, 15:19:28
Citaat van: TM op december 17, 2013, 14:59:37
Die rookmachines mogen inderdaad direct afgeschaft worden. Doe dan niks.

Respect voor het feit dat er überhaupt (nog) energie in de sfeeracties gestoken wordt, maar als je dit filmpje ziet en vooral de reactie hoort  :zucht :zucht :zucht

http://www.youtube.com/watch?v=FXXaxsjUI3s (http://www.youtube.com/watch?v=FXXaxsjUI3s)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: SCC-J op december 17, 2013, 15:24:31
Dit was echt beschamend die paar plukjes rook.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: De Jager op december 17, 2013, 15:55:44
Citaat van: fred op december 17, 2013, 15:19:28
Respect voor het feit dat er überhaupt (nog) energie in de sfeeracties gestoken wordt, maar als je dit filmpje ziet en vooral de reactie hoort  :zucht :zucht :zucht

http://www.youtube.com/watch?v=FXXaxsjUI3s (http://www.youtube.com/watch?v=FXXaxsjUI3s)

Mooi dat er nog mensen zijn die wat doen hoor, maar ga er dan ook vol voor en zet jezelf niet zo voor lul meteen paar plukjes rook uit een machine!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: TM op december 17, 2013, 16:34:53
Wat heeft UL nou voor mooie actie opgezet? 10 jaar UL was een aanfluiting (een klein doekje die nergens zichtbaar was en rookmachines met licht erin??), als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld De Graafschap. Die hadden groots uitgepakt met grote ZELFGEMAAKTE doeken etc. Het is zonde dat al dat geld in die nepsfeer wordt gestoken zoals rookmachines, confettikanonnen etc. Maak zelf eens een mooi publieksdoek (niet laten drukken!!) en dat soort dingen. Utrecht afgelopen weekend bijvoorbeeld dik vuurwerk op het veld, harde knallen etc. Waarom kan dat hier nooit?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: speculeter op december 17, 2013, 16:53:09
Citaat van: TM op december 17, 2013, 16:34:53
Wat heeft UL nou voor mooie actie opgezet? 10 jaar UL was een aanfluiting (een klein doekje die nergens zichtbaar was en rookmachines met licht erin??), als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld De Graafschap. Die hadden groots uitgepakt met grote ZELFGEMAAKTE doeken etc. Het is zonde dat al dat geld in die nepsfeer wordt gestoken zoals rookmachines, confettikanonnen etc. Maak zelf eens een mooi publieksdoek (niet laten drukken!!) en dat soort dingen. Utrecht afgelopen weekend bijvoorbeeld dik vuurwerk op het veld, harde knallen etc. Waarom kan dat hier nooit?
ik zou zeggen organiseer maar!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Galdiano op december 17, 2013, 16:58:58
Misschien eens even een mailtje sturen naar Köln, die hebben goede rook bommetjes!

http://www.youtube.com/watch?v=3qIN3DuWR-4

Even serieus, dit is wat teveel van het goede.
Gooi 20 blauwe rookpotten en 20 gele rookpotten voor noord, en klaar ben je! En ben je veel goedkoper uit dan die dure shit wat nu gebruikt wordt!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Galdiano op december 17, 2013, 17:02:03
Citaat van: peter op december 17, 2013, 16:53:09
ik zou zeggen organiseer maar!

Er zijn al diverse voorzetten gegeven oa door Cambuur Culture, echter wordt hier niks mee gedaan door de UL!
Probleem is volgens mij ook dat UL enige die wat mag organiseren, mede omdat ze onder de vleugels van de KVC werken.

Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: TM op december 17, 2013, 17:14:17
Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???

Een zelf gemaakt groot publieksdoek is niet verboden hoor, zelfs Sarah verbied dat niet.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op december 17, 2013, 17:19:59
Citaat van: TM op december 17, 2013, 16:34:53
Wat heeft UL nou voor mooie actie opgezet? 10 jaar UL was een aanfluiting (een klein doekje die nergens zichtbaar was en rookmachines met licht erin??), als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld De Graafschap. Die hadden groots uitgepakt met grote ZELFGEMAAKTE doeken etc. Het is zonde dat al dat geld in die nepsfeer wordt gestoken zoals rookmachines, confettikanonnen etc. Maak zelf eens een mooi publieksdoek (niet laten drukken!!) en dat soort dingen. Utrecht afgelopen weekend bijvoorbeeld dik vuurwerk op het veld, harde knallen etc. Waarom kan dat hier nooit?

_O_ De UL moet zich schamen, speel je in de eredivisie laat je amper wat zien! Echt niet filmen! Waar zijn verdomme al die zwaaivlaggen? 1 vlagje afgelopen zondag en 4 armoedige pluimpjes rook die echt iedereen lachwekkend vond.

Respect voor vrijwilligers, maar de UL stelt niks meer voor volgens mij. Ik heb dit jaar niks fatsoenlijks gezien van hun kant.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: SCC-J op december 17, 2013, 17:26:02
Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???
bij Cambuur mag niet minder dan bij andere clubs met kunstgras
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op december 17, 2013, 17:34:39
Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???

Bullshit....Remember Eagles in de playoffs? 50 man bij elkaar zien te krijgen voila! Ging wel een paar weken voorbereiding aan vooraf, maar toen was er wel een hecht team.
Ik weet niet van de huidige bezetting af, maar je moet er natuurlijk wel even de moeite voor nemen.
Met communicatie kun je binnen deze club heel ver komen.....
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op december 17, 2013, 17:35:50
Citaat van: TM op december 17, 2013, 17:14:17
Een zelf gemaakt groot publieksdoek is niet verboden hoor, zelfs Sarah verbied dat niet.

