Volgens VI.nl is het officieel. Wessel Dammers komt SC Cambuur versterken:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F08%2FFHJ2132-d-lr-865x577.jpg&hash=3f545015a14457925d9aeda93b258e523e5c04f0)
Dammers volgende defensieve versterking voor Cambuur
Wessel Dammers wordt na Martijn van der Laan de tweede verdediger die SC Cambuur in korte tijd op huurbasis aantrekt. De twintigjarige Dammers komt over van Feyenoord.
Dammers kreeg in de voorbereiding de kans van trainer Giovanni van Bronckhorst, maar maakte in de oefenduels (op de foto tegen Southampton in duel met Graziano Pellè) die hij speelde geen overtuigende indruk. Feyenoord koos er vervolgens voor om met Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden defensieve versterkingen van buitenaf te halen, waardoor het uitzicht op zijn officiële Eredivisie-debuut voor Dammers verslechterde.
Juist de komst van Botteghin zorgt er indirect voor dat Dammers nu wedstrijdervaring kan opdoen bij Cambuur. FC Groningen haalde Etiënne Reijnen op uit Leeuwarden, nadat de Braziliaan in De Kuip had getekend. Om die reden keerde Van der Laan een jaar na zijn vertrek naar Groningen ook alweer terug bij de ploeg van trainer Henk de Jong, die verder Calvin MacIntosh en Kai Heerings tot zijn beschikking heeft.
Afgaand op de thuiswedstrijd van afgelopen zaterdag is de komst van Dammers geen overbodige luxe. Met MacIntosh, Van der Laan, de onlangs van AZ overgenomen Djavan Anderson en Marvin Peersman in de defensie verloor Cambuur met 6-1 van Heracles Almelo. Oussama Tannane was met vier treffers de grote man.
Jammer, ik had liever geen huurspelers meer gezien. Helemaal niet als ie vrijwel geen ervaring heeft.
Citaat van: Stiens op augustus 24, 2015, 11:58:59
Volgens VI.nl is het officieel. Wessel Dammers komt SC Cambuur versterken:
Dammers volgende defensieve versterking voor Cambuur
Wessel Dammers wordt na Martijn van der Laan de tweede verdediger die SC Cambuur in korte tijd op huurbasis aantrekt. De twintigjarige Dammers komt over van Feyenoord.
Dammers kreeg in de voorbereiding de kans van trainer Giovanni van Bronckhorst, maar maakte in de oefenduels (op de foto tegen Southampton in duel met Graziano Pellè) die hij speelde geen overtuigende indruk. Feyenoord koos er vervolgens voor om met Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden defensieve versterkingen van buitenaf te halen, waardoor het uitzicht op zijn officiële Eredivisie-debuut voor Dammers verslechterde.
Juist de komst van Botteghin zorgt er indirect voor dat Dammers nu wedstrijdervaring kan opdoen bij Cambuur. FC Groningen haalde Etiënne Reijnen op uit Leeuwarden, nadat de Braziliaan in De Kuip had getekend. Om die reden keerde Van der Laan een jaar na zijn vertrek naar Groningen ook alweer terug bij de ploeg van trainer Henk de Jong, die verder Calvin MacIntosh en Kai Heerings tot zijn beschikking heeft.
Afgaand op de thuiswedstrijd van afgelopen zaterdag is de komst van Dammers geen overbodige luxe. Met MacIntosh, Van der Laan, de onlangs van AZ overgenomen Djavan Anderson en Marvin Peersman in de defensie verloor Cambuur met 6-1 van Heracles Almelo. Oussama Tannane was met vier treffers de grote man.
Tja... Van Fischer naar Dammers..... Van koop naar huur.....
Zou heel graag het glas azijn willen mikken.. Maar met dit soort berichten blijft hij helaas op tafel staan..
Hier wordt ik niet gelukkig van. Dan ook nog huur. Afgelopen 2 jaar 800.000,- en 400.000,- 'verdiend' aan verkopen van centrale verdedigers, en dan zo'n jongen halen die in de voorbereiding bij Feyenoord al niet kon overtuigen. Wat moeten wij daarmee.... Tuurlijk vindt Feyenoord dit best, bij hun komt hij helemaal niet aan de bak.
Uitstekende voetballer. Wordt hij wel "de leider"? Die is nodig.
Citaat van: mario op augustus 24, 2015, 12:19:37
Hier wordt ik niet gelukkig van. Dan ook nog huur. Afgelopen 2 jaar 800.000,- en 400.000,- 'verdiend' aan verkopen van centrale verdedigers, en dan zo'n jongen halen die in de voorbereiding bij Feyenoord al niet kon overtuigen. Wat moeten wij daarmee.... Tuurlijk vindt Feyenoord dit best, bij hun komt hij helemaal niet aan de bak.
Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2015, 12:26:48
Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.
Ik vind dat gezeik wel terecht... Op dit moment heb ik geen vertrouwen in hem (dat kan veranderen natuurlijk). Hij is alleen niet voor niets afgevallen bij die kakkerlakken.. Scheen niet echt mee te kunnen komen..
Hoop nog op een echte versterking van ergens.. Verdediging is echt niet goed..
Verdedigers moet je nooit huren. Alle beginnersfouten gaat hij nu voor SCC maken, en Feyenoord is de club die er beter van wordt.
Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 24, 2015, 12:30:04
Ik vind dat gezeik wel terecht... Op dit moment heb ik geen vertrouwen in hem (dat kan veranderen natuurlijk). Hij is alleen niet voor niets afgevallen bij die kakkerlakken.. Scheen niet echt mee te kunnen komen..
Hoop nog op een echte versterking van ergens.. Verdediging is echt niet goed..
Ik ook...
Waar andere ploegen zich goed versterken.. worden wij eerder zwakker.....
Nu maar hopen dat Henkie de koppies goed weet te houden, want als dit de laatste aanwinst blijft, dan wordt tot de kerst de mentale weerbaarheid flink op de proef gesteld bij iedereen..
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2015, 12:26:48
Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.
Says who :?
