Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

Bill Shankly

Dammers heeft ook goede wedstrijden gespeeld voor cambuur.
Beetje makkelijk om hem nu al af te schrijven. Het is nog maar een jonge gast.
Was vandaag niet goed.   Maar wie wel??

Collingwood

Heeft zich vandaag goed herpakt.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC

Inderdaad, veel druk op hem, maar goed gespeeld. Zelf ook enorm opgelucht, getuige zijn enorme vreugdekreet na afloop.

Josli

Nou niet zo gematigd hier. Ere wie ere toekomt. Foutloze pot. EIndelijk eens een lekkere crosspass. Heerlijk toch die ontlading bij hem?
Zoals hij vandaag speelde hoeven we wat mij betreft geen andere CV...

AL


Baresie

Citaat van: Collingwood op december 12, 2015, 21:52:36
Heeft zich vandaag goed herpakt.
:clint Samen met Martijn van der Laan en Vitas, gaf het weer vertrouwen voor de komende wedstrijden. |:)
Kordaat, slim en erg belangrijk voor de opbouw van uit de verdediging.

sunderland


denistel

goed gespeeld dingen gedaan zoals het hoort en dan ben je al een stuk verder dan
de laatste weken.

sunderland

bij het terug kijken van de beelden zie je hoe vreselijk blij hij is als we hebben gescoord ,prachtig .Hij heeft dit natuurlijk ook nog nooit meegemaakt

Timmie

Citaat van: sunderland op december 14, 2015, 10:12:44
bij het terug kijken van de beelden zie je hoe vreselijk blij hij is als we hebben gescoord ,prachtig .Hij heeft dit natuurlijk ook nog nooit meegemaakt

Wat dacht je van na het laatste fluitsignaal.. Uitte samen met Peersman hun blijdschap het meest!

Bankzitter

Dit was ook de eerste overwinning in geelblauw voor ze (en voor Houtkoop).
Eerste overwinning als prof voor Jamiro, Jack en Valmir.

Dat moet ze wel een heerlijke boost geven voor de volgende wedstrijd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Voor zo'n jong kereltje vind ik hem geweldig. Denk dat hij te kort komt voor topniveau, maar voor Cambuur zou hij langdurig een geweldige kracht zijn. En is oprecht blij met de supporters  _O_
Henk, held, bedankt

SCC

Zo denk ik er ook over.

Voor iemand die nog zo jong is, geen ervaring heeft een pas twee seizoenen als cv speelt en daarvoor altijd spits was? Prima ontwikkeling, denk dat hij flair mist voor Feyenoord, maar wat mij betreft kan hij hier uitgroeien tot een aanvoerder. Mocht het niet al teveel kosten, zou ik deze jongen overnemen (mogelijk eerste optie voor Feyenoord bijv) en dan mooi erbij houden. Goede instelling en bij blessures de eerste seizoenen als eerste stand in inzetten en dan op termijn basisspeler.

Montana


Vleugelverdediger Wessel Dammers speelt nu pak hem beet een half jaartje in Leeuwarden voor SC Cambuur, maar hij is natuurlijk nog altijd eigendom van de Eredivisie-topclub Feyenoord. En bij zijn 'nieuwe werkgever' was de back niet de eerste keuze. Aan het begin van de huidige voetbaljaargang had hij het dan ook lastig.
Coach Henk de Jong vertelt aan het blad Voetbal International: "Marcellis had hier graag willen spelen, alleen dan wel als centrale verdediger. Op dat moment was Etiënne (Reijnen, red.) er nog en konden wij niks halen. Dirk wilde niet voor de backpositie komen. Toen Etiënne vertrok, zat Dirk al bij PEC Zwolle. Van het geld dat wij voor Etiënne ontvingen, ging een deel naar het investeringsfonds, een deel naar de bankrekening en wat kruimels mochten we herinvesteren."
De oefenmeester zegt verder: "We mogen blij zijn dat we Dammers hebben kunnen huren van Feyenoord. Een jongen van negentien, had nog nooit in de Eredivisie gespeeld. Die heeft het de laatste weken prima gedaan. In het begin had hij het moeilijk, speelde hij met een zak aardappelen op zijn rug. Dat heeft tijd nodig. Dat is het lot van onze club."

Fr12.nl

Barry_H

Eerste helft van de competitie niet altijd even betrouwbaar gespeeld. Al veel over geschreven; leeftijd, ervaring etc.etc. Laatste twee wedstrijden voor winterstop gewonnen en het team speelde best aardig (winnen maakt een hoop goed).
Winterstop. We huren een paar nieuwe spelers waaronder Lachman en Hiariej.

Trainer kiest bij aanvang 2e helft competitie niet voor doorgaan met laatste opstelling maar kiest ervoor direct met Lachman te gaan spelen. Hiariej nog te weinig getraind, zo werd gezegd.
Oke, ik ken die speler Lachman niet maar na een paar wedstrijden vraag ik mij af of hij nu zo heel veel beter speelt dan Dammers.
Natuurlijk, ook Lachman moet wennen, maar speelt wel. Daar krijgt hij de tijd voor (hoeveel hebben we dan nog?). Hiariej krijgt die tijd niet. Na AZ is het even over voor hem (althans zo ziet het er naar uit).
Maar, speelde Lachman in deze wedstrijd tegen AZ voor het team om puur voor zichzelf? Zoals hij bijv. Hiariej rugdekking gaf tegen AZ. Dat kan toch niet! Dan is Hiariej misschien niet goed genoeg, maar kreeg ook wel heel weinig steun in verdedigend opzicht.
Is Dammers opgeofferd of is hij schuldige van de prestaties van het team. Tegen Groningen mag hij het weer proberen. Ik wens hem veel succes. Dammers, laat de trainer maar eens zien dat hij niet zonder je kan.