Impregneren en je bent klaar.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Cambuur LWD op december 17, 2013, 20:32:09
Hoop dat tegen die boeren een betere sfeeractie wordt neergezet.. Tegen @j@x was echt beschamend  :zweep
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: TM op december 17, 2013, 21:42:00
Citaat van: Cambuur LWD op december 17, 2013, 20:32:09
Hoop dat tegen die boeren een betere sfeeractie wordt neergezet.. Tegen @j@x was echt beschamend  :zweep

Uit betrouwbare bron hoef je je daar geen zorgen over te maken. Maar dat wordt niet opgezet door UL
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op december 17, 2013, 22:19:49
Citaat van: TM op december 17, 2013, 21:42:00
Uit betrouwbare bron hoef je je daar geen zorgen over te maken. Maar dat wordt niet opgezet door UL
UL komt volgens betrouwbare bron met zwaaiklompjes, als teken van respect naar onze zuiderboer. :devil

Serieus, die betere sfeeractie komt er inderdaad wel, kan ik alleen maar bevestigen |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: mscc op december 17, 2013, 22:41:35
Rookmachines mogen wel achterwege blijven voortaan inderdaad, men lacht je gewoon uit om die dingen..
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: S(CC)upporter op december 17, 2013, 22:46:17
Paar echte rookbommen is beter  :thumbsup
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: SCC-J op december 17, 2013, 22:57:10
Citaat van: S(CC)upporter op december 17, 2013, 22:46:17
Paar echte rookbommen is beter  :thumbsup
nu snap ik wel dat  Ul niet met rookbom bezig gaat . Maar er zijn wel meer dingen die je kunt verzinnen . Zoals die grote vlaggen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op december 17, 2013, 23:15:31
Intentie van die rookmachines is op zich goed, alleen als je er 30 man met een dikke sigaar neerzet heb je hetzelfde effect.
Het zal ongetwijfeld grotendeels met budget te maken hebben, maar als je iets doet doe het dan goed. Reserveer dan een aantal jaren een deel van het budget voor de aanschaf van dit soort apparaten. Dan maar een tijdje geen rook en doe je het na een paar jaar goed of in ieder geval beter.

Ik heb uiteraard geen inzage in de budgetten en financiële planning van de UL, ben er wel benieuwd naar hoe ze daarmee werken. Of er überhaupt gereserveerd wordt voor de aanschaf van dit soort zaken.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Clint op december 18, 2013, 07:19:15
Ik heb die rookmachines in actie gezien op de manier zoals het moet. Ik denk dat er afgelopen zondag iets mis is gegaan in de machines itsself. Er kwam idd te weinig rook uit. Maar normaliter moet er veel meer en ook langer rook uitkomen. Dit zag er idd niet uit.
En ik vind dat je rookmachines, als je ze gebruikt, dat moet doen als het windstil is zodat de rook blijft hangen. Als het meteen wegwaait zie je er niets van.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Daddy T. op december 18, 2013, 08:35:16
Citaat van: Dokkumer op december 17, 2013, 23:15:31
Het zal ongetwijfeld grotendeels met budget te maken hebben, maar als je iets doet doe het dan goed. Reserveer dan een aantal jaren een deel van het budget voor de aanschaf van dit soort apparaten. Dan maar een tijdje geen rook en doe je het na een paar jaar goed of in ieder geval beter.

Geld is niet het grootste probleem dacht ik, meer het vinden van vrijwilligers. Tijdens een brainstormavond van KVC paar jaar geleden al eens geopperd dat als geld een probleem is, je hiervoor een club van 100 kan oprichten van supporters en bedrijven die elk jaar 50 of 100 euro doneren. Dit als aanvulling op het budget vanuit de KVC moet je toch wel wat leuks kunnen neerzetten.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: DayDreamer op december 18, 2013, 09:53:42
Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???

Stop dan helemaal met acties, want die 2 zwaaivlaggen en die rookmachines zijn een grote aanfluiting.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: S(CC)upporter op december 18, 2013, 10:07:19
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2013, 09:53:42
Stop dan helemaal met acties, want die 2 zwaaivlaggen en die rookmachines zijn een grote aanfluiting.

Ik vind die vlaggen wel mooi, maar misschien op een andere manier inzetten. Wel top dat er in ieder geval iets ondernomen wordt  :thumbsup nu nog even optimaliseren en beter afstemmen!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: DayDreamer op december 18, 2013, 10:39:12
Citaat van: S(CC)upporter op december 18, 2013, 10:07:19
Ik vind die vlaggen wel mooi, maar misschien op een andere manier inzetten. Wel top dat er in ieder geval iets ondernomen wordt  :thumbsup nu nog even optimaliseren en beter afstemmen!

Die vlaggen zijn inderdaad mooi, maar niet als je maar met 2 gaat zwaaien, en als je zwaait met die dingen, moet je dat heel rustig doen, sommigen gaan veel te snel heen en weer.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Clint op januari 13, 2014, 07:23:25
Lekker bezig jongen met modder gooien. Ga zo door.  :O :R

Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Montana op januari 13, 2014, 08:05:48
Citaat van: Nick26 op januari 12, 2014, 02:49:45
Ik heb ook zo vaak hulp aangeboden maar dit kan en mocht op 1 of andere manier niet.

En vorig jaar moesten er mensen bij de kern van Cambuur andere mensen wegsturen en nu mocht de zoon van de penningmeester het doen die speelt nu de kapitein van het schip dat ul heet maar de ul zinkt nog harder dan de titanic.

Vorig jaar is het kern van Cambuur bestuur ook bezig geweest de activiteitencommissie weg te krijgen en dat is ze gelukt. dus het voetbaltoernooi was 1 malig maar de secretaris van het bestuur zou het oppakken maar ja die is net zo veel waard als de voorzitter van de ul en de kvc. dus jongens verwacht er dit jaar niet te veel van !

Wat is jou ook een onrecht aangedaan he.
Zielig ventje.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: richard op januari 13, 2014, 08:40:30
Goed bezig Nick hahahahahaha
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:10:00
Citaat van: Montana op januari 13, 2014, 08:05:48
Wat is jou ook een onrecht aangedaan he.
Zielig ventje.
Sorry Montana, deze reactie getuigt van weinig klasse van nota bene een bestuurslid van de KvC.
Kan veel beter!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: DayDreamer op januari 13, 2014, 16:48:11
Zegt volgens mij genoeg over de KVC en UL op dit moment...
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op januari 13, 2014, 16:59:05
Citaat van: Montana op januari 13, 2014, 08:05:48
Wat is jou ook een onrecht aangedaan he.
Zielig ventje.

In plaats van na te trappen kun je beter serieus de confrontatie aangaan. Triest als je dan ook nog bestuurslid bent. Nick26 geeft ook niet een hoogstaande reactie, maar er zal een kern van waarheid in zitten...
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Goudvinger op januari 13, 2014, 17:02:50
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:10:00
Sorry Montana, deze reactie getuigt van weinig klasse van nota bene een bestuurslid van de KvC.
Kan veel beter!

Ik mis inderdaad uitroeptekens en kapitalen  :y
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op januari 13, 2014, 17:18:51
Hey Nick, flapdrol.

