Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: fred op januari 13, 2014, 17:38:54
Oké hij zal wellicht gelijk hebben, mijn excuses voor een persoonlijke aanval mijnerzijds.
Maar tussen kritiek hebben en met de grond gelijk maken zit ook verschil he.
:thumbsup Die excuses sieren je. Mag ook gezegd worden.
Natuurlijk zit er een verschil in kritisch zijn en afbranden, zie hier hele dagen dingen in de hens gaan ;) . Om het nog even voor Nick op te nemen, misschien is het pure frustratie waardoor hij zich wat harder uit dan hij had willen doen.
CiteerZelfs als je een sfeeractie van meer dan 10 duizend euro doet, is het nog niet goed. Dit publiek is nooit 100% tevreden. Ook dat is Cambuur.
Lekker mokken en mopperen ook dat charmeert de club, maar ik vond dit een beetje té....
10.000 euro zegt me niks. Het gaat erom hóe je de middelen inzet en dat kan naar mening van velen -ook naar mijn mening- toch beter. Rookmachines zijn hartstikke leuk, alleen had ik persoonlijk langer gewacht en dan een kwalitatief beter exemplaar aangeschaft of meerdere.
Tevreden zijn we idd. nooit, op alle fronten niet ;)

ForzaCambuur1

Mooi doek vandaag heren  |:)

S(CC)upporter


drg

#93
Wat gaat er trouwens met dat apparaat gebeuren? Dat laat je niet zomaar ergens effe, lijkt me mooi om op de buitekant op het stadion (zuid?) vast te hangen, of past dat niet?

Of hangt ie morgenvroeg voor de ingang van ene zekere stal dertig kilometer verderop?  l0l

Destroyer

Mooi dat het echte doek niet is uitgelekt!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ForzaCambuur1

Citaat van: drg op januari 26, 2014, 20:40:40
Wat gaat er trouwens met dat apparaat gebeuren? Dat laat je niet zomaar ergens effe,

Opvouwen  :zweep

drg

Citaat van: ForzaCambuur1 op januari 26, 2014, 20:50:25
Opvouwen  :zweep

En dan blijft ie voor altijd opgevouwen zeker ;)

Zonde om zoiets slechts 1x in het jaar uit het stof te halen terwijl ie het prima zou doen op 1 van de buitenzijdes van het stadion!

pvanbuijtene

Citaat van: Destroyer op januari 26, 2014, 20:43:09
Mooi dat het echte doek niet is uitgelekt!

???? Wist tekst zaterdag al...

Sander Scc

#98
Citaat van: Destroyer op januari 26, 2014, 20:43:09
Mooi dat het echte doek niet is uitgelekt!

Daarom hadden de boeren ook een doekje met dezelfde tekst!
Stelletje amateurs!!
En die sneue rookmachines ook maar heel snel terugbrengen!!


Destroyer

Hallo hallo, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig? Die rook pluimpjes met een disco strobe uit de jaren 90 hoort echt niet bij een voetbalclub. Kom op mensen, ga weer dingen bedenken wat bij een volksclub hoort.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

thankyou

idd,,Schaf dan vlaggen aan van dat geld wat je betaald voor een 'rook'machine of verf eens een groot publieks doek.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Dokkumer

Ik heb het idee dat het verloop binnen de UL nogal hoog is en er daardoor niet echt een duidelijk beleid gevoerd kan worden. Jammer, want er is onder de supporters wel genoeg kennis en ervaring om er toch wat moois van te maken.

Vedetski

In plaats van die disco dingen zie ik veel liever een handmade pyro actie zoals op de laatste trainingen tegen dkv.
Zal wel hartstikke verboden zijn maar zoiets is toch mooier dan plastic doeken en discolichten...
:koffie

Casuals-lwd

Misschien moet KVC eens een kijkje nemen bij Den Haag, hebben bijna elke thuiswedstrijd een mooie sfeeractie in petto.

Dokkumer

Citaat van: Vedetski op maart 01, 2015, 21:06:11
In plaats van die disco dingen zie ik veel liever een handmade pyro actie zoals op de laatste trainingen tegen dkv.
Zal wel hartstikke verboden zijn maar zoiets is toch mooier dan plastic doeken en discolichten...
Het is zo verboden dat de KNVB al likkebaardend jouw post leest om een mogelijke boete uit te kunnen delen ;)

Maar 1 ding is zeker, echte pyro is het mooiste wat er is.