Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: sccleeuwarden op december 17, 2013, 17:11:08
Helaas worden de "mooiere"sfeer acties niet toegestaan door mevr S Tromp.... Overal zijn "regeltjes" voor..... bijv te weinig medewerkers en de vrijwilligers van de UL mogen zelf niet het veld op ivm de "veiligheid" ???

Stop dan helemaal met acties, want die 2 zwaaivlaggen en die rookmachines zijn een grote aanfluiting.

S(CC)upporter

Citaat van: DayDreamer op december 18, 2013, 09:53:42
Stop dan helemaal met acties, want die 2 zwaaivlaggen en die rookmachines zijn een grote aanfluiting.

Ik vind die vlaggen wel mooi, maar misschien op een andere manier inzetten. Wel top dat er in ieder geval iets ondernomen wordt  :thumbsup nu nog even optimaliseren en beter afstemmen!

DayDreamer

Citaat van: S(CC)upporter op december 18, 2013, 10:07:19
Ik vind die vlaggen wel mooi, maar misschien op een andere manier inzetten. Wel top dat er in ieder geval iets ondernomen wordt  :thumbsup nu nog even optimaliseren en beter afstemmen!

Die vlaggen zijn inderdaad mooi, maar niet als je maar met 2 gaat zwaaien, en als je zwaait met die dingen, moet je dat heel rustig doen, sommigen gaan veel te snel heen en weer.

Clint

Lekker bezig jongen met modder gooien. Ga zo door.  :O :R


Montana

Citaat van: Nick26 op januari 12, 2014, 02:49:45
Ik heb ook zo vaak hulp aangeboden maar dit kan en mocht op 1 of andere manier niet.

En vorig jaar moesten er mensen bij de kern van Cambuur andere mensen wegsturen en nu mocht de zoon van de penningmeester het doen die speelt nu de kapitein van het schip dat ul heet maar de ul zinkt nog harder dan de titanic.

Vorig jaar is het kern van Cambuur bestuur ook bezig geweest de activiteitencommissie weg te krijgen en dat is ze gelukt. dus het voetbaltoernooi was 1 malig maar de secretaris van het bestuur zou het oppakken maar ja die is net zo veel waard als de voorzitter van de ul en de kvc. dus jongens verwacht er dit jaar niet te veel van !

Wat is jou ook een onrecht aangedaan he.
Zielig ventje.

richard

Goed bezig Nick hahahahahaha

Dokkumer

Citaat van: Montana op januari 13, 2014, 08:05:48
Wat is jou ook een onrecht aangedaan he.
Zielig ventje.
Sorry Montana, deze reactie getuigt van weinig klasse van nota bene een bestuurslid van de KvC.
Kan veel beter!

DayDreamer

Zegt volgens mij genoeg over de KVC en UL op dit moment...

Destroyer

Citaat van: Montana op januari 13, 2014, 08:05:48
Wat is jou ook een onrecht aangedaan he.
Zielig ventje.

In plaats van na te trappen kun je beter serieus de confrontatie aangaan. Triest als je dan ook nog bestuurslid bent. Nick26 geeft ook niet een hoogstaande reactie, maar er zal een kern van waarheid in zitten...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:10:00
Sorry Montana, deze reactie getuigt van weinig klasse van nota bene een bestuurslid van de KvC.
Kan veel beter!

Ik mis inderdaad uitroeptekens en kapitalen  :y

fred

Hey Nick, flapdrol.

Ik zou zeggen ga er zelf maar eens even aan staan. Uit eigen ervaring weet ik dat er vaak een hele boel vrije tijd in gaat zitten.
Je vergeet 1 ding.....het is allemaal vrijwilligerswerk he. Ook het "oude" bestuur heeft niet alles goed gedaan en conflicten gehad, maar hebben wel JARENLANG HUN ZIEL EN ZALIGHEID ERIN GESTOKEN. Beetje makkelijk om de HELE KvC, want zo lees ik het, de grond in te trappen. Hiermee doe je ook alle overige 100+ VRIJWILLIGERS te kort !

fred

Citaat van: DayDreamer op januari 13, 2014, 16:48:11
Zegt volgens mij genoeg over de KVC en UL op dit moment...

ultrasleovardia@kernvancambuur.nl

:y

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op januari 13, 2014, 16:59:05
In plaats van na te trappen kun je beter serieus de confrontatie aangaan. Triest als je dan ook nog bestuurslid bent. Nick26 geeft ook niet een hoogstaande reactie, maar er zal een kern van waarheid in zitten...
Helaas wel. Ik laat me er verder niet over uit, maar weet wel dat er onder een redelijk aantal vrijwilligers de nodige onvrede speelt. Aan het bestuur de schone zaak dit op te lossen.

Dokkumer

Citaat van: fred op januari 13, 2014, 17:18:51
Hey Nick, flapdrol.

Ik zou zeggen ga er zelf maar eens even aan staan. Uit eigen ervaring weet ik dat er vaak een hele boel vrije tijd in gaat zitten.
Je vergeet 1 ding.....het is allemaal vrijwilligerswerk he. Ook het "oude" bestuur heeft niet alles goed gedaan en conflicten gehad, maar hebben wel JARENLANG HUN ZIEL EN ZALIGHEID ERIN GESTOKEN. Beetje makkelijk om de HELE KvC, want zo lees ik het, de grond in te trappen. Hiermee doe je ook alle overige 100+ VRIJWILLIGERS te kort !
Hé Fred, even de juiste bril opzetten.
Nick haalt niet iedereen van de KvC naar beneden, hij geeft alleen aan dat het in zijn ogen in bepaalde geledingen van de Kern niet goed zit. En helaas maar waar, het rommelt op bepaalde gebieden. Het vorige bestuur heb ik alle lof en respect voor, helaas kan ik over -een deel van- het huidige bestuur nog niet hebben. Uiteraard waardeer ik dat ze er zoveel energie in willen steken, alleen mag je ondanks dat het vrijwilligerswerk is ook best kritisch zijn.

fred

Oké hij zal wellicht gelijk hebben, mijn excuses voor een persoonlijke aanval mijnerzijds.
Maar tussen kritiek hebben en met de grond gelijk maken zit ook verschil he.

Zelfs als je een sfeeractie van meer dan 10 duizend euro doet, is het nog niet goed. Dit publiek is nooit 100% tevreden. Ook dat is Cambuur.
Lekker mokken en mopperen ook dat charmeert de club, maar ik vond dit een beetje té....