Welkom Dammers !
succes kerel, jij kunt er niks aan doen. Wij hadden liever iemand anders gezien, een meer ervaren verdediger.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 24, 2015, 12:57:02
Welkom Dammers !
is het een versterking waar we direct wat aan hebben?
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2015, 13:24:17
is het een versterking waar we direct wat aan hebben?
Moet blijken! Niks beter dan vd Laan en Calvin dacht ik!
Daarom vroeg ik het ook aan rotterdamleeuwarden, die weet misschien iets meer te vertellen.
Ik ben bang dat we dit jaar een zeer zwakke verdediging hebben en dat we zelfs droste en judas zullen missen.
Die laatste alleen voetballend gezien. Als persoon zeker niet.
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2015, 13:26:53
Daarom vroeg ik het ook aan rotterdamleeuwarden, die weet misschien iets meer te vertellen.
Ik ben bang dat we dit jaar een zeer zwakke verdediging hebben en dat we zelfs droste en judas zullen missen.
Heb Judas weer gezien, maar die veroorzaakt gewoon bjina weer een penal. Mazzel dat de scheids het niet heeft gezien!
Nu missen we iedereen ja, omdat we blessures hebben. Maar als Vytas en Pereira er weer bij zijn, missen we in mijn ogen alleen Reijnen!
Slechter dan zaterdag kan bijna niet
Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 13:28:29
Heb Judas weer gezien, maar die veroorzaakt gewoon bjina weer een penal. Mazzel dat de scheids het niet heeft gezien!
Nu missen we iedereen ja, omdat we blessures hebben. Maar als Vytas en Pereira er weer bij zijn, missen we in mijn ogen alleen Reijnen!
Voorlopig staan Judas en Droste wel gewoon in de basis bij hun clubs. Zo beroerd zullen ze dan ook niet zijn.
Citaat van: Lore op augustus 24, 2015, 13:54:26
Voorlopig staan Judas en Droste wel gewoon in de basis bij hun clubs. Zo beroerd zullen ze dan ook niet zijn.
Heb ook niet gezegd dat ze slecht zijn;)
Talent volle spelers heeft Cambuur gehaald, maar als je vorig seizoen op de bank zat, moet je nu wel van ver komen.
(trainen, is iets anders dan wedstrijd fit zijn)
Welkom, hopelijk kan hij positief verrassen, maar ik had toch gehoopt op iemand met meer eredivisie-ervaring.
welkom jonguhh
Welkom Wessel, veel succes! Ik hoop dat je ons positief kunt verrassen |:)
Citaat van: PePe op augustus 24, 2015, 14:02:02
Talent volle spelers heeft Cambuur gehaald, maar als je vorig seizoen op de bank zat, moet je nu wel van ver komen.
(trainen, is iets anders dan wedstrijd fit zijn)
Hij is aanvoerder van Jong Feyenoord, die heeft echt wel gespeeld de laatste tijd.
Volgens een kennis uit Rotterdam is hij wel goed, voor wat het waard is
Is het door Cambuur al officieel bekend gemaakt?
wegens storm aan kritiek afgeblazen denk ik :zweep :zweep
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2015, 13:24:17
is het een versterking waar we direct wat aan hebben?
Geen idee eigenlijk. Ik ken m niet goed genoeg om Dammers een oordeel te kunnen geven.
Vast een aardige speler, maar als deze jongen gehuurd wordt als laatste aanvulling van de selectie is dat echt belachelijk!
Hij kan onmogelijk voldoen aan de verwachtingen en moet ineens snel ingezet kunnen worden. Als ie het al goed doet levert het ons niks op voor de lange termijn.
Voor vertrek van Reijnen was het al niet op orde achterin, en nu worden er noodgrepen gedaan met, omdat dat niet werd voorzien..?
Beleid m.b.t. onze verdediging is echt niet goed. Dat was vd Belt en Keizer denk ik niet overkomen...
Citaat van: mugel op augustus 24, 2015, 23:03:06
Vast een aardige speler, maar als deze jongen gehuurd wordt als laatste aanvulling van de selectie is dat echt belachelijk!
Hij kan onmogelijk voldoen aan de verwachtingen en moet ineens snel ingezet kunnen worden. Als ie het al goed doet levert het ons niks op voor de lange termijn.
Voor vertrek van Reijnen was het al niet op orde achterin, en nu worden er noodgrepen gedaan met, omdat dat niet werd voorzien..?
Beleid m.b.t. onze verdediging is echt niet goed. Dat was vd Belt en Keizer denk ik niet overkomen...
Dus jij vond voor het vertrek van Reijnen al dat er nog een extra RCV moest komen? Terwijl we Reijnen en Mac-Intosch al hadden?
Er komt altijd ook een factor geluk bij kijken.
Misschien speelt Dammers hier straks wel de sterren van de hemel, net als Manu, Ritzmaier en Rusnak :y Laten we eerst maar eens afwachten wat deze jongen allemaal kan zonder hem af te vallen. Waarschijnlijk heeft 90% hier hem nog nooit zien voetballen.
Citaat van: Stiens op augustus 25, 2015, 09:05:00
Misschien speelt Dammers hier straks wel de sterren van de hemel, net als Manu, Ritzmaier en Rusnak :y Laten we eerst maar eens afwachten wat deze jongen allemaal kan zonder hem af te vallen. Waarschijnlijk heeft 90% hier hem nog nooit zien voetballen.
Exact! Welkom! |:)
Citaat van: Stiens op augustus 25, 2015, 09:05:00
Misschien speelt Dammers hier straks wel de sterren van de hemel, net als Manu, Ritzmaier en Rusnak :y Laten we eerst maar eens afwachten wat deze jongen allemaal kan zonder hem af te vallen. Waarschijnlijk heeft 90% hier hem nog nooit zien voetballen.
Denk dat bij die 90% ook niet aan Dammers getwijfeld wordt maar meer de balen er is dat er geen leider ala leeuwin of reijnen is gekomen
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2015, 09:12:07
Denk dat bij die 90% ook niet aan Dammers getwijfeld wordt maar meer de balen er is dat er geen leider ala leeuwin of reijnen is gekomen
Achteraf gezien waren dit toppers ja. Vooraf had bijna niemand vertrouwen in Reijnen en bij Leeuwin was het destijds ook maar afwachten. Vd Laan is er toch ook bijgehaald?
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2015, 09:12:07
Denk dat bij die 90% ook niet aan Dammers getwijfeld wordt maar meer de balen er is dat er geen leider ala leeuwin of reijnen is gekomen
En dat we 2 CV hebben die gehuurd worden.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 25, 2015, 09:14:04
Achteraf gezien waren dit toppers ja. Vooraf had bijna niemand vertrouwen in Reijnen en bij Leeuwin was het destijds ook maar afwachten. Vd Laan is er toch ook bijgehaald?
Reijnen moest vorig jaar ook in die rol groeien. Geef Mac een kans. Ik denk dat hij het ook wel kan. Vind hem voetballend prima, heeft een goede pass in de voeten. Maar wordt na een hele voorbereiding achter Reijnen te hebben gestaan voor de leeuwen gegooid.
Het grootste probleem achterin is momenteel dat er niemand staat die de poppetjes goed neerzet en coacht.
Nienhuis is geen coachende keeper (zelf te onrustig) en de rest van de verdedigers zie ik dat ook niet doen. Het is niet iets waar je in kunt groeien, dat moet je van nature hebben.
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2015, 10:10:17
Het grootste probleem achterin is momenteel dat er niemand staat die de poppetjes goed neerzet en coacht.
Nienhuis is geen coachende keeper (zelf te onrustig) en de rest van de verdedigers zie ik dat ook niet doen. Het is niet iets waar je in kunt groeien, dat moet je van nature hebben.
En daarom kan één speler het verschil inderdaad maken. Dammers zal dat toch niet zijn? Die jongen was voor vorig seizoen geeneens een verdediger. Op het middenveld staan spelers die dat kunnen, maar die kunnen nooit een verdediging neerzetten. Volgens mij zal Martijn dit razend snel onder de knie moeten krijgen!
Citaat van: Lore op augustus 25, 2015, 10:35:28
En daarom kan één speler het verschil inderdaad maken. Dammers zal dat toch niet zijn? Die jongen was voor vorig seizoen geeneens een verdediger. Op het middenveld staan spelers die dat kunnen, maar die kunnen nooit een verdediging neerzetten. Volgens mij zal Martijn dit razend snel onder de knie moeten krijgen!
Alle vertrouwen in Martyn. Ook in McIntosh trouwens. Komt allemaal goed |:)
Dammers is natuurlijk niet voor niets captain bij Jong Feyenoord. Zal dus wel wat leiderschap in hem hebben. Ben benieuwd of dat er hier bij Cambuur eventueel uit komt!
het blijft wel heel stil vanuit de club..... het topic is open maar club heeft nog niets bevestigd.
Was tot de A-jeugd dé spits van de Feyenoord opleiding. Hij is vorig jaar opeens omgeturnd tot centrale verdediger. Ik heb er weinig vertrouwen in, hij is nog maar 20 dus heeft al weinig ervaring en is ook nog maar een klein jaar centrale verdediger.
Citaat van: Oosttribune op augustus 25, 2015, 13:54:50
het blijft wel heel stil vanuit de club..... het topic is open maar club heeft nog niets bevestigd.
vreemd hè?
Staat vanmiddag toch ineens fischer of vriends op de stoep. :_schater
Citaat van: speculeter op augustus 25, 2015, 14:19:58
vreemd hè?
Staat vanmiddag toch ineens fischer of vriends op de stoep. :_schater
Dan verdienen ze een lintje voor hoe hou ik iedereen voor de gek
Volgens De Telegraaf is het op de medische keuring na al rond. Na de keuring zal het officiële bericht wel volgen.
Citaat van: Oosttribune op augustus 25, 2015, 14:59:16
Dan verdienen ze een lintje voor hoe hou ik iedereen voor de gek
Of hopen ze met deze actie stiekem op een zenuwachtige Excelsior en dat ze ingaan op het bod van Cambuur..
Ik houd van wishfull thinking..
Welkom kerel |:) Succes op de tweede viool aankomend seizoen :thumbsup
Daar was de bevestiging al:
Wessel Dammers op huurbasis naar SC Cambuur
SC Cambuur en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de tijdelijke overgang van Wessel Dammers. De centrale verdediger wordt voor één seizoen gehuurd van de Rotterdammers.
De 20-jarige Dammers maakte vorig seizoen zijn debuut voor Feyenoord in de Europa League wedstrijd tegen Standaard Luik en kwam in het verleden meerdere keren uit voor de Nederlandse vertegenwoordigende elftallen.
Dammers kan niet wachten om te beginnen aan zijn nieuwe uitdaging: "SC Cambuur is gewoon een hele mooie club en doet het de laatste jaren goed in de Eredivisie. De sfeer in het stadion is daarbij ook nog eens fantastisch. Ik hoop bij Cambuur veel speelminuten te maken en een betere voetballer te worden. Ben blij om hier te zijn."
Bron: http://cambuur.nl/nieuws/wessel-dammers-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Ook Feyenoord.nl meld het nieuws inderdaad:
DAMMERS OP HUURBASIS NAAR SC CAMBUUR
Wessel Dammers speelt de rest van dit seizoen voor SC Cambuur. Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met de club uit Leeuwarden over een verhuur van de twintigjarige verdediger voor de duur van één seizoen. Dammers heeft in De Kuip nog een contract tot medio 2018.
'Nadat hij de afgelopen tijd op een voor hem nieuwe positie van centrale verdediger grote stappen heeft gezet, is het nu zaak dat Wessel speelminuten gaat maken', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Daarom is het goed dat hij de kans krijgt om bij SC Cambuur ervaring te gaan opdoen in een eerste elftal en in de Eredivisie. Op die manier kan hij zich verder ontwikkelen.'
