Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Het centrum zo mooi laten staan, met Peersman en Dammers.

Galdiano

Blunderde met de terugspeel bal met het hoofd.
Maar verder top! Eindelijk iemand die de boel op sleep touw neemt en een Ogbeche en Anderson op z'n flikker durft te geven bij een fout.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Wat mij betreft de beste man op het veld. Lef, overzicht en inzet! Kan een mooi driehoekje worden met Peersman en Overgoor.

De Gast

Zeer knap hoe deze jongen het doet!

Timmie

Speelde een meer dan prima pot. Mag niet mopperen dat hij geen rode kaart kreeg..;-)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vond het opvallen dat overgoor zich terug liet zakken en  van positie wisselde met dammers
Henk, held, bedankt

AL

Als eerste in de winterstop terug.
Komt gruwelijk tekort.

Destroyer

Laten we ajb dan eerst versterking halen voordat Ogbeche straks ook moet verdedigen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Opbouwend doet Dammers sowieso niets (in de voorgaande wedstrijden). Als 'ie nu ook verdedigend door de mand valt, dan blijft er niet veel over.

AL

Is een klasse minder dan Dijkstra!!!

Harry L.

Heeft ook goede wedstrijden gespeeld. Vandaag is hij de mindere, ben nu al benieuwd wie het volgende week weer is. Je kunt de schuld niet bij die jongen leggen. Dit is een paniek aankoop geweest, is sinds vorig jaar pas verdediger.

AL

Komt gewoon  tekort. Opbouwend een drama en zo traag als een bushok.
Kun je die jongen niet kwalijk nemen, maar als ze deze jongen als vervanger van Reijnen hebben gehaald weet je dat je gaat degraderen!!

Harry L.

Citaat van: AL op november 21, 2015, 20:51:23
Komt gewoon  tekort. Opbouwend een drama en zo traag als een bushok.
Kun je die jongen niet kwalijk nemen, maar als ze deze jongen als vervanger van Reijnen hebben gehaald weet je dat je gaat degraderen!!

Zegt genoeg over het beleid lijkt mij.

Collingwood

#118
Ik had persoonlijk ook meer van Mac-Intosch verwacht. Natuurlijk niet dat hij even goed zou zijn als Reijnen, maar wel dat hij een degelijk centrum met Peersman zou kunnen vormen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Normaal zou je met Perriera / Mac Intosh / Peersman / Vytas en evt vd Laan het aardig hebben staan. Dan kun je Dammers en Anderson rustig brengen, met meer ervaren spelers om hun heen. Nu stond er op het laatst Streek / Dammers / Heerings / Janzen. Dat is kwalitatief wel een enorm verschil.