Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Het opruimen kwam altijd op 1 of 2 man aan is mijn ervaring toen ik zelf nog wel meehielp. De rest wist niet hoe snel die op de tribune moest gaan staan. Betrokkenheid en inspraak (of tenminste een eerlijke kans op input) zijn zeker 2 punten die verloop binnen de vrijwilligers zou moeten kunnen verminderen.

kvc sfeer

Vrijwilligers is idd een probleem want mensen gaan liever op een forum klagen ipv meehelpen om het beter te maken want dat is immers de makkelijkste weg. Dat het een komen en gaan van mensen is begrijp ik ook wel want het is erg ondankbaar werk en daar moet je wel tegen kunnen. Er word gewoon veel van je gevraagd en dat zien mensen (in eerste instantie) niet. Verantwoordelijkheid en medezeggenschap krijgen vrijwilligers altijd wel. De vele tijd die erin zit is 9 van de 10 keer de reden waarom mensen afhaken.

Al met al ben ik er trots op dat ik naast mijn gezin met 2 jonge kids, een fulltime job en 1 dag in de week school mij in kan zetten voor de club want Cambuur goed op de kaart zetten is goud waard!

Destroyer

#167
Ondankbaar werk is het zeker niet. Vaak veel complimenten en daar doe je het voor. Ik heb het ook een tijdje gedaan alleen net als dokkie zegt is het ontzettend lastig om om een vaste groep vrijwilligers te koesteren die ook daadwerkelijk mee blijft helpen ipv te profiteren van voordeeltjes.

Dus ik hoop ook dat er een keer echt schoon schip is gemaakt.

Dat het veel tijd kost weet ik ook. Soms nacht werk om alles in goede banen te leiden. Daarom vind ik het wel netjes dat je naast je gezin de kar trekt. Alleen doe svp iets aan die naam.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Wat voor voordeeltjes?

speculeter

Citaat van: SCC-J op juli 13, 2015, 12:58:07
Wat voor voordeeltjes?
dat je de spelers van heel dichtbij ziet?

fred

Citaat van: speculeter op juli 13, 2015, 14:26:04
dat je de spelers van heel dichtbij ziet?
en een meet en greet met sarah  :y

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op juli 13, 2015, 12:58:07
Wat voor voordeeltjes?
Een gratis :proost bij de kiosk van de Mintjes ;)

Destroyer

Citaat van: SCC-J op juli 13, 2015, 12:58:07
Wat voor voordeeltjes?

Onbeperkt bier zuipen  :ams aan de pomp. Dat doet er niet toe, maar heb wel het idee dat er misbruik van gemaakt werd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sakin

Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.

666

Citaat van: Sakin op oktober 13, 2015, 10:00:03
Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.

Misschien moet die trommel terug  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

Citaat van: Sakin op oktober 13, 2015, 10:00:03
Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.
Eigenlijk totaal niet mee eens... in thuiswedstrijden tegen fnoord psv en heracles was de sfeer best goed en uniek, vooral als je kijkt naar de dikke vette nederlagen tegen de laatste 2.
Sinds dit seizoen en die akelige trommel weg is gaat het stuk beter, ondanks het constante verlies.

Sakin

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 13, 2015, 10:19:05

Eigenlijk totaal niet mee eens... in thuiswedstrijden tegen fnoord psv en heracles was de sfeer best goed en uniek, vooral als je kijkt naar de dikke vette nederlagen tegen de laatste 2.
Sinds dit seizoen en die akelige trommel weg is gaat het stuk beter, ondanks het constante verlies.

De laatste 2 jaar waren er veel meer grote spandoeken en vlaggetjes. En dit jaar is het in zekere zin minder ivm de stadionverboden. Dus zeg nou niet dat het beter/gelijk is met de afgelopen 2 jaar.

SCC-J

Dat is wel even iets anders niet. Jij hebt het over sfeeracties.
De sfeer op de tribune is gewoon goed.

Wat betreft spandoeken mag het allemaal wel wat beter ja, maar daar kan jezelf ook aan bijdrage.

Zuid1991

Niet mee eens, sfeer is prima dit seizoen! |:)
Zaterdag weer  :0=

Sakin

Voor spelers is het gewoon geweldig om grote spandoeken en met kleuren het veld op te gaan. De laatste wedstrijden mis ik dat.