Dammers was bij Feyenoord bezig aan zijn tweede jaar bij de eerste selectie. De zelf opgeleide speler werd aan het begin van vorig seizoen overgeheveld vanuit de jeugdopleiding en maakte in december 2014 zijn officiële debuut in het eerste elftal, als invaller in de Europese uitwedstrijd tegen Standard Luik.
Citaat van: Collingwood op augustus 25, 2015, 16:44:23
Daar was de bevestiging al:
Wessel Dammers op huurbasis naar SC Cambuur
SC Cambuur en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de tijdelijke overgang van Wessel Dammers. De centrale verdediger wordt voor één seizoen gehuurd van de Rotterdammers.
De 20-jarige Dammers maakte vorig seizoen zijn debuut voor Feyenoord in de Europa League wedstrijd tegen Standaard Luik en kwam in het verleden meerdere keren uit voor de Nederlandse vertegenwoordigende elftallen.
Dammers kan niet wachten om te beginnen aan zijn nieuwe uitdaging: "SC Cambuur is gewoon een hele mooie club en doet het de laatste jaren goed in de Eredivisie. De sfeer in het stadion is daarbij ook nog eens fantastisch. Ik hoop bij Cambuur veel speelminuten te maken en een betere voetballer te worden. Ben blij om hier te zijn."
Bron: http://cambuur.nl/nieuws/wessel-dammers-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Sorry, maar ik kan hier niet enthousiast over zijn....
Welkom en verras ons |:)
Welkom.....hopelijk Verras je vriend en vijand.
Afgelopen zaterdag was er gewoon geen tijd, om de verdediging goed neer te zetten, voordat je het wist, lag de bal weer in het netje.
Het is te hopen dat deze site alleen maar door die paar AZIJNPISSERS gelezen wordt die alles bij voorbaat al afkeuren en waarschijnlijk niet eens weten waar ze het over hebben.
Als een speler uit Engeland komt en 18 jaar is dan is het gelijk halleluja
Maar een speler die aanvoerder is van het 2e elftal uit R'dam en in vertegenwoordigende elftallen heeft gespeeld, wordt gelijk afgeserveerd.
Hebben ze het over kopen i.p.v. huren.
Wat doet NEC, wat doet Wilelm II?
Daarom begrijp ik niet wat jullie nog bij een wedstijd doen, ga naar DKV, daar vind je wat jullie zoeken.
Maar ik wens WESSEL DAMMERS heel veel succes en hoop dat ze die vd Laan zo snel mogelijk weer terugsturen.
Citaat van: brambo3004 op augustus 25, 2015, 18:29:17
Is er niks op tv?
Rtl boulevard met nederlands grootste rodelnicht begint nu. 8P
Citaat van: koosZevenaar op augustus 25, 2015, 18:27:41
Het is te hopen dat deze site alleen maar door die paar AZIJNPISSERS gelezen wordt die alles bij voorbaat al afkeuren en waarschijnlijk niet eens weten waar ze het over hebben.
Als een speler uit Engeland komt en 18 jaar is dan is het gelijk halleluja
Maar een speler die aanvoerder is van het 2e elftal uit R'dam en in vertegenwoordigende elftallen heeft gespeeld, wordt gelijk afgeserveerd.
Hebben ze het over kopen i.p.v. huren.
Wat doet NEC, wat doet Wilelm II?
Daarom begrijp ik niet wat jullie nog bij een wedstijd doen, ga naar DKV, daar vind je wat jullie zoeken.
Maar ik wens WESSEL DAMMERS heel veel succes en hoop dat ze die vd Laan zo snel mogelijk weer terugsturen.
Als je vindt dat alles te snel wordt afgekeurd waarom doe je dan hetzelfde met vd Laan? Ik weet niet of het een goede beslissing van Cambuur is geweest om hem te huren (terughalen van een oudspeler pakt niet altijd goed uit) maar hoop van harte van wel. Zou hem dan ook zeer zeker het voordeel van de twijfel gunnen.
Citaat van: mario op augustus 25, 2015, 16:59:00
Sorry, maar ik kan hier niet enthousiast over zijn....
Nog nooit zien spelen, maar op het eerste gezicht straalt hij wel wat uit. Vind ik.
Citaat van: koosZevenaar op augustus 25, 2015, 18:27:41
Het is te hopen dat deze site alleen maar door die paar AZIJNPISSERS gelezen wordt die alles bij voorbaat al afkeuren en waarschijnlijk niet eens weten waar ze het over hebben.
Als een speler uit Engeland komt en 18 jaar is dan is het gelijk halleluja
Maar een speler die aanvoerder is van het 2e elftal uit R'dam en in vertegenwoordigende elftallen heeft gespeeld, wordt gelijk afgeserveerd.
Hebben ze het over kopen i.p.v. huren.
Wat doet NEC, wat doet Wilelm II?
Daarom begrijp ik niet wat jullie nog bij een wedstijd doen, ga naar DKV, daar vind je wat jullie zoeken.
Maar ik wens WESSEL DAMMERS heel veel succes en hoop dat ze die vd Laan zo snel mogelijk weer terugsturen.
Beste Koos,
over de supporters zullen we het niet eens worden gezien de eerdere "discussie". Ik hoop dat we over een spelersdiscussie het eerder eens worden.
De negatieve reacties zitten met name in het aspect dat wij rekenden cq. hoopten op een ervaren(er) speler met de nodige leiderschap, iets wat ook in mijn ogen een bittere noodzaak is. Afbranden is in dit geval niet eens zo aan de orde, eerder de teleurstelling over het ontbreken van wat ik net tikte.
Ik hoop net als iedereen dat Wessel Dammes een zeer aangename verrassing met de nodige leiderschap in onze defensie wordt en dat we over een paar weken hosanna kunnen roepen vanwege deze topper. De tijd zal het leren en hoop doet leven, om er maar een cliché of twee in te gooien.
