Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: koosZevenaar op augustus 25, 2015, 18:27:41
Het is te hopen dat deze site alleen maar door die paar AZIJNPISSERS gelezen wordt die alles bij voorbaat al afkeuren en waarschijnlijk niet eens weten waar ze het over hebben.
Als een speler uit Engeland komt en 18 jaar is dan is het gelijk halleluja
Maar een speler die aanvoerder is van het 2e elftal uit R'dam en in vertegenwoordigende elftallen heeft gespeeld, wordt gelijk afgeserveerd.
Hebben ze het over kopen i.p.v. huren.
Wat doet NEC, wat doet Wilelm II?
Daarom begrijp ik niet wat jullie nog bij een wedstijd doen, ga naar DKV, daar vind je wat jullie zoeken.
Maar ik wens WESSEL DAMMERS heel veel succes en hoop dat ze die vd Laan zo snel mogelijk weer terugsturen.
Beste Koos,

over de supporters zullen we het niet eens worden gezien de eerdere "discussie". Ik hoop dat we over een spelersdiscussie het eerder eens worden.

De negatieve reacties zitten met name in het aspect dat wij rekenden cq. hoopten op een ervaren(er) speler met de nodige leiderschap, iets wat ook in mijn ogen een bittere noodzaak is. Afbranden is in dit geval niet eens zo aan de orde, eerder de teleurstelling over het ontbreken van wat ik net tikte.

Ik hoop net als iedereen dat Wessel Dammes een zeer aangename verrassing met de nodige leiderschap in onze defensie wordt en dat we over een paar weken hosanna kunnen roepen vanwege deze topper. De tijd zal het leren en hoop doet leven, om er maar een cliché of twee in te gooien.

Tot slot van dit korte epistel, op wat voor grond wenst u van der Laan weer terug naar Groningen? Een speler die ruim een jaar geleden de Zilveren Schoen won (puur omdat een zwaar overschatte Ajacied móest winnen) zal het voetballen in een jaar tijd toch echt niet zijn verleerd lijkt me. Tevens bezoldigt u zich aan dezelfde negativiteit die u uw mede forumgangers ook verwijt. Dit bevreemdt mij ten zeerste.

In afwachting van uw spoedig en verhelderend antwoord,

verblijft

Met hoogachting

Dokkumer

Geelblauwstiens

Van harte welkom jongeh!

Dokkumer

Mooi, nu even ontopic. Teleurgesteld over het niet binnen (kunnen) halen van een ervaren speler met leiderschap, maar desondanks

:0=WELKOM WESSEL!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2015, 19:04:27
Beste Koos,





In afwachting van uw spoedig en verhelderend antwoord,

verblijft

Met hoogachting

Dokkumer


Haha Dokkumer ben je aan het solliciteren.... :clint
Ook ik wens Wessel succes toe en hoop dat we weer een betere verdediging krijgen,
hoef ik niet bij elke tegenaanval zitten te shaken op mn stoeltje :insane

Dokkumer

Ja ik solliciteer naar de functie van forum moderator, maar ik zie al dat ik afgewezen ben vanwege foute interpunctie in het door jou gequote stuk :'(


Drumfather SCC

#65
Ik denk dat we te vroeg huilen; Fysiek erg sterk en dekt lekker kort, goede inspeelpass en dito lange bal
Het aanvoerder zijn zie je ook; Bij fouten hoor je hem en bij onderbrekingen praat hij altijd 1 op 1 met zijn vleugels. Denk dat je meer zorgen om Martijn mag hebben.. Levert veel in en oogt onzeker

Wessel heeft nummer 3

Bron; Training

Cambuur058

hoe doet ie t op training?

poelie-lwd

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 11:38:02
Ik denk dat we te vroeg huilen; Fysiek erg sterk en dekt lekker kort, goede inspeelpass en dito lange bal
Het aanvoerder zijn zie je ook; Bij fouten hoor je hem en bij onderbrekingen praat hij altijd 1 op 1 met zijn vleugels. Denk dat je meer zorgen om Martijn mag hebben.. Levert veel in en oogt onzeker

Wessel heeft nummer 3

Bron; Training

Klinkt veelbelovend!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Winnen zondag, zou het goede gevoel weer terug brengen, hierna een paar weken goed trainen. En dan komen de resultaten weer  :y

De Gast

Deze jongen nu maar eens niet voor de leeuwen gooien zondag zou ik zeggen

DayDreamer

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 11:38:02
Ik denk dat we te vroeg huilen; Fysiek erg sterk en dekt lekker kort, goede inspeelpass en dito lange bal
Het aanvoerder zijn zie je ook; Bij fouten hoor je hem en bij onderbrekingen praat hij altijd 1 op 1 met zijn vleugels. Denk dat je meer zorgen om Martijn mag hebben.. Levert veel in en oogt onzeker

Wessel heeft nummer 3

Bron; Training

Los van je verhaal, maar ik vraag me af of v/d Laan zijn niveau van 2 jaar geleden wel weer kan halen. Ik weet het, hij heeft weinig gespeeld in Groningen, (misschien wekelijks 2e elftal?) maar hoe hij bijvoorbeeld bij die 0 - 3 erin gaat, man man. Als iedereen fit is Pereira - Mac - Peersman - Vytas, eventueel als Dammers echt goed is, kun je die nog ergens opstellen.

El Ma-kri-niii

Van der Laan kan toch in een jaar moeilijk het voetballen verleerd zijn lijkt me? Het is duidelijk dat hij nog ritme mist, maar ik heb er vertrouwen in dat hij zijn oude niveau wel weer oppikt.

Scc01

Ik denk dat we die jonge gewoon een kans moeten geven. We gaan het zie . Nu al
Afbranden lijkt me wat voorbarig:)

Drumfather SCC

Ik vond op de training Marvin een hele negatieve indruk maken qua houding en opmerkingen
Pereira - Mac - Dammers - Vytas lijkt me daarom (nu) beter

Peersman stond in een groepje met Pereira, Bakker en Overgoor
Quote van Overgoor; ''We moeten wel positief blijven met zijn allen''
En Peersman bleef maar negatief doorgaan, jammer!

Verder trainde Marlon dus weer mee en vond ik ook Sem de Wit positief opvallen
De beoogde basis laat vooral achterin (Van der Laan en Peersman) behoorlijke steken vallen. Mac, Pereira en Dammers vangen dit wel prima op overigens
Ook aanvallend is het erg onmachtig, middenveld staat prima!

PePe

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 26, 2015, 12:27:48
Van der Laan kan toch in een jaar moeilijk het voetballen verleerd zijn lijkt me? Het is duidelijk dat hij nog ritme mist, maar ik heb er vertrouwen in dat hij zijn oude niveau wel weer oppikt.

En gaat (als hij de komende zomer weer wedstrijd fit is) terug, om Reijnen bij Groningen op te volgen.