Ik zou zeggen ga er zelf maar eens even aan staan. Uit eigen ervaring weet ik dat er vaak een hele boel vrije tijd in gaat zitten.
Je vergeet 1 ding.....het is allemaal vrijwilligerswerk he. Ook het "oude" bestuur heeft niet alles goed gedaan en conflicten gehad, maar hebben wel JARENLANG HUN ZIEL EN ZALIGHEID ERIN GESTOKEN. Beetje makkelijk om de HELE KvC, want zo lees ik het, de grond in te trappen. Hiermee doe je ook alle overige 100+ VRIJWILLIGERS te kort !
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op januari 13, 2014, 17:20:08
Citaat van: DayDreamer op januari 13, 2014, 16:48:11
Zegt volgens mij genoeg over de KVC en UL op dit moment...

ultrasleovardia@kernvancambuur.nl

:y
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 17:23:11
Citaat van: Destroyer op januari 13, 2014, 16:59:05
In plaats van na te trappen kun je beter serieus de confrontatie aangaan. Triest als je dan ook nog bestuurslid bent. Nick26 geeft ook niet een hoogstaande reactie, maar er zal een kern van waarheid in zitten...
Helaas wel. Ik laat me er verder niet over uit, maar weet wel dat er onder een redelijk aantal vrijwilligers de nodige onvrede speelt. Aan het bestuur de schone zaak dit op te lossen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 17:27:56
Citaat van: fred op januari 13, 2014, 17:18:51
Hey Nick, flapdrol.

Ik zou zeggen ga er zelf maar eens even aan staan. Uit eigen ervaring weet ik dat er vaak een hele boel vrije tijd in gaat zitten.
Je vergeet 1 ding.....het is allemaal vrijwilligerswerk he. Ook het "oude" bestuur heeft niet alles goed gedaan en conflicten gehad, maar hebben wel JARENLANG HUN ZIEL EN ZALIGHEID ERIN GESTOKEN. Beetje makkelijk om de HELE KvC, want zo lees ik het, de grond in te trappen. Hiermee doe je ook alle overige 100+ VRIJWILLIGERS te kort !
Hé Fred, even de juiste bril opzetten.
Nick haalt niet iedereen van de KvC naar beneden, hij geeft alleen aan dat het in zijn ogen in bepaalde geledingen van de Kern niet goed zit. En helaas maar waar, het rommelt op bepaalde gebieden. Het vorige bestuur heb ik alle lof en respect voor, helaas kan ik over -een deel van- het huidige bestuur nog niet hebben. Uiteraard waardeer ik dat ze er zoveel energie in willen steken, alleen mag je ondanks dat het vrijwilligerswerk is ook best kritisch zijn.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op januari 13, 2014, 17:38:54
Oké hij zal wellicht gelijk hebben, mijn excuses voor een persoonlijke aanval mijnerzijds.
Maar tussen kritiek hebben en met de grond gelijk maken zit ook verschil he.

Zelfs als je een sfeeractie van meer dan 10 duizend euro doet, is het nog niet goed. Dit publiek is nooit 100% tevreden. Ook dat is Cambuur.
Lekker mokken en mopperen ook dat charmeert de club, maar ik vond dit een beetje té....
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 18:23:32
Citaat van: fred op januari 13, 2014, 17:38:54
Oké hij zal wellicht gelijk hebben, mijn excuses voor een persoonlijke aanval mijnerzijds.
Maar tussen kritiek hebben en met de grond gelijk maken zit ook verschil he.
:thumbsup Die excuses sieren je. Mag ook gezegd worden.
Natuurlijk zit er een verschil in kritisch zijn en afbranden, zie hier hele dagen dingen in de hens gaan ;) . Om het nog even voor Nick op te nemen, misschien is het pure frustratie waardoor hij zich wat harder uit dan hij had willen doen.
CiteerZelfs als je een sfeeractie van meer dan 10 duizend euro doet, is het nog niet goed. Dit publiek is nooit 100% tevreden. Ook dat is Cambuur.
Lekker mokken en mopperen ook dat charmeert de club, maar ik vond dit een beetje té....
10.000 euro zegt me niks. Het gaat erom hóe je de middelen inzet en dat kan naar mening van velen -ook naar mijn mening- toch beter. Rookmachines zijn hartstikke leuk, alleen had ik persoonlijk langer gewacht en dan een kwalitatief beter exemplaar aangeschaft of meerdere.
Tevreden zijn we idd. nooit, op alle fronten niet ;)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: ForzaCambuur1 op januari 26, 2014, 20:30:29
Mooi doek vandaag heren  |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: S(CC)upporter op januari 26, 2014, 20:39:23
Mooi gedaan, TOP!  _O_
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: drg op januari 26, 2014, 20:40:40
Wat gaat er trouwens met dat apparaat gebeuren? Dat laat je niet zomaar ergens effe, lijkt me mooi om op de buitekant op het stadion (zuid?) vast te hangen, of past dat niet?

Of hangt ie morgenvroeg voor de ingang van ene zekere stal dertig kilometer verderop?  l0l
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op januari 26, 2014, 20:43:09
Mooi dat het echte doek niet is uitgelekt!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: ForzaCambuur1 op januari 26, 2014, 20:50:25
Citaat van: drg op januari 26, 2014, 20:40:40
Wat gaat er trouwens met dat apparaat gebeuren? Dat laat je niet zomaar ergens effe,

Opvouwen  :zweep
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: drg op januari 27, 2014, 09:24:39
Citaat van: ForzaCambuur1 op januari 26, 2014, 20:50:25
Opvouwen  :zweep

En dan blijft ie voor altijd opgevouwen zeker ;)

Zonde om zoiets slechts 1x in het jaar uit het stof te halen terwijl ie het prima zou doen op 1 van de buitenzijdes van het stadion!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: pvanbuijtene op januari 27, 2014, 09:45:07
Citaat van: Destroyer op januari 26, 2014, 20:43:09
Mooi dat het echte doek niet is uitgelekt!

???? Wist tekst zaterdag al...
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Sander Scc op januari 27, 2014, 09:59:20
Citaat van: Destroyer op januari 26, 2014, 20:43:09
Mooi dat het echte doek niet is uitgelekt!

Daarom hadden de boeren ook een doekje met dezelfde tekst!
Stelletje amateurs!!
En die sneue rookmachines ook maar heel snel terugbrengen!!

Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op maart 01, 2015, 15:56:51
Hallo hallo, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig? Die rook pluimpjes met een disco strobe uit de jaren 90 hoort echt niet bij een voetbalclub. Kom op mensen, ga weer dingen bedenken wat bij een volksclub hoort.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: thankyou op maart 01, 2015, 18:06:45
idd,,Schaf dan vlaggen aan van dat geld wat je betaald voor een 'rook'machine of verf eens een groot publieks doek.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op maart 01, 2015, 18:28:53
Ik heb het idee dat het verloop binnen de UL nogal hoog is en er daardoor niet echt een duidelijk beleid gevoerd kan worden. Jammer, want er is onder de supporters wel genoeg kennis en ervaring om er toch wat moois van te maken.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Vedetski op maart 01, 2015, 21:06:11
In plaats van die disco dingen zie ik veel liever een handmade pyro actie zoals op de laatste trainingen tegen dkv.
Zal wel hartstikke verboden zijn maar zoiets is toch mooier dan plastic doeken en discolichten...
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Casuals-lwd op maart 01, 2015, 21:34:49
Misschien moet KVC eens een kijkje nemen bij Den Haag, hebben bijna elke thuiswedstrijd een mooie sfeeractie in petto.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op maart 01, 2015, 21:35:18
Citaat van: Vedetski op maart 01, 2015, 21:06:11
In plaats van die disco dingen zie ik veel liever een handmade pyro actie zoals op de laatste trainingen tegen dkv.
Zal wel hartstikke verboden zijn maar zoiets is toch mooier dan plastic doeken en discolichten...
Het is zo verboden dat de KNVB al likkebaardend jouw post leest om een mogelijke boete uit te kunnen delen ;)

Maar 1 ding is zeker, echte pyro is het mooiste wat er is.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op maart 03, 2015, 22:16:25
Citaat van: Casuals-lwd op maart 01, 2015, 21:34:49
Misschien moet KVC eens een kijkje nemen bij Den Haag, hebben bijna elke thuiswedstrijd een mooie sfeeractie in petto.

:_schater Man je wilt toch niet zeggen dat hier geen creatief iemand is?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:48:33
Iedereen een rookpotje inne broek, doekje erover en iedereen die onder het doek komt te zitten kan ongestoord zijn potje af laten gaan (niet vasthouden zodra het doek weg gaat natuurlijk). Doek gaat weg, ontzettende rookontwikkeling en niemand die herkend wordt. 

|:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: siepelsjeu op maart 11, 2015, 17:03:46
Goed idee maar de meeste mensen zijn vast bang voor sv
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Locoleeuw op maart 11, 2015, 17:05:48
Citaat van: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:48:33
Iedereen een rookpotje inne broek, doekje erover en iedereen die onder het doek komt te zitten kan ongestoord zijn potje af laten gaan (niet vasthouden zodra het doek weg gaat natuurlijk). Doek gaat weg, ontzettende rookontwikkeling en niemand die herkend wordt. 

|:)
Foei, huisregels Cambuur punt 8: Het bezit, voorhanden hebben van en/of afsteken van vuurwerk is verboden. :_spank
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Goudvinger op maart 11, 2015, 17:24:43
Citaat van: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:48:33
Iedereen een rookpotje inne broek, doekje erover en iedereen die onder het doek komt te zitten kan ongestoord zijn potje af laten gaan (niet vasthouden zodra het doek weg gaat natuurlijk). Doek gaat weg, ontzettende rookontwikkeling en niemand die herkend wordt. 

|:)

Zet de ambulances maar klaar  :_schater
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2015, 17:26:09
Citaat van: Goudvinger op maart 11, 2015, 17:24:43
Zet de ambulances maar klaar  :_schater

Zoveel kan er niet misgaan met die rookpotjes.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: dizzhead op maart 11, 2015, 17:38:15
Nee, hooguit een paar astmatische personen die out gaan onder het doek.  :X
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Casuals-lwd op juli 09, 2015, 21:47:21
Ultras Leovardia is niet meer.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 21:57:31
Klopt is vanaf nu KvC sfeerteam. Ik ben benieuwd.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:09:23
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 21:57:31
Klopt is vanaf nu KvC sfeerteam. Ik ben benieuwd.

Dat is de nieuwe naam??? Ze gaan ook langs campings voor het verzorgen van thema avonden?

Wie bedenkt zoiets?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 22:17:18
Het is in ieder geval de nieuwe naam van de Facebookpagina.
Ik citeer:
CiteerBeste facebookvrienden, vanaf heden bestaat Ultras Leovardia niet meer. Er is een nieuw sfeeraktieteam opgericht en deze gaat onder de naam KVC verder. Niet alleen de naam veranderd maar ook de sfeerakties zullen veranderen en gaan wij met supporters in gesprek over de sfeerakties. Op deze manier hopen wij zoveel mogelijk mensen tevreden te stellen. Tot 16 augustus, thuis tegen Feyenoord!

De Campingavonden zijn een begin om met geel/blauwe thema's te experimenteren. Dan staan ze op 16 augustus goed voorbereid klaar :_schater
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:26:01
Ik lees niks hierover op de KvC site. Overigens is de rest ook oud nieuws en staat er een oude cover van het Hertsje op maar dat terzijde....

Alleen de naam al en dan ook nog via FB. Niet eens even via de officiele kanalen om de leden te informeren  :_schater

Ik zal er wel niks van snappen  :zucht
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2015, 22:35:45
Je kan wel de naam veranderen, maar als dezelfde personen er zitten schiet het nog niks op!  :_schater

Ik ben benieuwd!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 22:54:30
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:26:01
Ik lees niks hierover op de KvC site. Overigens is de rest ook oud nieuws en staat er een oude cover van het Hertsje op maar dat terzijde....

Alleen de naam al en dan ook nog via FB. Niet eens even via de officiele kanalen om de leden te informeren  :_schater

Ik zal er wel niks van snappen  :zucht
KvC heeft geen leden maar donateurs. Zeer belangrijk nuanceverschil. Als donateur heb je niks in te brengen en als lid zeker wel (via de verplichte jaarlijkse ledenvergadering).

Maar idd. zorg er bij het brengen van het nieuws dan ook voor dat de andere kanalen ook direct aangepast zijn.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 22:55:15
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 22:35:45
Je kan wel de naam veranderen, maar als dezelfde personen er zitten schiet het nog niks op!  :_schater

Ik ben benieuwd!
Verloop in UL was nogal groot, dus het hangt er vanaf welke personen je bedoelt :P Ik heb wel vertrouwen in degene die het nu op zich heeft genomen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: John Hiatt op juli 09, 2015, 22:56:30
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 22:35:45
Je kan wel de naam veranderen, maar als dezelfde personen er zitten schiet het nog niks op!  :_schater

Ik ben benieuwd!

