Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Zag nog geen topic, dus bij deze. Is er vrijdag ook een sfeeractie tegen Helmond? Lijkt met wel een thriller. Zit ook iemand van U.L. op dit forum?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Jager

Ten gehore gekregen dat het  enorm zou rommelen binnen de ultras. Mensen naar buiten gewerkt door bestuur van kvc, en ul leden met deze persoon mee opgestapt?
Iemand die hier meer van weet?

Destroyer

dat betekent dus waarschijnlijk geen actie, helaas.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert

rommelt idd, Maar weet het fijne daar ook niet van

SCCFRANEKER


Ronnie tng

#5
 :_spank

Destroyer

Nog mannen die mee gaan zondag van deze club en wat leuks gaan doen?  Of rommelt het nog steeds? 
** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

Als de trommel maar thuis blijft.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Jager

Het trommelt wat teveel!

Sander Scc

Een hoop trom geroffel, maar weinig noten op hun zang...  :zweep



Cambuur LWD

Is er bij iemand bekend of er nog een grote sfeeractie in de planning staat voor de wedstrijd Cambuur - Emmen?   |:)

0517

Ja, vlaggetjes op Oost!  :_schater

Galdiano

UL is grotendeels uit elkaar gevallen. Ben benieuwd. Betwijvel of ze nog wat gaan doen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Ah jammer... Wie gaat nu de klappertjes regelen? :devil