Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: mugel op augustus 24, 2015, 23:03:06
Vast een aardige speler, maar als deze jongen gehuurd wordt als laatste aanvulling van de selectie is dat echt belachelijk!
Hij kan onmogelijk voldoen aan de verwachtingen en moet ineens snel ingezet kunnen worden. Als ie het al goed doet levert het ons niks op voor de lange termijn.

Voor vertrek van Reijnen was het al niet op orde achterin, en nu worden er noodgrepen gedaan met, omdat dat niet werd voorzien..?
Beleid m.b.t. onze verdediging is echt niet goed. Dat was vd Belt en Keizer denk ik niet overkomen...

Dus jij vond voor het vertrek van Reijnen al dat er nog een extra RCV moest komen? Terwijl we Reijnen en Mac-Intosch al hadden?
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Er komt altijd ook een factor geluk bij kijken.

Stiens

Misschien speelt Dammers hier straks wel de sterren van de hemel, net als Manu, Ritzmaier en Rusnak  :y Laten we eerst maar eens afwachten wat deze jongen allemaal kan zonder hem af te vallen. Waarschijnlijk heeft 90% hier hem nog nooit zien voetballen.

HilversumOnTour

Citaat van: Stiens op augustus 25, 2015, 09:05:00
Misschien speelt Dammers hier straks wel de sterren van de hemel, net als Manu, Ritzmaier en Rusnak  :y Laten we eerst maar eens afwachten wat deze jongen allemaal kan zonder hem af te vallen. Waarschijnlijk heeft 90% hier hem nog nooit zien voetballen.

Exact! Welkom!  |:)

pvanbuijtene

Citaat van: Stiens op augustus 25, 2015, 09:05:00
Misschien speelt Dammers hier straks wel de sterren van de hemel, net als Manu, Ritzmaier en Rusnak  :y Laten we eerst maar eens afwachten wat deze jongen allemaal kan zonder hem af te vallen. Waarschijnlijk heeft 90% hier hem nog nooit zien voetballen.

Denk dat bij die 90% ook niet aan Dammers getwijfeld wordt maar meer de balen er is dat er geen leider ala leeuwin of reijnen is gekomen

HilversumOnTour

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2015, 09:12:07
Denk dat bij die 90% ook niet aan Dammers getwijfeld wordt maar meer de balen er is dat er geen leider ala leeuwin of reijnen is gekomen

Achteraf gezien waren dit toppers ja. Vooraf had bijna niemand vertrouwen in Reijnen en bij Leeuwin was het destijds ook maar afwachten. Vd Laan is er toch ook bijgehaald?

mario

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2015, 09:12:07
Denk dat bij die 90% ook niet aan Dammers getwijfeld wordt maar meer de balen er is dat er geen leider ala leeuwin of reijnen is gekomen
En dat we 2 CV hebben die gehuurd worden.

hobbes

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 25, 2015, 09:14:04
Achteraf gezien waren dit toppers ja. Vooraf had bijna niemand vertrouwen in Reijnen en bij Leeuwin was het destijds ook maar afwachten. Vd Laan is er toch ook bijgehaald?

Reijnen moest vorig jaar ook in die rol groeien. Geef Mac een kans. Ik denk dat hij het ook wel kan. Vind hem voetballend prima, heeft een goede pass in de voeten. Maar wordt na een hele voorbereiding achter Reijnen te hebben gestaan voor de leeuwen gegooid.

Dokkumer

Het grootste probleem achterin is momenteel dat er niemand staat die de poppetjes goed neerzet en coacht.
Nienhuis is geen coachende keeper (zelf te onrustig) en de rest van de verdedigers zie ik dat ook niet doen. Het is niet iets waar je in kunt groeien, dat moet je van nature hebben.

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2015, 10:10:17
Het grootste probleem achterin is momenteel dat er niemand staat die de poppetjes goed neerzet en coacht.
Nienhuis is geen coachende keeper (zelf te onrustig) en de rest van de verdedigers zie ik dat ook niet doen. Het is niet iets waar je in kunt groeien, dat moet je van nature hebben.

En daarom kan één speler het verschil inderdaad maken. Dammers zal dat toch niet zijn? Die jongen was voor vorig seizoen geeneens een verdediger. Op het middenveld staan spelers die dat kunnen, maar die kunnen nooit een verdediging neerzetten. Volgens mij zal Martijn dit razend snel onder de knie moeten krijgen!

HilversumOnTour

Citaat van: Lore op augustus 25, 2015, 10:35:28
En daarom kan één speler het verschil inderdaad maken. Dammers zal dat toch niet zijn? Die jongen was voor vorig seizoen geeneens een verdediger. Op het middenveld staan spelers die dat kunnen, maar die kunnen nooit een verdediging neerzetten. Volgens mij zal Martijn dit razend snel onder de knie moeten krijgen!

Alle vertrouwen in Martyn. Ook in McIntosh trouwens. Komt allemaal goed  |:)

Stiens

Dammers is natuurlijk niet voor niets captain bij Jong Feyenoord. Zal dus wel wat leiderschap in hem hebben. Ben benieuwd of dat er hier bij Cambuur eventueel uit komt!

Oosttribune

het blijft wel heel stil vanuit de club..... het topic is open maar club heeft nog niets bevestigd.

Gasgeve

Was tot de A-jeugd dé spits van de Feyenoord opleiding. Hij is vorig jaar opeens omgeturnd tot centrale verdediger. Ik heb er weinig vertrouwen in, hij is nog maar 20 dus heeft al weinig ervaring en is ook nog maar een klein jaar centrale verdediger.

speculeter

Citaat van: Oosttribune op augustus 25, 2015, 13:54:50
het blijft wel heel stil vanuit de club..... het topic is open maar club heeft nog niets bevestigd.
vreemd hè?
Staat vanmiddag toch ineens fischer of vriends op de stoep.  :_schater