Dan moeten ze met jou in gesprek dus!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:59:37
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 22:54:30
KvC heeft geen leden maar donateurs. Zeer belangrijk nuanceverschil. Als donateur heb je niks in te brengen en als lid zeker wel (via de verplichte jaarlijkse ledenvergadering).


Niet? Betalen en bek houden? Formuleer ik het zo goed?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:03:58
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:59:37
Niet? Betalen en bek houden? Formuleer ik het zo goed?
Ik had het niet beter kunnen formuleren waarde Poelie. Maar om niet te vaak te KvC bashen heb ik het maar eens netjes geformuleerd ;)
Overigens hoort dit allemaal keurig in de statuten vermeld te staan.


En natuurlijk korting op buscombi's en merchandise... Niet vergeten!!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 23:06:39
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:03:58
Ik had het niet beter kunnen formuleren waarde Poelie. Maar om niet te vaak te KvC bashen heb ik het maar eens netjes geformuleerd ;)
Overigens hoort dit allemaal keurig in de statuten vermeld te staan.


En natuurlijk korting op buscombi's en merchandise... Niet vergeten!!
Maar hoe wordt het bestuur en voorzitter dan gekozen?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: dizzhead op juli 09, 2015, 23:14:41
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 22:54:30
KvC heeft geen leden maar donateurs. Zeer belangrijk nuanceverschil. Als donateur heb je niks in te brengen en als lid zeker wel (via de verplichte jaarlijkse ledenvergadering).

Maar idd. zorg er bij het brengen van het nieuws dan ook voor dat de andere kanalen ook direct aangepast zijn.

Dan wil ik zo snel mogelijk donateur af worden en als lid verder gaan. Het eerste wat dan mag worden aangepast is dat ze dat  irritante Pama randje van ons wapen af trekken.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:19:38
Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 23:06:39
Maar hoe wordt het bestuur en voorzitter dan gekozen?
Door het aftredende bestuur (als mijn privaatrechtelijke kennis het niet af laat weten)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:22:36
Citaat van: dizzhead op juli 09, 2015, 23:14:41
Dan wil ik zo snel mogelijk donateur af worden en als lid verder gaan. Het eerste wat dan mag worden aangepast is dat ze dat  irritante Pama randje van ons wapen af trekken.
Kan ik beide niet voor je regelen helaas...

Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 23:24:20
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:19:38
Door het aftredende bestuur (als mijn privaatrechtelijke kennis het niet af laat weten)
Dus niet democratisch gekozen, maar door vriendjes politiek kan je een leuk "baantje"krijgen (als ik het goed begrijp).
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:28:31
Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 23:24:20
Dus niet democratisch gekozen, maar door vriendjes politiek kan je een leuk "baantje"krijgen (als ik het goed begrijp).
Feitelijk wel ja. Aan de andere kant heeft het ook voordelen omdat je dan wel sneller kunt handelen in bepaalde belangrijke situaties.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: dizzhead op juli 09, 2015, 23:29:25
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar het contact formulier. Maar die landt op een dode link. Nu maar hopen dat t hertsje ook op Malta bezorgd kan worden, 1 juli is immers voorbij.

Ah, de link in de tekst doet t niet. Rechts wel. Op hoop van zegen zal ik dat eens proberen dit weekend. T hertsje is naast co mijn enige houvast nog
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:31:01
Citaat van: dizzhead op juli 09, 2015, 23:29:25
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar het contact formulier. Maar die landt op een dode link. Nu maar hopen dat t hertsje ook op Malta bezorgd kan worden, 1 juli is immers voorbij.
Deze moet je hebben
http://www.kernvancambuur.nl/contact/contactformulier-algemeen (http://www.kernvancambuur.nl/contact/contactformulier-algemeen)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: dizzhead op juli 09, 2015, 23:32:50
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:31:01
Deze moet je hebben
http://www.kernvancambuur.nl/contact/contactformulier-algemeen (http://www.kernvancambuur.nl/contact/contactformulier-algemeen)

Dank  |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: poelie-lwd op juli 10, 2015, 06:03:49
Citaat van: dizzhead op juli 09, 2015, 23:29:25
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar het contact formulier. Maar die landt op een dode link. Nu maar hopen dat t hertsje ook op Malta bezorgd kan worden, 1 juli is immers voorbij.

Ah, de link in de tekst doet t niet. Rechts wel. Op hoop van zegen zal ik dat eens proberen dit weekend. T hertsje is naast co mijn enige houvast nog

Moet lukken. Anders mij ff een pm sturen  :thumbsup
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 10, 2015, 06:38:13
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:26:01
Ik lees niks hierover op de KvC site. Overigens is de rest ook oud nieuws en staat er een oude cover van het Hertsje op maar dat terzijde....

Alleen de naam al en dan ook nog via FB. Niet eens even via de officiele kanalen om de leden te informeren  :_schater

Ik zal er wel niks van snappen  :zucht



Door omstandigheden is het nog niet op de site aangepast. Dit zal zsm gebeuren. Ook zal er een stukje in t Hertsje komen te staan met wat tekst en uitleg.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 10, 2015, 07:10:46
De naam is trouwens 'gewoon' KVC. Sfeerteam staat erbij om wat duidelijkheid te scheppen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 10, 2015, 08:33:37
Citaat van: kvc sfeer op juli 10, 2015, 06:38:13


Door omstandigheden is het nog niet op de site aangepast. Dit zal zsm gebeuren. Ook zal er een stukje in t Hertsje komen te staan met wat tekst en uitleg.
Zonder te veel af te willen kraken ben ik van mening dat op dat gebied een verkeerde inschatting is geweest. Het einde van de UL zat er al aan te komen en er was achter de schermen het nodige gaande. Daar had je i.s.m. de webmaster direct op in kunnen spelen door alvast een concept pagina aan te kunnen maken die online kon gaan op het moment dat het officieel is. Kun je later altijd nog met een uitgebreidere verklaring en eventueel een toekomstvisie komen.

Het is in mijn ogen geen halszaak, maar het had dus netter gekund. Toch heel veel succes gewenst!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 10, 2015, 09:24:15
Ik verwacht dat de site vandaag of morgen up to date is. Dan hebben we dus zitten discuseren over iets wat 1 dag later veranderd is. Goed dat je het opmerkt maar het komt dus goed  |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: justremco op juli 10, 2015, 09:28:57
Citaat van: kvc sfeer op juli 10, 2015, 09:24:15
Ik verwacht dat de site vandaag of morgen up to date is. Dan hebben we dus zitten discuseren over iets wat 1 dag later veranderd is. Goed dat je het opmerkt maar het komt dus goed  |:)

Nu nog zorgen dat de sfeeracties ook goed zijn en niet uitlekken, dan moet het goedkomen
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: SCC-J op juli 10, 2015, 09:40:08
Ultra's leovardia was een mooie naam, maar deed tegelijk zijn naam niet eer aan, van ultra's kon niet gesproken worden. Verder denk ik dat we eerst moeten afwachten wat zij gaan brengen ipv al kritiek te leveren.

