Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 08:37:20
UL is grotendeels uit elkaar gevallen. Ben benieuwd. Betwijvel of ze nog wat gaan doen.
Dan maar twee keer 90 minuten volgas zingen. En de trommel maar de mottenballen in. Old skool, baby!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goudvinger

Waarom is Ultras Leovardia versplinterd? Heb er nooit iets over gehoord.

jeff

Citaat van: Dokkumer op april 24, 2013, 12:28:08
Ah jammer... Wie gaat nu de klappertjes regelen? :devil
Dat zou jij toch doen :devil

Nightmarelwd

Sfeeractie hoeft voor mij part niet. Sfeer maak je met vlaggen en zingen op de tribune. Oldskool
MI-Sider for Life

thankyou

#19
ELK STOELTJE(noord) (en een andere tribune) EEN SLIERT ROLLETJE EN DAN NOG 3 STADIUM SHOTS MET VLAGGEN?? Az KLAPPERS op Oost . FAKKELS op west. Ballonen wedstrijd?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Treb

#20
Citaat van: thankyou op april 24, 2013, 18:03:15
ELK STOELTJE(noord) (en een andere tribune) EEN SLIERT ROLLETJE EN DAN NOG 3 STADIUM SHOTS MET VLAGGEN??

WEET NOG NIET. JE HOORT NOG VAN ME OK?

I lOVE YOU

mscc

#21
Citaat van: Treb op april 24, 2013, 18:36:18
WEET NOG NIET. JE HOORT NOG VAN ME OK?

I LOVE YOU

OK PRIMA! YOU 2!!!!!

Galdiano

Citaat van: Goudvinger op april 24, 2013, 13:14:27
Waarom is Ultras Leovardia versplinterd? Heb er nooit iets over gehoord.

Een aantal personen hadden een andere visie geloof ik. Voor alle in en outs zul je bij de UL moeten zijn ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Vak 14 allemaal een ouderwetse kassarol...
Iemand nog "pielkenbuis" over? Ik regel de sterretjes wel :devil

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: thankyou op april 24, 2013, 18:03:15
ELK STOELTJE(noord) (en een andere tribune) EEN SLIERT ROLLETJE EN DAN NOG 3 STADIUM SHOTS MET VLAGGEN?? Az KLAPPERS op Oost . FAKKELS op west. Ballonen wedstrijd?

:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert

vakie 14 mooi vol met zelf gemaakte spandoeken en vlaggen,kenne ek een paar aan de zijkant hangen in dat net naar het uitvak

GerardFraneker


Volgens mij moet er een actie komen voor Yuri Rose.
in de "SCC Update'' staat dat ze Yuri een passend afscheid willen geven.
Wij supporters toch ook!?

|:)

mscc

 « Laatst bewerkt op: Vandaag om 22:22:19 door Destroyer »
   l8l

mscc

Citaat van: mscc op april 24, 2013, 23:43:56
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 22:22:19 door Destroyer »
   

l8l  :rodekaart