Tot slot van dit korte epistel, op wat voor grond wenst u van der Laan weer terug naar Groningen? Een speler die ruim een jaar geleden de Zilveren Schoen won (puur omdat een zwaar overschatte Ajacied móest winnen) zal het voetballen in een jaar tijd toch echt niet zijn verleerd lijkt me. Tevens bezoldigt u zich aan dezelfde negativiteit die u uw mede forumgangers ook verwijt. Dit bevreemdt mij ten zeerste.
In afwachting van uw spoedig en verhelderend antwoord,
verblijft
Met hoogachting
Dokkumer
Van harte welkom jongeh!
Mooi, nu even ontopic. Teleurgesteld over het niet binnen (kunnen) halen van een ervaren speler met leiderschap, maar desondanks
:0=WELKOM WESSEL!
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2015, 19:04:27
Beste Koos,
In afwachting van uw spoedig en verhelderend antwoord,
verblijft
Met hoogachting
Dokkumer
Haha Dokkumer ben je aan het solliciteren.... :clint
Ook ik wens Wessel succes toe en hoop dat we weer een betere verdediging krijgen,
hoef ik niet bij elke tegenaanval zitten te shaken op mn stoeltje :insane
Ja ik solliciteer naar de functie van forum moderator, maar ik zie al dat ik afgewezen ben vanwege foute interpunctie in het door jou gequote stuk :'(
Ik denk dat we te vroeg huilen; Fysiek erg sterk en dekt lekker kort, goede inspeelpass en dito lange bal
Het aanvoerder zijn zie je ook; Bij fouten hoor je hem en bij onderbrekingen praat hij altijd 1 op 1 met zijn vleugels. Denk dat je meer zorgen om Martijn mag hebben.. Levert veel in en oogt onzeker
Wessel heeft nummer 3
Bron; Training
hoe doet ie t op training?
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 11:38:02
Ik denk dat we te vroeg huilen; Fysiek erg sterk en dekt lekker kort, goede inspeelpass en dito lange bal
Het aanvoerder zijn zie je ook; Bij fouten hoor je hem en bij onderbrekingen praat hij altijd 1 op 1 met zijn vleugels. Denk dat je meer zorgen om Martijn mag hebben.. Levert veel in en oogt onzeker
Wessel heeft nummer 3
Bron; Training
Klinkt veelbelovend!
Winnen zondag, zou het goede gevoel weer terug brengen, hierna een paar weken goed trainen. En dan komen de resultaten weer :y
Deze jongen nu maar eens niet voor de leeuwen gooien zondag zou ik zeggen
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 11:38:02
Ik denk dat we te vroeg huilen; Fysiek erg sterk en dekt lekker kort, goede inspeelpass en dito lange bal
Het aanvoerder zijn zie je ook; Bij fouten hoor je hem en bij onderbrekingen praat hij altijd 1 op 1 met zijn vleugels. Denk dat je meer zorgen om Martijn mag hebben.. Levert veel in en oogt onzeker
Wessel heeft nummer 3
Bron; Training
Los van je verhaal, maar ik vraag me af of v/d Laan zijn niveau van 2 jaar geleden wel weer kan halen. Ik weet het, hij heeft weinig gespeeld in Groningen, (misschien wekelijks 2e elftal?) maar hoe hij bijvoorbeeld bij die 0 - 3 erin gaat, man man. Als iedereen fit is Pereira - Mac - Peersman - Vytas, eventueel als Dammers echt goed is, kun je die nog ergens opstellen.
Van der Laan kan toch in een jaar moeilijk het voetballen verleerd zijn lijkt me? Het is duidelijk dat hij nog ritme mist, maar ik heb er vertrouwen in dat hij zijn oude niveau wel weer oppikt.
Ik denk dat we die jonge gewoon een kans moeten geven. We gaan het zie . Nu al
Afbranden lijkt me wat voorbarig:)
Ik vond op de training Marvin een hele negatieve indruk maken qua houding en opmerkingen
Pereira - Mac - Dammers - Vytas lijkt me daarom (nu) beter
Peersman stond in een groepje met Pereira, Bakker en Overgoor
Quote van Overgoor; ''We moeten wel positief blijven met zijn allen''
En Peersman bleef maar negatief doorgaan, jammer!
Verder trainde Marlon dus weer mee en vond ik ook Sem de Wit positief opvallen
De beoogde basis laat vooral achterin (Van der Laan en Peersman) behoorlijke steken vallen. Mac, Pereira en Dammers vangen dit wel prima op overigens
Ook aanvallend is het erg onmachtig, middenveld staat prima!
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 26, 2015, 12:27:48
Van der Laan kan toch in een jaar moeilijk het voetballen verleerd zijn lijkt me? Het is duidelijk dat hij nog ritme mist, maar ik heb er vertrouwen in dat hij zijn oude niveau wel weer oppikt.
En gaat (als hij de komende zomer weer wedstrijd fit is) terug, om Reijnen bij Groningen op te volgen.
Peersman is een apart mannetje, sorry dat ik het zeg maar hij heeft echt een beetje een arrogante houding.
Types zo'n in de volks mond "mokro" mannetje. :R
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 12:54:49
Ook aanvallend is het erg onmachtig, middenveld staat prima!
Alle linies vind ik maar zwaar ondermaats. Verdediging was zaterdag helemaal niks, waar het middenveld natuurlijk ook zwaar debet aan was. Het middenveld en de aanval creeeren nauwelijks wat, het hele jaar al niet.
Ik hoop op een Byrne en Berisha die de motor weer wat op gang kunnen brengen. En anders maken we samen met De Graafschap uit wie er rechtstreeks uitvliegt.
Zo'n quote van Overgoor verbaasd mij eigenlijks een beetje.. beetje slimmer spelen en je kunt al een heel eind komen.
Citaat van: dit is mien club op augustus 26, 2015, 13:24:10
Peersman is een apart mannetje, sorry dat ik het zeg maar hij heeft echt een beetje een arrogante houding.
Types zo'n in de volks mond "mokro" mannetje. :R
Het is een Belg met Ghanese roots :O..
