Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 22:35:45
Je kan wel de naam veranderen, maar als dezelfde personen er zitten schiet het nog niks op!  :_schater

Ik ben benieuwd!

Dan moeten ze met jou in gesprek dus!

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 22:54:30
KvC heeft geen leden maar donateurs. Zeer belangrijk nuanceverschil. Als donateur heb je niks in te brengen en als lid zeker wel (via de verplichte jaarlijkse ledenvergadering).


Niet? Betalen en bek houden? Formuleer ik het zo goed?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:59:37
Niet? Betalen en bek houden? Formuleer ik het zo goed?
Ik had het niet beter kunnen formuleren waarde Poelie. Maar om niet te vaak te KvC bashen heb ik het maar eens netjes geformuleerd ;)
Overigens hoort dit allemaal keurig in de statuten vermeld te staan.


En natuurlijk korting op buscombi's en merchandise... Niet vergeten!!

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:03:58
Ik had het niet beter kunnen formuleren waarde Poelie. Maar om niet te vaak te KvC bashen heb ik het maar eens netjes geformuleerd ;)
Overigens hoort dit allemaal keurig in de statuten vermeld te staan.


En natuurlijk korting op buscombi's en merchandise... Niet vergeten!!
Maar hoe wordt het bestuur en voorzitter dan gekozen?
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

#124
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 22:54:30
KvC heeft geen leden maar donateurs. Zeer belangrijk nuanceverschil. Als donateur heb je niks in te brengen en als lid zeker wel (via de verplichte jaarlijkse ledenvergadering).

Maar idd. zorg er bij het brengen van het nieuws dan ook voor dat de andere kanalen ook direct aangepast zijn.

Dan wil ik zo snel mogelijk donateur af worden en als lid verder gaan. Het eerste wat dan mag worden aangepast is dat ze dat  irritante Pama randje van ons wapen af trekken.

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 23:06:39
Maar hoe wordt het bestuur en voorzitter dan gekozen?
Door het aftredende bestuur (als mijn privaatrechtelijke kennis het niet af laat weten)

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op juli 09, 2015, 23:14:41
Dan wil ik zo snel mogelijk donateur af worden en als lid verder gaan. Het eerste wat dan mag worden aangepast is dat ze dat  irritante Pama randje van ons wapen af trekken.
Kan ik beide niet voor je regelen helaas...


Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:19:38
Door het aftredende bestuur (als mijn privaatrechtelijke kennis het niet af laat weten)
Dus niet democratisch gekozen, maar door vriendjes politiek kan je een leuk "baantje"krijgen (als ik het goed begrijp).
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 23:24:20
Dus niet democratisch gekozen, maar door vriendjes politiek kan je een leuk "baantje"krijgen (als ik het goed begrijp).
Feitelijk wel ja. Aan de andere kant heeft het ook voordelen omdat je dan wel sneller kunt handelen in bepaalde belangrijke situaties.

dizzhead

#129
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar het contact formulier. Maar die landt op een dode link. Nu maar hopen dat t hertsje ook op Malta bezorgd kan worden, 1 juli is immers voorbij.

Ah, de link in de tekst doet t niet. Rechts wel. Op hoop van zegen zal ik dat eens proberen dit weekend. T hertsje is naast co mijn enige houvast nog

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op juli 09, 2015, 23:29:25
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar het contact formulier. Maar die landt op een dode link. Nu maar hopen dat t hertsje ook op Malta bezorgd kan worden, 1 juli is immers voorbij.
Deze moet je hebben
http://www.kernvancambuur.nl/contact/contactformulier-algemeen

dizzhead


poelie-lwd

Citaat van: dizzhead op juli 09, 2015, 23:29:25
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar het contact formulier. Maar die landt op een dode link. Nu maar hopen dat t hertsje ook op Malta bezorgd kan worden, 1 juli is immers voorbij.

Ah, de link in de tekst doet t niet. Rechts wel. Op hoop van zegen zal ik dat eens proberen dit weekend. T hertsje is naast co mijn enige houvast nog

Moet lukken. Anders mij ff een pm sturen  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

kvc sfeer

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 22:26:01
Ik lees niks hierover op de KvC site. Overigens is de rest ook oud nieuws en staat er een oude cover van het Hertsje op maar dat terzijde....

Alleen de naam al en dan ook nog via FB. Niet eens even via de officiele kanalen om de leden te informeren  :_schater

Ik zal er wel niks van snappen  :zucht



Door omstandigheden is het nog niet op de site aangepast. Dit zal zsm gebeuren. Ook zal er een stukje in t Hertsje komen te staan met wat tekst en uitleg.

kvc sfeer

De naam is trouwens 'gewoon' KVC. Sfeerteam staat erbij om wat duidelijkheid te scheppen.