Ps: als ze toch met de website bezig zijn, zou ik hier ook het een en ander aan veranderen. Of heel goed doorlezen.

http://www.supportersclub-cambuur.nl/kern-van-cambuur/organisatie
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 10, 2015, 09:50:19
Citaat van: kvc sfeer op juli 10, 2015, 09:24:15
Ik verwacht dat de site vandaag of morgen up to date is. Dan hebben we dus zitten discuseren over iets wat 1 dag later veranderd is. Goed dat je het opmerkt maar het komt dus goed  |:)
Het zijn in mijn ogen van die zaken waarin je wel ziet hoe de professionaliteit van de organisatie in elkaar steekt. Uiteraard staat een deel nog in de kinderschoenen en zijn dit schoonheidsfoutjes/leermomentjes.

Ik weet niet wie jullie deel van de site beheert, maar zorg er (net zoals in de tijd van :clint ) dat de teksten perfect geschreven zijn. Dus geen taal- en stijlfouten, daar vallen mensen snel over.

Zie dit soort dingen niet om af te branden maar als aandachtspuntjes om bepaalde zaken te verbeteren.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op juli 10, 2015, 20:05:55
Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2015, 09:50:19
(net zoals in de tijd van :clint )

:_schater
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op juli 10, 2015, 20:08:53
Citaat van: Casuals-lwd op juli 09, 2015, 21:47:21
Ultras Leovardia is niet meer.

Jammer, zat er al een tijdje aan te komen  ;(
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Nightmarelwd op juli 10, 2015, 20:42:34
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Om te beginnen een raad. Laat de trommel in het hok of geef dat ding aan het pasveerkorps.

Succes met het sfeerteam en verras ons.  |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 11, 2015, 10:17:33
Citaat van: Nightmarelwd op juli 10, 2015, 20:42:34
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Om te beginnen een raad. Laat de trommel in het hok of geef dat ding aan het pasveerkorps.

Succes met het sfeerteam en verras ons.  |:)

Bedankt. De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting. Verder is alle raad en tips meer dan welkom want we horen graag wat er onder de supporters leeft.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: sccleeuwarden op juli 11, 2015, 11:33:31
trommel weg is jammer! paar keer mee gemaakt dat ie niet beschikbaar was en dat was aan de sfeer ook te merken!! behalve uitwedstrijden is de sfeer goed zonder trommel, thuiswedstrijden is ie soms gewoon nodig om mensen wakker te schudden.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Nightmarelwd op juli 11, 2015, 12:05:43
Citaat van: sccleeuwarden op juli 11, 2015, 11:33:31
trommel weg is jammer! paar keer mee gemaakt dat ie niet beschikbaar was en dat was aan de sfeer ook te merken!! behalve uitwedstrijden is de sfeer goed zonder trommel, thuiswedstrijden is ie soms gewoon nodig om mensen wakker te schudden.

Sfeer werd meer doodgeslagen met de trommel dan dat dat ding sfeerverhogend was.



Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Cambuur LWD op juli 11, 2015, 12:40:52
Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 10:17:33
Bedankt. De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting. Verder is alle raad en tips meer dan welkom want we horen graag wat er onder de supporters leeft.

Jammer dat de trommel weg is, al slaat het soms wat nummers weg. Het kon juist ook de sfeer weer oppeppen als het inkakte. Je kan beter de discussie maken wanneer gebruik je de trommel wel en wanneer niet.

Als sfeergroep doe je het vaak nooit goed. Los dat veel mensen conventioneel zijn is het gauw het stinkt, ik zie niks, te druk, te kleinschalig, te georganiseerd, te josti band achtig enz.. Denk hoe gevarieerd mogelijk je blijft je over het algemeen vaak veel mensen wel tevreden zijn.

Verder ben ik voorstaande van knal en siervuurwerk, rookbommen, vlaggen, confetti kanonnen en zelf gemaakte spandoeken. En hoe massaler en hoe langer de sfeeractie duurt hoe beter. De ene keer georganiseerd en de andere keer maar gewoon hotse en knots door elkaar heen.

Je zou eens een "verhalende sfeeractie" kunnen maken, zoals het filmpje hieronder. Misschien past het niet direct bij Cambuur, maar soms moet je ook iets proberen om te kijken of iets aanslaat. En als je een verhalende sfeeractie bedenkt wat bij Cambuur past kan het wel mooi zijn. Het had wel mooi gepast bij de protestactie tegen het nieuwe logo. Het zorgt voor veel aandacht en dat wil je dan juist.


Het lijkt dat het filmpje het niet doet, zie hier de link: www.youtube.com/watch?t=88&v=DOe5XCZMCVg
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Ronnie tng op juli 11, 2015, 13:53:08
Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 10:17:33
Bedankt. De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting. Verder is alle raad en tips meer dan welkom want we horen graag wat er onder de supporters leeft.

Top, ik ben heel benieuwd!! Heel veel succes  |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: AL op juli 11, 2015, 14:14:48
Goed om te horen dat er geen trommel meer komt en de rookmachines verdwijnen.
Persoonlijk vind ik vlaggen het mooist.
Mooie enorme spandoeken vind ik geweldig. Die tegen DKV (vorig seizoen en dit seizoen was wel mooi).
Ook een enorme spandoek van een speler (Reijnen bv) of  van Henk zou mooi zijn.

Verder blijf ik erbij dat sfeer voor al ontstaat Door massaal te zingen en niet door elkaar heen zoals dat nu gebeurt.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Nightmarelwd op juli 11, 2015, 14:22:33
Citaat van: Cambuur LWD op juli 11, 2015, 12:40:52

Verder ben ik voorstaande van knal en siervuurwerk, rookbommen, vlaggen, confetti kanonnen en zelf gemaakte spandoeken. En hoe massaler en hoe langer de sfeeractie duurt hoe beter. De ene keer georganiseerd en de andere keer maar gewoon hotse en knots door elkaar heen.


De punten waar jij over schrijft wil iedereen wel.  maar knal en siervuurwerk, rookbommen krijg je het stadion niet in.
Zelf gemaakte spandoeken gebeurd nu ook door Cambuur Culture.

