Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: mscc op april 24, 2013, 23:44:47
l8l  :rodekaart

:0= :proost :insane :zweep

Zitten toch een paar  schoonheid foutjes in het forum  :X ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Ruppppert op april 24, 2013, 22:16:52
vakie 14 mooi vol met zelf gemaakte spandoeken en vlaggen,kenne ek een paar aan de zijkant hangen in dat net naar het uitvak

Ik ben zoiezo wil van de zelfgemaakte doeken.  Daar zit meer emotie en goed doening in.  Die plastic gedrukte doeken vind ik wat te gemakkelijk en goedkoop.

Vol hangen dat Noord vrijdag |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

thankyou

Wat is er mis met een paar sliertjes? Ja of moet het Grunn-Ajax worden?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

mscc

Dat vond ik juist mooi

Treb

#34
Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 21:59:49
:_schater

Hoe kan jij m'n post aanpassen dan lieve schat?  :_schater :_schater

Lul  l8l  :rodekaart

Destroyer

Citaat van: Treb op april 25, 2013, 10:07:29
Hoe kan jij m'n post aanpassen dan lieve schat?  :_schater :_schater

Lul  l8l  :rodekaart


weet ik niet, staat verander bij naast vitaat haha, kijk maar naar bovenstaande  :_schater :rodekaart

schoonheidsfoutje in de opzet van het forum?  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Citaat van: Destroyer op april 25, 2013, 10:17:26

weet ik niet, staat verander bij naast vitaat haha, kijk maar naar bovenstaande  :_schater :rodekaart

schoonheidsfoutje in de opzet van het forum?  ;)

Destroyer for mod! haha..  _O_

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Nu moet papa even ingrijpen jeugd :devil

Dokkumer

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 10:21:01
Nu moet papa even ingrijpen jeugd :devil
Schoonheidsfoutje van ons. Omdat de functie "verander berichten in eigen topics" nog niet gedeactiveerd was kon Destroyer alle berichten in dit topic wijzigen. Hij was de TS ;)


Treb

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 10:24:26
Schoonheidsfoutje van ons. Omdat de functie "verander berichten in eigen topics" nog niet gedeactiveerd was kon Destroyer alle berichten in dit topic wijzigen. Hij was de TS ;)

Ik zeg een ban voor die jongen vanwege misbruik van het forum  :D

:proost

Dokkumer

:_schater Eerder een ban voor de beheerder en administrators die dit maanden over het hoofd gezien hebben :y

Destroyer

Citaat van: Treb op april 25, 2013, 10:27:29
Ik zeg een ban voor die jongen vanwege misbruik van het forum  :D

:proost

:_schater :proost

De oplettende helikopterview misbruiker  8P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 10:37:59
:_schater Eerder een ban voor de beheerder en administrators die dit maanden over het hoofd gezien hebben :y
_O_

Maar goed, het is opgelost  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Geweldig dit !
Destroyer is the man !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)