Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Casuals-lwd op maart 01, 2015, 21:34:49
Misschien moet KVC eens een kijkje nemen bij Den Haag, hebben bijna elke thuiswedstrijd een mooie sfeeractie in petto.

:_schater Man je wilt toch niet zeggen dat hier geen creatief iemand is?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur123

Iedereen een rookpotje inne broek, doekje erover en iedereen die onder het doek komt te zitten kan ongestoord zijn potje af laten gaan (niet vasthouden zodra het doek weg gaat natuurlijk). Doek gaat weg, ontzettende rookontwikkeling en niemand die herkend wordt. 

|:)

siepelsjeu

Goed idee maar de meeste mensen zijn vast bang voor sv

Locoleeuw

Citaat van: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:48:33
Iedereen een rookpotje inne broek, doekje erover en iedereen die onder het doek komt te zitten kan ongestoord zijn potje af laten gaan (niet vasthouden zodra het doek weg gaat natuurlijk). Doek gaat weg, ontzettende rookontwikkeling en niemand die herkend wordt. 

|:)
Foei, huisregels Cambuur punt 8: Het bezit, voorhanden hebben van en/of afsteken van vuurwerk is verboden. :_spank
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Goudvinger

Citaat van: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:48:33
Iedereen een rookpotje inne broek, doekje erover en iedereen die onder het doek komt te zitten kan ongestoord zijn potje af laten gaan (niet vasthouden zodra het doek weg gaat natuurlijk). Doek gaat weg, ontzettende rookontwikkeling en niemand die herkend wordt. 

|:)

Zet de ambulances maar klaar  :_schater

Galdiano

Citaat van: Goudvinger op maart 11, 2015, 17:24:43
Zet de ambulances maar klaar  :_schater

Zoveel kan er niet misgaan met die rookpotjes.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Nee, hooguit een paar astmatische personen die out gaan onder het doek.  :X

Casuals-lwd

Ultras Leovardia is niet meer.

Dokkumer

Klopt is vanaf nu KvC sfeerteam. Ik ben benieuwd.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 21:57:31
Klopt is vanaf nu KvC sfeerteam. Ik ben benieuwd.

Dat is de nieuwe naam??? Ze gaan ook langs campings voor het verzorgen van thema avonden?

Wie bedenkt zoiets?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Het is in ieder geval de nieuwe naam van de Facebookpagina.
Ik citeer:
CiteerBeste facebookvrienden, vanaf heden bestaat Ultras Leovardia niet meer. Er is een nieuw sfeeraktieteam opgericht en deze gaat onder de naam KVC verder. Niet alleen de naam veranderd maar ook de sfeerakties zullen veranderen en gaan wij met supporters in gesprek over de sfeerakties. Op deze manier hopen wij zoveel mogelijk mensen tevreden te stellen. Tot 16 augustus, thuis tegen Feyenoord!

De Campingavonden zijn een begin om met geel/blauwe thema's te experimenteren. Dan staan ze op 16 augustus goed voorbereid klaar :_schater

poelie-lwd

Ik lees niks hierover op de KvC site. Overigens is de rest ook oud nieuws en staat er een oude cover van het Hertsje op maar dat terzijde....

Alleen de naam al en dan ook nog via FB. Niet eens even via de officiele kanalen om de leden te informeren  :_schater

Ik zal er wel niks van snappen  :zucht
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Je kan wel de naam veranderen, maar als dezelfde personen er zitten schiet het nog niks op!  :_schater

Ik ben benieuwd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:26:01
Ik lees niks hierover op de KvC site. Overigens is de rest ook oud nieuws en staat er een oude cover van het Hertsje op maar dat terzijde....

Alleen de naam al en dan ook nog via FB. Niet eens even via de officiele kanalen om de leden te informeren  :_schater

Ik zal er wel niks van snappen  :zucht
KvC heeft geen leden maar donateurs. Zeer belangrijk nuanceverschil. Als donateur heb je niks in te brengen en als lid zeker wel (via de verplichte jaarlijkse ledenvergadering).

Maar idd. zorg er bij het brengen van het nieuws dan ook voor dat de andere kanalen ook direct aangepast zijn.

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 22:35:45
Je kan wel de naam veranderen, maar als dezelfde personen er zitten schiet het nog niks op!  :_schater

Ik ben benieuwd!
Verloop in UL was nogal groot, dus het hangt er vanaf welke personen je bedoelt :P Ik heb wel vertrouwen in degene die het nu op zich heeft genomen.