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 12:54:49
Ik vond op de training Marvin een hele negatieve indruk maken qua houding en opmerkingen
Pereira - Mac - Dammers - Vytas lijkt me daarom (nu) beter
Peersman stond in een groepje met Pereira, Bakker en Overgoor
Quote van Overgoor; ''We moeten wel positief blijven met zijn allen''
En Peersman bleef maar negatief doorgaan, jammer!
Verder trainde Marlon dus weer mee en vond ik ook Sem de Wit positief opvallen
De beoogde basis laat vooral achterin (Van der Laan en Peersman) behoorlijke steken vallen. Mac, Pereira en Dammers vangen dit wel prima op overigens
Ook aanvallend is het erg onmachtig, middenveld staat prima!
Ik vind dat wij veel te snel oordelen over Wessel. Oogde vandaag stabiel en zeker niet stil. Verder was opvallend Sem de Wit, stond rechtsback. Zag dat ros en Narsingh er niet baak langskwamen tot tevredenheid van HDJ.
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 26, 2015, 19:53:00
Het is een Belg met Ghanese roots :O..
Ga halverwege zitten en je bent in mijn land :devil
Misschien dat de teambuilding van vanmiddag iedereen weer nader te elkaar gebracht. Zag iig veel lachende gezichten bij het bubble voetbal
Citaat van: Dokkumer op augustus 26, 2015, 21:41:32
Ga halverwege zitten en je bent in mijn land :devil
46° North latitude and 105° East longitude.
Henkie Albers wederom heel enthousiast over Dammers als RCV en als leider van de defensie.
Hoor meerdere mensen heel enthousiast over hem zijn.
Nieuwschierig naar Zondag! !
Stevige grote kerel! Is wel iemand die er staat ook vanmorgen tijdens de training.. ik verwacht inmiddels wat meer van hem.
Overigens ook Berisha zien schieten op de derde keeper... wat een beest is dat en een plezier.. prachtig!
Citaat van: De Gast op augustus 26, 2015, 14:19:18
Alle linies vind ik maar zwaar ondermaats. Verdediging was zaterdag helemaal niks, waar het middenveld natuurlijk ook zwaar debet aan was. Het middenveld en de aanval creeeren nauwelijks wat, het hele jaar al niet.
Ik hoop op een Byrne en Berisha die de motor weer wat op gang kunnen brengen. En anders maken we samen met De Graafschap uit wie er rechtstreeks uitvliegt.
Zo'n quote van Overgoor verbaasd mij eigenlijks een beetje.. beetje slimmer spelen en je kunt al een heel eind komen.
nee omdat jij er weinig van snapt .Voetbal is slimheid .
Citaat van: dit is mien club op augustus 26, 2015, 13:24:10
Peersman is een apart mannetje, sorry dat ik het zeg maar hij heeft echt een beetje een arrogante houding.
Types zo'n in de volks mond "mokro" mannetje. :R
Zeg dat nou niet.. Krijg je iedereen over je heen ;)
Citaat van: Timmie op augustus 28, 2015, 08:59:55
Zeg dat nou niet.. Krijg je iedereen over je heen ;)
Als zelfs ik jou nu een beetje irritant begin te vinden maak jij het wel erg bont ;(
Gewoon niet overal op reageren en als jij dit wel doet zou ik het niet doen met een speciale ondertoon :proost
Citaat van: gewoon een fan op augustus 28, 2015, 09:24:53
Als zelfs ik jou nu een beetje irritant begin te vinden maak jij het wel erg bont ;(
Gewoon niet overal op reageren en als jij dit wel doet zou ik het niet doen met een speciale ondertoon :proost
Joh, beetje de humor er van inzien.
Niet alles zo serieus oppakken.. :proost
zal t profiel ook maar even aanpassen,ben dat wanhopige vissen naar aandacht en discussie om absoluut niks wel zat.
jammer dat op c.o.l hier een platform voor is.
veel onnozel plezier verder.
ik zie nog wel quotes,jammer.
Dammers nog niet bij SCC aan het werk gezien, maar ik herinner me dat er bij de EL wedstrijd van Feyenoord tegen Standaard werd gezegd dat Dammers zo'n goede instelling heeft en een voetbaldier is. Hij schijnt de jeugd te trainen en toen Rutte hem benaderde om zich te richten op de positie van CV ipv spits, zag hij direct een kans ipv een bedreiging.
Dat vind ik persoonlijk al een positief punt (al is dat overigens op amateurniveau niet meer dan normaal, maar vele bvo jeugdspelers zijn toch verwaand).
Citaat van: SCC op augustus 28, 2015, 11:46:58
Dammers nog niet bij SCC aan het werk gezien, maar ik herinner me dat er bij de EL wedstrijd van Feyenoord tegen Standaard werd gezegd dat Dammers zo'n goede instelling heeft en een voetbaldier is. Hij schijnt de jeugd te trainen en toen Rutte hem benaderde om zich te richten op de positie van CV ipv spits, zag hij direct een kans ipv een bedreiging.
Dat vind ik persoonlijk al een positief punt (al is dat overigens op amateurniveau niet meer dan normaal, maar vele bvo jeugdspelers zijn toch verwaand).
Ik wist niet dat onze Minister President verstand van voetbal had... :devil
Haha, scherp.
Citaat van: YellowBlue op augustus 28, 2015, 16:16:44
Ik wist niet dat onze Minister President verstand van voetbal had... :devil
Verstand van politiek heeft ie in ieder geval niet.
Het zou natuurlijk top zijn als Wessel nu al in de basis zou starten en zijn kwaliteiten dusdanig goed zijn, dat hij het niveau aan kan en eventueel uit kan groeien tot een sterke speler...
Succes vandaag jongen, snoer ze maar even de mond!!!!!!!!!!! |:)
Interview gehoord op omroep abe, en daar komt hij wel zelfverzekerd over. Ik heb er nu toch wel vertrouwen in, omtrent Dammers.
Ondanks mijn eerdere scepsis aardig debuut in een zwalkend elftal. Dit belooft nog wat als het straks wat beter gaat lopen.
Een van de lichtpuntjes vandaag.
Netjes Wessel! Nu doorzetten en een zekerheidje achterin worden!
