Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: kvc sfeer op juli 10, 2015, 06:38:13


Door omstandigheden is het nog niet op de site aangepast. Dit zal zsm gebeuren. Ook zal er een stukje in t Hertsje komen te staan met wat tekst en uitleg.
Zonder te veel af te willen kraken ben ik van mening dat op dat gebied een verkeerde inschatting is geweest. Het einde van de UL zat er al aan te komen en er was achter de schermen het nodige gaande. Daar had je i.s.m. de webmaster direct op in kunnen spelen door alvast een concept pagina aan te kunnen maken die online kon gaan op het moment dat het officieel is. Kun je later altijd nog met een uitgebreidere verklaring en eventueel een toekomstvisie komen.

Het is in mijn ogen geen halszaak, maar het had dus netter gekund. Toch heel veel succes gewenst!

kvc sfeer

Ik verwacht dat de site vandaag of morgen up to date is. Dan hebben we dus zitten discuseren over iets wat 1 dag later veranderd is. Goed dat je het opmerkt maar het komt dus goed  |:)

justremco

Citaat van: kvc sfeer op juli 10, 2015, 09:24:15
Ik verwacht dat de site vandaag of morgen up to date is. Dan hebben we dus zitten discuseren over iets wat 1 dag later veranderd is. Goed dat je het opmerkt maar het komt dus goed  |:)

Nu nog zorgen dat de sfeeracties ook goed zijn en niet uitlekken, dan moet het goedkomen

SCC-J

Ultra's leovardia was een mooie naam, maar deed tegelijk zijn naam niet eer aan, van ultra's kon niet gesproken worden. Verder denk ik dat we eerst moeten afwachten wat zij gaan brengen ipv al kritiek te leveren.

Ps: als ze toch met de website bezig zijn, zou ik hier ook het een en ander aan veranderen. Of heel goed doorlezen.

http://www.supportersclub-cambuur.nl/kern-van-cambuur/organisatie

Dokkumer

Citaat van: kvc sfeer op juli 10, 2015, 09:24:15
Ik verwacht dat de site vandaag of morgen up to date is. Dan hebben we dus zitten discuseren over iets wat 1 dag later veranderd is. Goed dat je het opmerkt maar het komt dus goed  |:)
Het zijn in mijn ogen van die zaken waarin je wel ziet hoe de professionaliteit van de organisatie in elkaar steekt. Uiteraard staat een deel nog in de kinderschoenen en zijn dit schoonheidsfoutjes/leermomentjes.

Ik weet niet wie jullie deel van de site beheert, maar zorg er (net zoals in de tijd van :clint ) dat de teksten perfect geschreven zijn. Dus geen taal- en stijlfouten, daar vallen mensen snel over.

Zie dit soort dingen niet om af te branden maar als aandachtspuntjes om bepaalde zaken te verbeteren.

fred


fred

Citaat van: Casuals-lwd op juli 09, 2015, 21:47:21
Ultras Leovardia is niet meer.

Jammer, zat er al een tijdje aan te komen  ;(

Nightmarelwd

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Om te beginnen een raad. Laat de trommel in het hok of geef dat ding aan het pasveerkorps.

Succes met het sfeerteam en verras ons.  |:)
MI-Sider for Life

kvc sfeer

Citaat van: Nightmarelwd op juli 10, 2015, 20:42:34
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Om te beginnen een raad. Laat de trommel in het hok of geef dat ding aan het pasveerkorps.

Succes met het sfeerteam en verras ons.  |:)

Bedankt. De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting. Verder is alle raad en tips meer dan welkom want we horen graag wat er onder de supporters leeft.

sccleeuwarden

trommel weg is jammer! paar keer mee gemaakt dat ie niet beschikbaar was en dat was aan de sfeer ook te merken!! behalve uitwedstrijden is de sfeer goed zonder trommel, thuiswedstrijden is ie soms gewoon nodig om mensen wakker te schudden.

Nightmarelwd

Citaat van: sccleeuwarden op juli 11, 2015, 11:33:31
trommel weg is jammer! paar keer mee gemaakt dat ie niet beschikbaar was en dat was aan de sfeer ook te merken!! behalve uitwedstrijden is de sfeer goed zonder trommel, thuiswedstrijden is ie soms gewoon nodig om mensen wakker te schudden.

Sfeer werd meer doodgeslagen met de trommel dan dat dat ding sfeerverhogend was.



MI-Sider for Life

Cambuur LWD

#146
Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 10:17:33
Bedankt. De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting. Verder is alle raad en tips meer dan welkom want we horen graag wat er onder de supporters leeft.

Jammer dat de trommel weg is, al slaat het soms wat nummers weg. Het kon juist ook de sfeer weer oppeppen als het inkakte. Je kan beter de discussie maken wanneer gebruik je de trommel wel en wanneer niet.

Als sfeergroep doe je het vaak nooit goed. Los dat veel mensen conventioneel zijn is het gauw het stinkt, ik zie niks, te druk, te kleinschalig, te georganiseerd, te josti band achtig enz.. Denk hoe gevarieerd mogelijk je blijft je over het algemeen vaak veel mensen wel tevreden zijn.

Verder ben ik voorstaande van knal en siervuurwerk, rookbommen, vlaggen, confetti kanonnen en zelf gemaakte spandoeken. En hoe massaler en hoe langer de sfeeractie duurt hoe beter. De ene keer georganiseerd en de andere keer maar gewoon hotse en knots door elkaar heen.

Je zou eens een "verhalende sfeeractie" kunnen maken, zoals het filmpje hieronder. Misschien past het niet direct bij Cambuur, maar soms moet je ook iets proberen om te kijken of iets aanslaat. En als je een verhalende sfeeractie bedenkt wat bij Cambuur past kan het wel mooi zijn. Het had wel mooi gepast bij de protestactie tegen het nieuwe logo. Het zorgt voor veel aandacht en dat wil je dan juist.


Het lijkt dat het filmpje het niet doet, zie hier de link: www.youtube.com/watch?t=88&v=DOe5XCZMCVg

Ronnie tng

Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 10:17:33
Bedankt. De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting. Verder is alle raad en tips meer dan welkom want we horen graag wat er onder de supporters leeft.

Top, ik ben heel benieuwd!! Heel veel succes  |:)

AL

Goed om te horen dat er geen trommel meer komt en de rookmachines verdwijnen.
Persoonlijk vind ik vlaggen het mooist.
Mooie enorme spandoeken vind ik geweldig. Die tegen DKV (vorig seizoen en dit seizoen was wel mooi).
Ook een enorme spandoek van een speler (Reijnen bv) of  van Henk zou mooi zijn.

Verder blijf ik erbij dat sfeer voor al ontstaat Door massaal te zingen en niet door elkaar heen zoals dat nu gebeurt.

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur LWD op juli 11, 2015, 12:40:52

Verder ben ik voorstaande van knal en siervuurwerk, rookbommen, vlaggen, confetti kanonnen en zelf gemaakte spandoeken. En hoe massaler en hoe langer de sfeeractie duurt hoe beter. De ene keer georganiseerd en de andere keer maar gewoon hotse en knots door elkaar heen.


De punten waar jij over schrijft wil iedereen wel.  maar knal en siervuurwerk, rookbommen krijg je het stadion niet in.
Zelf gemaakte spandoeken gebeurd nu ook door Cambuur Culture.

Zo'n sfeer als op een training voor voor de derby, zo'n sfeer moet je ook op wedstrijddagen hebben.

Kijk naar bijvoorbeeld Zweden, een geweldige ambiance voor een wedstrijd. Veel vuurwerk, fakkels.

MI-Sider for Life