Zo'n sfeer als op een training voor voor de derby, zo'n sfeer moet je ook op wedstrijddagen hebben.

Kijk naar bijvoorbeeld Zweden, een geweldige ambiance voor een wedstrijd. Veel vuurwerk, fakkels.

Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op juli 11, 2015, 15:37:10
AL, vergeet niet dat al het mooie afgelopen seizoen van CC kwam he  :y
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op juli 11, 2015, 15:40:56
Nightmarelwd, vuurwerk blijft idd het mooiste maar kost ook klauwen vol geld, mede doordat het georganiseerd moet zijn. Vuurwerk destijds tegen Eagles hing al een behoorlijk prijskaartje aan. De vraag is of zoiets met het huidige (geen idee van) budget mogelijk is. Wij collecteerden destijds een paar keer. Kijk dan kom je er achter dat de supporters toch wel bereid zijn (gul) te geven en dan heb je ook wat he  |:)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Daddy T. op juli 11, 2015, 16:06:37
Citaat van: fred op juli 11, 2015, 15:40:56
vuurwerk blijft idd het mooiste maar kost ook klauwen vol geld, mede doordat het georganiseerd moet zijn. Vuurwerk destijds tegen Eagles hing al een behoorlijk prijskaartje aan. De vraag is of zoiets met het huidige (geen idee van) budget mogelijk is. Wij collecteerden destijds een paar keer. Kijk dan kom je er achter dat de supporters toch wel bereid zijn (gul) te geven en dan heb je ook wat he  |:)

Ik heb altijd begrepen dat geld niet het een probleem was maar juist het vinden van de vrijwilligers die willen helpen. Mocht geld wel issue zijn, zorg dan dat je bv een club van 100 opzet die allen 100 euro inleggen. Heb je de eerste 10.00 euro zo binnen... Zet mij maar op de lijst.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Cambuur LWD op juli 11, 2015, 21:07:02
Citaat van: Nightmarelwd op juli 11, 2015, 14:22:33
De punten waar jij over schrijft wil iedereen wel.  maar knal en siervuurwerk, rookbommen krijg je het stadion niet in.

Zoals hier boven al aangegeven lukt georganiseerd vuurwerk afsteken wel, genoeg clubs die dit doen. Misschien kan dit ook wel met rookbommen. Achter de tribune zoals tegen DKV was ook mooi, vooral in een avondwedstrijd wat geel blauwe pijlen in de lucht lijkt mij wel vet. En wat had NAC wel niet voor potten op het veld toen ze tegen ons moesten voetballen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Utekleitrokken op juli 11, 2015, 21:23:38
Citaat van: Cambuur LWD op juli 11, 2015, 21:07:02t. En wat had NAC wel niet voor potten op het veld toen ze tegen ons moesten voetballen.

Volgens Henk de Jong waren het toen 11 potten van Cambuur, vrouwenvoetbal opmerking...
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 11, 2015, 21:42:52
Er liggen ook wel mogelijkheden voor een vuurwerkshowtje. Hier word ook al over gesproken. Wel moet je dit beperken tot 1 of hooguit 2 keer per jaar want anders is het niet bijzonder meer. Het moet wel een sfeerverhogende factor hebben en houden.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 11, 2015, 21:47:46
Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 21:42:52
Er liggen ook wel mogelijkheden voor een vuurwerkshowtje. Hier word ook al over gesproken. Wel moet je dit beperken tot 1 of hooguit 2 keer per jaar want anders is het niet bijzonder meer. Het moet wel een sfeerverhogende factor hebben en houden.
En vooral niet op zondagmiddag met mooi weer. Zie er er ook nog niks van ;)
Nadeel is wel dat de leukste wedstrijden op zondagmiddag zijn, dus dat wordt puzzelen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 11, 2015, 22:06:59
Valt mee. Je hebt tegenwoordig ook daylightvuurwerk en knalpotten. Dat kan prima overdag.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Cambuur LWD op juli 11, 2015, 22:12:14
Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 21:42:52
Er liggen ook wel mogelijkheden voor een vuurwerkshowtje. Hier word ook al over gesproken. Wel moet je dit beperken tot 1 of hooguit 2 keer per jaar want anders is het niet bijzonder meer. Het moet wel een sfeerverhogende factor hebben en houden.

Goed bezig, ik ben benieuwd! :thumbsup
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op juli 11, 2015, 23:34:20
Goh, dit topic in een dag meer gepost in al die tijd ervoor  :_schater

UL was al jaren aflopende zaak volgens mij door vooral geen beleid en daadkracht.

Jammer dat na het jubileum van 10 jaar de stekker er uit gaat en zonde van het werk en naam die de oprichters hebben opgericht.

Het zij zo. Ps. Wel kleuter achtig naam kvc sfeerteam

Succes.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op juli 11, 2015, 23:36:20
Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 22:06:59
Valt mee. Je hebt tegenwoordig ook daylightvuurwerk en knalpotten. Dat kan prima overdag.

Tip: zorg eerst eens voor genoeg vrijwilligers mbt tot vlaggen acties en doeken, erg belangrijk. Succes.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Kunstgras op juli 11, 2015, 23:52:20
Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 10:17:33
De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting.

Blij mee. Met name met dat laatste.  :thumbsup
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: DayDreamer op juli 12, 2015, 09:59:13
Citaat van: Destroyer op juli 11, 2015, 23:34:20


Het zij zo. Ps. Wel kleuter achtig naam kvc sfeerteam



Precies, die naam kan toch niet  :?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 12, 2015, 12:08:05
Citaat van: DayDreamer op juli 12, 2015, 09:59:13
Precies, die naam kan toch niet  :?

Op pagina 9 is hier al antwoord op gegeven.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op juli 12, 2015, 12:15:29
Citaat van: Daddy T. op juli 11, 2015, 16:06:37
Ik heb altijd begrepen dat geld niet het een probleem was maar juist het vinden van de vrijwilligers die willen helpen. Mocht geld wel issue zijn, zorg dan dat je bv een club van 100 opzet die allen 100 euro inleggen. Heb je de eerste 10.00 euro zo binnen... Zet mij maar op de lijst.

Eens. Het bij elkaar zoeken van een "vaste" groep vrijwilligers is niet makkelijk, helemaal nu in de Eredivisie. Veel zullen bang zijn dat ze hun plekje kwijt zijn en de eerste 10 minuten van de wedstrijd missen ivm het opruimen van de spullen.

Als ik kvc sfeerteam ( ;() was, zou ik eerst eens een paar keer proberen om alle (weet niet hoeveel er nog over zijn) zwaaivlaggen in te zetten. Iedereen vind dit mooi.