Denk dat dit wel een goede aanwinst is. Vandaag in ieder geval een voldoende en geen cruciale fouten gemaakt, zijn collega's helaas wel.
Maakte een goede indruk.
Rustig aan de bal en probeert de boel neer te zetten.
Nu de rest achterin nog.
Laat de doelpuntenmaker bij de 4-1 wel erg makkelijk lopen hoor.
Onze nieuwe rots in de branding. Wat mij betreft motm.
Het centrum zo mooi laten staan, met Peersman en Dammers.
Blunderde met de terugspeel bal met het hoofd.
Maar verder top! Eindelijk iemand die de boel op sleep touw neemt en een Ogbeche en Anderson op z'n flikker durft te geven bij een fout.
Wat mij betreft de beste man op het veld. Lef, overzicht en inzet! Kan een mooi driehoekje worden met Peersman en Overgoor.
Zeer knap hoe deze jongen het doet!
Speelde een meer dan prima pot. Mag niet mopperen dat hij geen rode kaart kreeg..;-)
Vond het opvallen dat overgoor zich terug liet zakken en van positie wisselde met dammers
Als eerste in de winterstop terug.
Komt gruwelijk tekort.
Laten we ajb dan eerst versterking halen voordat Ogbeche straks ook moet verdedigen...
Opbouwend doet Dammers sowieso niets (in de voorgaande wedstrijden). Als 'ie nu ook verdedigend door de mand valt, dan blijft er niet veel over.
Is een klasse minder dan Dijkstra!!!
Heeft ook goede wedstrijden gespeeld. Vandaag is hij de mindere, ben nu al benieuwd wie het volgende week weer is. Je kunt de schuld niet bij die jongen leggen. Dit is een paniek aankoop geweest, is sinds vorig jaar pas verdediger.
Komt gewoon tekort. Opbouwend een drama en zo traag als een bushok.
Kun je die jongen niet kwalijk nemen, maar als ze deze jongen als vervanger van Reijnen hebben gehaald weet je dat je gaat degraderen!!
Citaat van: AL op november 21, 2015, 20:51:23
Komt gewoon tekort. Opbouwend een drama en zo traag als een bushok.
Kun je die jongen niet kwalijk nemen, maar als ze deze jongen als vervanger van Reijnen hebben gehaald weet je dat je gaat degraderen!!
Zegt genoeg over het beleid lijkt mij.
Ik had persoonlijk ook meer van Mac-Intosch verwacht. Natuurlijk niet dat hij even goed zou zijn als Reijnen, maar wel dat hij een degelijk centrum met Peersman zou kunnen vormen.
Normaal zou je met Perriera / Mac Intosh / Peersman / Vytas en evt vd Laan het aardig hebben staan. Dan kun je Dammers en Anderson rustig brengen, met meer ervaren spelers om hun heen. Nu stond er op het laatst Streek / Dammers / Heerings / Janzen. Dat is kwalitatief wel een enorm verschil.
Dammers heeft ook goede wedstrijden gespeeld voor cambuur.
Beetje makkelijk om hem nu al af te schrijven. Het is nog maar een jonge gast.
Was vandaag niet goed. Maar wie wel??
Heeft zich vandaag goed herpakt.
Inderdaad, veel druk op hem, maar goed gespeeld. Zelf ook enorm opgelucht, getuige zijn enorme vreugdekreet na afloop.
Nou niet zo gematigd hier. Ere wie ere toekomt. Foutloze pot. EIndelijk eens een lekkere crosspass. Heerlijk toch die ontlading bij hem?
Zoals hij vandaag speelde hoeven we wat mij betreft geen andere CV...
Prima pot!
Citaat van: Collingwood op december 12, 2015, 21:52:36
Heeft zich vandaag goed herpakt.
:clint Samen met Martijn van der Laan en Vitas, gaf het weer vertrouwen voor de komende wedstrijden. |:)
Kordaat, slim en erg belangrijk voor de opbouw van uit de verdediging.
Beste pot
goed gespeeld dingen gedaan zoals het hoort en dan ben je al een stuk verder dan
de laatste weken.
bij het terug kijken van de beelden zie je hoe vreselijk blij hij is als we hebben gescoord ,prachtig .Hij heeft dit natuurlijk ook nog nooit meegemaakt
Citaat van: sunderland op december 14, 2015, 10:12:44
bij het terug kijken van de beelden zie je hoe vreselijk blij hij is als we hebben gescoord ,prachtig .Hij heeft dit natuurlijk ook nog nooit meegemaakt
Wat dacht je van na het laatste fluitsignaal.. Uitte samen met Peersman hun blijdschap het meest!
Dit was ook de eerste overwinning in geelblauw voor ze (en voor Houtkoop).
Eerste overwinning als prof voor Jamiro, Jack en Valmir.
Dat moet ze wel een heerlijke boost geven voor de volgende wedstrijd.
Voor zo'n jong kereltje vind ik hem geweldig. Denk dat hij te kort komt voor topniveau, maar voor Cambuur zou hij langdurig een geweldige kracht zijn. En is oprecht blij met de supporters _O_
Zo denk ik er ook over.
Voor iemand die nog zo jong is, geen ervaring heeft een pas twee seizoenen als cv speelt en daarvoor altijd spits was? Prima ontwikkeling, denk dat hij flair mist voor Feyenoord, maar wat mij betreft kan hij hier uitgroeien tot een aanvoerder. Mocht het niet al teveel kosten, zou ik deze jongen overnemen (mogelijk eerste optie voor Feyenoord bijv) en dan mooi erbij houden. Goede instelling en bij blessures de eerste seizoenen als eerste stand in inzetten en dan op termijn basisspeler.
Vleugelverdediger Wessel Dammers speelt nu pak hem beet een half jaartje in Leeuwarden voor SC Cambuur, maar hij is natuurlijk nog altijd eigendom van de Eredivisie-topclub Feyenoord. En bij zijn 'nieuwe werkgever' was de back niet de eerste keuze. Aan het begin van de huidige voetbaljaargang had hij het dan ook lastig.
