Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Peersman is een apart mannetje, sorry dat ik het zeg maar hij heeft echt een beetje een arrogante houding.
Types zo'n in de volks mond "mokro" mannetje. :R
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

De Gast

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 12:54:49

Ook aanvallend is het erg onmachtig, middenveld staat prima!

Alle linies vind ik maar zwaar ondermaats. Verdediging was zaterdag helemaal niks, waar het middenveld natuurlijk ook zwaar debet aan was. Het middenveld en de aanval creeeren nauwelijks wat, het hele jaar al niet.
Ik hoop op een Byrne en Berisha die de motor weer wat op gang kunnen brengen. En anders maken we samen met De Graafschap uit wie er rechtstreeks uitvliegt.

Zo'n quote van Overgoor verbaasd mij eigenlijks een beetje.. beetje slimmer spelen en je kunt al een heel eind komen.

sccambuurlwdd

Citaat van: dit is mien club op augustus 26, 2015, 13:24:10
Peersman is een apart mannetje, sorry dat ik het zeg maar hij heeft echt een beetje een arrogante houding.
Types zo'n in de volks mond "mokro" mannetje. :R
Het is een Belg met Ghanese roots  :O..

CLWDFC

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 12:54:49
Ik vond op de training Marvin een hele negatieve indruk maken qua houding en opmerkingen
Pereira - Mac - Dammers - Vytas lijkt me daarom (nu) beter

Peersman stond in een groepje met Pereira, Bakker en Overgoor
Quote van Overgoor; ''We moeten wel positief blijven met zijn allen''
En Peersman bleef maar negatief doorgaan, jammer!

Verder trainde Marlon dus weer mee en vond ik ook Sem de Wit positief opvallen
De beoogde basis laat vooral achterin (Van der Laan en Peersman) behoorlijke steken vallen. Mac, Pereira en Dammers vangen dit wel prima op overigens
Ook aanvallend is het erg onmachtig, middenveld staat prima!

Ik vind dat wij veel te snel oordelen over Wessel. