Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

sccleeuwarden

Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???

TM

Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???

Een zelf gemaakt groot publieksdoek is niet verboden hoor, zelfs Sarah verbied dat niet.

Destroyer

Citaat van: TM op december 17, 2013, 16:34:53
Wat heeft UL nou voor mooie actie opgezet? 10 jaar UL was een aanfluiting (een klein doekje die nergens zichtbaar was en rookmachines met licht erin??), als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld De Graafschap. Die hadden groots uitgepakt met grote ZELFGEMAAKTE doeken etc. Het is zonde dat al dat geld in die nepsfeer wordt gestoken zoals rookmachines, confettikanonnen etc. Maak zelf eens een mooi publieksdoek (niet laten drukken!!) en dat soort dingen. Utrecht afgelopen weekend bijvoorbeeld dik vuurwerk op het veld, harde knallen etc. Waarom kan dat hier nooit?

_O_ De UL moet zich schamen, speel je in de eredivisie laat je amper wat zien! Echt niet filmen! Waar zijn verdomme al die zwaaivlaggen? 1 vlagje afgelopen zondag en 4 armoedige pluimpjes rook die echt iedereen lachwekkend vond.

Respect voor vrijwilligers, maar de UL stelt niks meer voor volgens mij. Ik heb dit jaar niks fatsoenlijks gezien van hun kant.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???
bij Cambuur mag niet minder dan bij andere clubs met kunstgras

fred

Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???

Bullshit....Remember Eagles in de playoffs? 50 man bij elkaar zien te krijgen voila! Ging wel een paar weken voorbereiding aan vooraf, maar toen was er wel een hecht team.
Ik weet niet van de huidige bezetting af, maar je moet er natuurlijk wel even de moeite voor nemen.
Met communicatie kun je binnen deze club heel ver komen.....

fred

Citaat van: TM op december 17, 2013, 17:14:17
Een zelf gemaakt groot publieksdoek is niet verboden hoor, zelfs Sarah verbied dat niet.

Impregneren en je bent klaar.

Cambuur LWD

Hoop dat tegen die boeren een betere sfeeractie wordt neergezet.. Tegen @j@x was echt beschamend  :zweep

TM

Citaat van: Cambuur LWD op december 17, 2013, 20:32:09
Hoop dat tegen die boeren een betere sfeeractie wordt neergezet.. Tegen @j@x was echt beschamend  :zweep

Uit betrouwbare bron hoef je je daar geen zorgen over te maken. Maar dat wordt niet opgezet door UL

Dokkumer

Citaat van: TM op december 17, 2013, 21:42:00
Uit betrouwbare bron hoef je je daar geen zorgen over te maken. Maar dat wordt niet opgezet door UL
UL komt volgens betrouwbare bron met zwaaiklompjes, als teken van respect naar onze zuiderboer. :devil

Serieus, die betere sfeeractie komt er inderdaad wel, kan ik alleen maar bevestigen |:)

mscc

#69
Rookmachines mogen wel achterwege blijven voortaan inderdaad, men lacht je gewoon uit om die dingen..

S(CC)upporter

Paar echte rookbommen is beter  :thumbsup

SCC-J

Citaat van: S(CC)upporter op december 17, 2013, 22:46:17
Paar echte rookbommen is beter  :thumbsup
nu snap ik wel dat  Ul niet met rookbom bezig gaat . Maar er zijn wel meer dingen die je kunt verzinnen . Zoals die grote vlaggen.

Dokkumer

Intentie van die rookmachines is op zich goed, alleen als je er 30 man met een dikke sigaar neerzet heb je hetzelfde effect.
Het zal ongetwijfeld grotendeels met budget te maken hebben, maar als je iets doet doe het dan goed. Reserveer dan een aantal jaren een deel van het budget voor de aanschaf van dit soort apparaten. Dan maar een tijdje geen rook en doe je het na een paar jaar goed of in ieder geval beter.

Ik heb uiteraard geen inzage in de budgetten en financiële planning van de UL, ben er wel benieuwd naar hoe ze daarmee werken. Of er überhaupt gereserveerd wordt voor de aanschaf van dit soort zaken.

Clint

Ik heb die rookmachines in actie gezien op de manier zoals het moet. Ik denk dat er afgelopen zondag iets mis is gegaan in de machines itsself. Er kwam idd te weinig rook uit. Maar normaliter moet er veel meer en ook langer rook uitkomen. Dit zag er idd niet uit.
En ik vind dat je rookmachines, als je ze gebruikt, dat moet doen als het windstil is zodat de rook blijft hangen. Als het meteen wegwaait zie je er niets van.

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op december 17, 2013, 23:15:31
Het zal ongetwijfeld grotendeels met budget te maken hebben, maar als je iets doet doe het dan goed. Reserveer dan een aantal jaren een deel van het budget voor de aanschaf van dit soort apparaten. Dan maar een tijdje geen rook en doe je het na een paar jaar goed of in ieder geval beter.

Geld is niet het grootste probleem dacht ik, meer het vinden van vrijwilligers. Tijdens een brainstormavond van KVC paar jaar geleden al eens geopperd dat als geld een probleem is, je hiervoor een club van 100 kan oprichten van supporters en bedrijven die elk jaar 50 of 100 euro doneren. Dit als aanvulling op het budget vanuit de KVC moet je toch wel wat leuks kunnen neerzetten.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!