Wat belangrijk is dat de vrijwilligers zich betrokken voelen en ook enig inspraak hebben, dan heb je de grootste kans dat ze willen blijven.

Heel veel succes in ieder geval, hoop echt dat er weer wat van de grond komt.

Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 12, 2015, 17:44:02
Het opruimen kwam altijd op 1 of 2 man aan is mijn ervaring toen ik zelf nog wel meehielp. De rest wist niet hoe snel die op de tribune moest gaan staan. Betrokkenheid en inspraak (of tenminste een eerlijke kans op input) zijn zeker 2 punten die verloop binnen de vrijwilligers zou moeten kunnen verminderen.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: kvc sfeer op juli 12, 2015, 19:51:37
Vrijwilligers is idd een probleem want mensen gaan liever op een forum klagen ipv meehelpen om het beter te maken want dat is immers de makkelijkste weg. Dat het een komen en gaan van mensen is begrijp ik ook wel want het is erg ondankbaar werk en daar moet je wel tegen kunnen. Er word gewoon veel van je gevraagd en dat zien mensen (in eerste instantie) niet. Verantwoordelijkheid en medezeggenschap krijgen vrijwilligers altijd wel. De vele tijd die erin zit is 9 van de 10 keer de reden waarom mensen afhaken.

Al met al ben ik er trots op dat ik naast mijn gezin met 2 jonge kids, een fulltime job en 1 dag in de week school mij in kan zetten voor de club want Cambuur goed op de kaart zetten is goud waard!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op juli 13, 2015, 06:30:06
Ondankbaar werk is het zeker niet. Vaak veel complimenten en daar doe je het voor. Ik heb het ook een tijdje gedaan alleen net als dokkie zegt is het ontzettend lastig om om een vaste groep vrijwilligers te koesteren die ook daadwerkelijk mee blijft helpen ipv te profiteren van voordeeltjes.

Dus ik hoop ook dat er een keer echt schoon schip is gemaakt.

Dat het veel tijd kost weet ik ook. Soms nacht werk om alles in goede banen te leiden. Daarom vind ik het wel netjes dat je naast je gezin de kar trekt. Alleen doe svp iets aan die naam.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: SCC-J op juli 13, 2015, 12:58:07
Wat voor voordeeltjes?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: speculeter op juli 13, 2015, 14:26:04
Citaat van: SCC-J op juli 13, 2015, 12:58:07
Wat voor voordeeltjes?
dat je de spelers van heel dichtbij ziet?
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: fred op juli 13, 2015, 14:31:50
Citaat van: speculeter op juli 13, 2015, 14:26:04
dat je de spelers van heel dichtbij ziet?
en een meet en greet met sarah  :y
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Dokkumer op juli 13, 2015, 15:40:09
Citaat van: SCC-J op juli 13, 2015, 12:58:07
Wat voor voordeeltjes?
Een gratis :proost bij de kiosk van de Mintjes ;)
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Destroyer op juli 13, 2015, 20:29:50
Citaat van: SCC-J op juli 13, 2015, 12:58:07
Wat voor voordeeltjes?

Onbeperkt bier zuipen  :ams aan de pomp. Dat doet er niet toe, maar heb wel het idee dat er misbruik van gemaakt werd.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Sakin op oktober 13, 2015, 10:00:03
Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: 666 op oktober 13, 2015, 10:06:33
Citaat van: Sakin op oktober 13, 2015, 10:00:03
Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.

Misschien moet die trommel terug  :devil
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 13, 2015, 10:19:05
Citaat van: Sakin op oktober 13, 2015, 10:00:03
Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.
Eigenlijk totaal niet mee eens... in thuiswedstrijden tegen fnoord psv en heracles was de sfeer best goed en uniek, vooral als je kijkt naar de dikke vette nederlagen tegen de laatste 2.
Sinds dit seizoen en die akelige trommel weg is gaat het stuk beter, ondanks het constante verlies.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Sakin op oktober 13, 2015, 11:11:53
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 13, 2015, 10:19:05

Eigenlijk totaal niet mee eens... in thuiswedstrijden tegen fnoord psv en heracles was de sfeer best goed en uniek, vooral als je kijkt naar de dikke vette nederlagen tegen de laatste 2.
Sinds dit seizoen en die akelige trommel weg is gaat het stuk beter, ondanks het constante verlies.

De laatste 2 jaar waren er veel meer grote spandoeken en vlaggetjes. En dit jaar is het in zekere zin minder ivm de stadionverboden. Dus zeg nou niet dat het beter/gelijk is met de afgelopen 2 jaar.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: SCC-J op oktober 13, 2015, 11:15:29
Dat is wel even iets anders niet. Jij hebt het over sfeeracties.
De sfeer op de tribune is gewoon goed.

Wat betreft spandoeken mag het allemaal wel wat beter ja, maar daar kan jezelf ook aan bijdrage.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Zuid1991 op oktober 13, 2015, 11:16:39
Niet mee eens, sfeer is prima dit seizoen! |:)
Zaterdag weer  :0=
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Sakin op oktober 13, 2015, 11:18:08
Voor spelers is het gewoon geweldig om grote spandoeken en met kleuren het veld op te gaan. De laatste wedstrijden mis ik dat.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Zuid1991 op oktober 13, 2015, 11:28:00
Dat klopt, is idd mooi.
Maar de kern van Cambuur en Cambuur culture is goed bezig de laatste tijd.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Cambuur123 op oktober 14, 2015, 09:19:11
Trommel mag wat mij betreft ook terug, het is voor oost etc moeilijk om mee te zingen nu.
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Zuid1991 op oktober 14, 2015, 09:34:07
Zonder trommel is sfeer op noord echt beter dit seizoen.
Ik snap dat op de overige tribunes het meezingen lastiger is nu.
Oost is daarintegen wel fanatieker de laatste tijd  :thumbsup
Daarom maar er weer eens ingooien: Noord begint met bijvoorbeeld: cambuur!
Oost: Leeuwarden!
Titel: Re: Ultras Leovardia
Bericht door: Nightmarelwd op oktober 14, 2015, 10:54:37
Citaat van: Sakin op oktober 13, 2015, 10:00:03
Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.

Sfeeracties moet je plannen bij grote wedstrijden. Dkv , Groningen, Ajax.

Geen slingertjes en al helemaal geen trommel.

Zoals eerder vermeld, de sfeer is zonder trommel beter dan met. Heracles, Feyenoord, PSV, Twente was de sfeer goed.