Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

fred

AL, vergeet niet dat al het mooie afgelopen seizoen van CC kwam he  :y

fred

#151
Nightmarelwd, vuurwerk blijft idd het mooiste maar kost ook klauwen vol geld, mede doordat het georganiseerd moet zijn. Vuurwerk destijds tegen Eagles hing al een behoorlijk prijskaartje aan. De vraag is of zoiets met het huidige (geen idee van) budget mogelijk is. Wij collecteerden destijds een paar keer. Kijk dan kom je er achter dat de supporters toch wel bereid zijn (gul) te geven en dan heb je ook wat he  |:)

Daddy T.

#152
Citaat van: fred op juli 11, 2015, 15:40:56
vuurwerk blijft idd het mooiste maar kost ook klauwen vol geld, mede doordat het georganiseerd moet zijn. Vuurwerk destijds tegen Eagles hing al een behoorlijk prijskaartje aan. De vraag is of zoiets met het huidige (geen idee van) budget mogelijk is. Wij collecteerden destijds een paar keer. Kijk dan kom je er achter dat de supporters toch wel bereid zijn (gul) te geven en dan heb je ook wat he  |:)

Ik heb altijd begrepen dat geld niet het een probleem was maar juist het vinden van de vrijwilligers die willen helpen. Mocht geld wel issue zijn, zorg dan dat je bv een club van 100 opzet die allen 100 euro inleggen. Heb je de eerste 10.00 euro zo binnen... Zet mij maar op de lijst.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur LWD

Citaat van: Nightmarelwd op juli 11, 2015, 14:22:33
De punten waar jij over schrijft wil iedereen wel.  maar knal en siervuurwerk, rookbommen krijg je het stadion niet in.

Zoals hier boven al aangegeven lukt georganiseerd vuurwerk afsteken wel, genoeg clubs die dit doen. Misschien kan dit ook wel met rookbommen. Achter de tribune zoals tegen DKV was ook mooi, vooral in een avondwedstrijd wat geel blauwe pijlen in de lucht lijkt mij wel vet. En wat had NAC wel niet voor potten op het veld toen ze tegen ons moesten voetballen.

Utekleitrokken

Citaat van: Cambuur LWD op juli 11, 2015, 21:07:02t. En wat had NAC wel niet voor potten op het veld toen ze tegen ons moesten voetballen.

Volgens Henk de Jong waren het toen 11 potten van Cambuur, vrouwenvoetbal opmerking...

kvc sfeer

Er liggen ook wel mogelijkheden voor een vuurwerkshowtje. Hier word ook al over gesproken. Wel moet je dit beperken tot 1 of hooguit 2 keer per jaar want anders is het niet bijzonder meer. Het moet wel een sfeerverhogende factor hebben en houden.

Dokkumer

Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 21:42:52
Er liggen ook wel mogelijkheden voor een vuurwerkshowtje. Hier word ook al over gesproken. Wel moet je dit beperken tot 1 of hooguit 2 keer per jaar want anders is het niet bijzonder meer. Het moet wel een sfeerverhogende factor hebben en houden.
En vooral niet op zondagmiddag met mooi weer. Zie er er ook nog niks van ;)
Nadeel is wel dat de leukste wedstrijden op zondagmiddag zijn, dus dat wordt puzzelen.

kvc sfeer

Valt mee. Je hebt tegenwoordig ook daylightvuurwerk en knalpotten. Dat kan prima overdag.

Cambuur LWD

Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 21:42:52
Er liggen ook wel mogelijkheden voor een vuurwerkshowtje. Hier word ook al over gesproken. Wel moet je dit beperken tot 1 of hooguit 2 keer per jaar want anders is het niet bijzonder meer. Het moet wel een sfeerverhogende factor hebben en houden.

Goed bezig, ik ben benieuwd! :thumbsup

Destroyer

Goh, dit topic in een dag meer gepost in al die tijd ervoor  :_schater

UL was al jaren aflopende zaak volgens mij door vooral geen beleid en daadkracht.

Jammer dat na het jubileum van 10 jaar de stekker er uit gaat en zonde van het werk en naam die de oprichters hebben opgericht.

Het zij zo. Ps. Wel kleuter achtig naam kvc sfeerteam

Succes.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 22:06:59
Valt mee. Je hebt tegenwoordig ook daylightvuurwerk en knalpotten. Dat kan prima overdag.

Tip: zorg eerst eens voor genoeg vrijwilligers mbt tot vlaggen acties en doeken, erg belangrijk. Succes.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kunstgras

Citaat van: kvc sfeer op juli 11, 2015, 10:17:33
De trommel is ook verleden tijd. Net als de rookmachines en de discoverlichting.

Blij mee. Met name met dat laatste.  :thumbsup

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op juli 11, 2015, 23:34:20


Het zij zo. Ps. Wel kleuter achtig naam kvc sfeerteam



Precies, die naam kan toch niet  :?

kvc sfeer

Citaat van: DayDreamer op juli 12, 2015, 09:59:13
Precies, die naam kan toch niet  :?

Op pagina 9 is hier al antwoord op gegeven.

fred

Citaat van: Daddy T. op juli 11, 2015, 16:06:37
Ik heb altijd begrepen dat geld niet het een probleem was maar juist het vinden van de vrijwilligers die willen helpen. Mocht geld wel issue zijn, zorg dan dat je bv een club van 100 opzet die allen 100 euro inleggen. Heb je de eerste 10.00 euro zo binnen... Zet mij maar op de lijst.

Eens. Het bij elkaar zoeken van een "vaste" groep vrijwilligers is niet makkelijk, helemaal nu in de Eredivisie. Veel zullen bang zijn dat ze hun plekje kwijt zijn en de eerste 10 minuten van de wedstrijd missen ivm het opruimen van de spullen.

Als ik kvc sfeerteam ( ;() was, zou ik eerst eens een paar keer proberen om alle (weet niet hoeveel er nog over zijn) zwaaivlaggen in te zetten. Iedereen vind dit mooi.

Wat belangrijk is dat de vrijwilligers zich betrokken voelen en ook enig inspraak hebben, dan heb je de grootste kans dat ze willen blijven.

Heel veel succes in ieder geval, hoop echt dat er weer wat van de grond komt.