Coach Henk de Jong vertelt aan het blad Voetbal International: "Marcellis had hier graag willen spelen, alleen dan wel als centrale verdediger. Op dat moment was Etiënne (Reijnen, red.) er nog en konden wij niks halen. Dirk wilde niet voor de backpositie komen. Toen Etiënne vertrok, zat Dirk al bij PEC Zwolle. Van het geld dat wij voor Etiënne ontvingen, ging een deel naar het investeringsfonds, een deel naar de bankrekening en wat kruimels mochten we herinvesteren."
De oefenmeester zegt verder: "We mogen blij zijn dat we Dammers hebben kunnen huren van Feyenoord. Een jongen van negentien, had nog nooit in de Eredivisie gespeeld. Die heeft het de laatste weken prima gedaan. In het begin had hij het moeilijk, speelde hij met een zak aardappelen op zijn rug. Dat heeft tijd nodig. Dat is het lot van onze club."
Fr12.nl
Eerste helft van de competitie niet altijd even betrouwbaar gespeeld. Al veel over geschreven; leeftijd, ervaring etc.etc. Laatste twee wedstrijden voor winterstop gewonnen en het team speelde best aardig (winnen maakt een hoop goed).
Winterstop. We huren een paar nieuwe spelers waaronder Lachman en Hiariej.
Trainer kiest bij aanvang 2e helft competitie niet voor doorgaan met laatste opstelling maar kiest ervoor direct met Lachman te gaan spelen. Hiariej nog te weinig getraind, zo werd gezegd.
Oke, ik ken die speler Lachman niet maar na een paar wedstrijden vraag ik mij af of hij nu zo heel veel beter speelt dan Dammers.
Natuurlijk, ook Lachman moet wennen, maar speelt wel. Daar krijgt hij de tijd voor (hoeveel hebben we dan nog?). Hiariej krijgt die tijd niet. Na AZ is het even over voor hem (althans zo ziet het er naar uit).
Maar, speelde Lachman in deze wedstrijd tegen AZ voor het team om puur voor zichzelf? Zoals hij bijv. Hiariej rugdekking gaf tegen AZ. Dat kan toch niet! Dan is Hiariej misschien niet goed genoeg, maar kreeg ook wel heel weinig steun in verdedigend opzicht.
Is Dammers opgeofferd of is hij schuldige van de prestaties van het team. Tegen Groningen mag hij het weer proberen. Ik wens hem veel succes. Dammers, laat de trainer maar eens zien dat hij niet zonder je kan.
Wat een betoog. Dammers is gewoon niet klaar voor de Eredivisie.
Liever de bevlogenheid en werklust van dammers dan de gezapigheid van lachman. Ik heb het idee dat dam.ers echt wil handhaven
Citaat van: Utekleitrokken op februari 06, 2016, 21:55:59
Wat een betoog.
En daarvoor heeft ie speciaal een account aangemaakt! _O_ :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2016, 22:03:31
Liever de bevlogenheid en werklust van dammers dan de gezapigheid van lachman. Ik heb het idee dat dam.ers echt wil handhaven
Dammers heeft wel een over mijn lijk mentaliteit, dat heeft Lachman niet
Succes Wessel!
mooi verhaal Wessel. :devil :devil
Maar eigenlijk vind ik hem niet veel slechter dan lachman
Veel succes vanmiddag
Citaat van: Barry_H op februari 06, 2016, 20:43:47
Eerste helft van de competitie niet altijd even betrouwbaar gespeeld. Al veel over geschreven; leeftijd, ervaring etc.etc. Laatste twee wedstrijden voor winterstop gewonnen en het team speelde best aardig (winnen maakt een hoop goed).
Winterstop. We huren een paar nieuwe spelers waaronder Lachman en Hiariej.
Trainer kiest bij aanvang 2e helft competitie niet voor doorgaan met laatste opstelling maar kiest ervoor direct met Lachman te gaan spelen. Hiariej nog te weinig getraind, zo werd gezegd.
Oke, ik ken die speler Lachman niet maar na een paar wedstrijden vraag ik mij af of hij nu zo heel veel beter speelt dan Dammers.
Natuurlijk, ook Lachman moet wennen, maar speelt wel. Daar krijgt hij de tijd voor (hoeveel hebben we dan nog?). Hiariej krijgt die tijd niet. Na AZ is het even over voor hem (althans zo ziet het er naar uit).
Maar, speelde Lachman in deze wedstrijd tegen AZ voor het team om puur voor zichzelf? Zoals hij bijv. Hiariej rugdekking gaf tegen AZ. Dat kan toch niet! Dan is Hiariej misschien niet goed genoeg, maar kreeg ook wel heel weinig steun in verdedigend opzicht.
Is Dammers opgeofferd of is hij schuldige van de prestaties van het team. Tegen Groningen mag hij het weer proberen. Ik wens hem veel succes. Dammers, laat de trainer maar eens zien dat hij niet zonder je kan.
Goed verhaal, lekker kort!
Stond als een kleuter te verdedigen bij de 1-0.
Citaat van: wiekie1969 op februari 07, 2016, 18:39:59
Stond als een kleuter te verdedigen bij de 1-0.
1-0 begon bij vytas...
Bij de 1-0 zag het er kleuterig uit. Voor de rest vond ik hem niet slecht. Alles beter dan Vytas en vd Laan!!
Citaat van: AL op februari 07, 2016, 19:06:07
Bij de 1-0 zag het er kleuterig uit. Voor de rest vond ik hem niet slecht. Alles beter dan Vytas en vd Laan!!
dammers was echt met vytas de slechtste. Gevolgd door hieariej, vloet en vd laan.
Klets eropman , altijd dat pseudo verdedigen.....
Citaat van: zeewolde op februari 07, 2016, 19:11:23
dammers was echt met vytas de slechtste. Gevolgd door hieariej, vloet en vd laan.
gevolgd door streek , veen en narsingh.
gevolgd door byrne en monteiro.
gevolgd door dammers , peersman,rosheuvel en berisha.