Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Volgens VI.nl is het officieel. Wessel Dammers komt SC Cambuur versterken:



Dammers volgende defensieve versterking voor Cambuur
Wessel Dammers wordt na Martijn van der Laan de tweede verdediger die SC Cambuur in korte tijd op huurbasis aantrekt. De twintigjarige Dammers komt over van Feyenoord.
Dammers kreeg in de voorbereiding de kans van trainer Giovanni van Bronckhorst, maar maakte in de oefenduels (op de foto tegen Southampton in duel met Graziano Pellè) die hij speelde geen overtuigende indruk. Feyenoord koos er vervolgens voor om met Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden defensieve versterkingen van buitenaf te halen, waardoor het uitzicht op zijn officiële Eredivisie-debuut voor Dammers verslechterde.

Juist de komst van Botteghin zorgt er indirect voor dat Dammers nu wedstrijdervaring kan opdoen bij Cambuur. FC Groningen haalde Etiënne Reijnen op uit Leeuwarden, nadat de Braziliaan in De Kuip had getekend. Om die reden keerde Van der Laan een jaar na zijn vertrek naar Groningen ook alweer terug bij de ploeg van trainer Henk de Jong, die verder Calvin MacIntosh en Kai Heerings tot zijn beschikking heeft.

Afgaand op de thuiswedstrijd van afgelopen zaterdag is de komst van Dammers geen overbodige luxe. Met MacIntosh, Van der Laan, de onlangs van AZ overgenomen Djavan Anderson en Marvin Peersman in de defensie verloor Cambuur met 6-1 van Heracles Almelo. Oussama Tannane was met vier treffers de grote man.

drg

Jammer, ik had liever geen huurspelers meer gezien. Helemaal niet als ie vrijwel geen ervaring heeft.

legeips

Citaat van: Stiens op augustus 24, 2015, 11:58:59
Volgens VI.nl is het officieel. Wessel Dammers komt SC Cambuur versterken:



Dammers volgende defensieve versterking voor Cambuur
Wessel Dammers wordt na Martijn van der Laan de tweede verdediger die SC Cambuur in korte tijd op huurbasis aantrekt. De twintigjarige Dammers komt over van Feyenoord.
Dammers kreeg in de voorbereiding de kans van trainer Giovanni van Bronckhorst, maar maakte in de oefenduels (op de foto tegen Southampton in duel met Graziano Pellè) die hij speelde geen overtuigende indruk. Feyenoord koos er vervolgens voor om met Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden defensieve versterkingen van buitenaf te halen, waardoor het uitzicht op zijn officiële Eredivisie-debuut voor Dammers verslechterde.

Juist de komst van Botteghin zorgt er indirect voor dat Dammers nu wedstrijdervaring kan opdoen bij Cambuur. FC Groningen haalde Etiënne Reijnen op uit Leeuwarden, nadat de Braziliaan in De Kuip had getekend. Om die reden keerde Van der Laan een jaar na zijn vertrek naar Groningen ook alweer terug bij de ploeg van trainer Henk de Jong, die verder Calvin MacIntosh en Kai Heerings tot zijn beschikking heeft.

Afgaand op de thuiswedstrijd van afgelopen zaterdag is de komst van Dammers geen overbodige luxe. Met MacIntosh, Van der Laan, de onlangs van AZ overgenomen Djavan Anderson en Marvin Peersman in de defensie verloor Cambuur met 6-1 van Heracles Almelo. Oussama Tannane was met vier treffers de grote man.


Tja... Van Fischer naar Dammers.....  Van koop naar huur.....

Zou heel graag het glas azijn willen mikken.. Maar met dit soort berichten blijft hij helaas op tafel staan..

mario

Hier wordt ik niet gelukkig van. Dan ook nog huur. Afgelopen 2 jaar 800.000,- en 400.000,- 'verdiend' aan verkopen van centrale verdedigers, en dan zo'n jongen halen die in de voorbereiding bij Feyenoord al niet kon overtuigen. Wat moeten wij daarmee.... Tuurlijk vindt Feyenoord dit best, bij hun komt hij helemaal niet aan de bak.

Johnson

Uitstekende voetballer. Wordt hij wel "de leider"? Die is nodig.

wiekie1969

Citaat van: mario op augustus 24, 2015, 12:19:37
Hier wordt ik niet gelukkig van. Dan ook nog huur. Afgelopen 2 jaar 800.000,- en 400.000,- 'verdiend' aan verkopen van centrale verdedigers, en dan zo'n jongen halen die in de voorbereiding bij Feyenoord al niet kon overtuigen. Wat moeten wij daarmee.... Tuurlijk vindt Feyenoord dit best, bij hun komt hij helemaal niet aan de bak.


Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.

IsmailvanEssen

Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2015, 12:26:48

Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.

Ik vind dat gezeik wel terecht... Op dit moment heb ik geen vertrouwen in hem (dat kan veranderen natuurlijk). Hij is alleen niet voor niets afgevallen bij die kakkerlakken.. Scheen niet echt mee te kunnen komen..

Hoop nog op een echte versterking van ergens.. Verdediging is echt niet goed..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

El Ma-kri-niii

Verdedigers moet je nooit huren. Alle beginnersfouten gaat hij nu voor SCC maken, en Feyenoord is de club die er beter van wordt.

legeips

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 24, 2015, 12:30:04
Ik vind dat gezeik wel terecht... Op dit moment heb ik geen vertrouwen in hem (dat kan veranderen natuurlijk). Hij is alleen niet voor niets afgevallen bij die kakkerlakken.. Scheen niet echt mee te kunnen komen..

Hoop nog op een echte versterking van ergens.. Verdediging is echt niet goed..

Ik ook...

Waar andere ploegen zich goed versterken.. worden wij eerder zwakker.....
Nu maar hopen dat Henkie de koppies goed weet te houden, want als dit de laatste aanwinst blijft, dan wordt tot de kerst de mentale weerbaarheid flink op de proef gesteld bij iedereen..

mario

#9
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2015, 12:26:48

Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.
Says who :?

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dit is mien club

succes kerel, jij kunt er niks aan doen. Wij hadden liever iemand anders gezien, een meer ervaren verdediger.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 24, 2015, 12:57:02
Welkom Dammers !
is het een versterking waar we direct wat aan hebben?

Timmie

Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2015, 13:24:17
is het een versterking waar we direct wat aan hebben?

Moet blijken! Niks beter dan vd Laan en Calvin dacht ik!

zeewolde

Daarom vroeg ik het ook aan rotterdamleeuwarden, die weet misschien iets meer te vertellen.

Ik ben bang dat we dit jaar een zeer zwakke verdediging hebben en dat we zelfs droste en judas zullen missen.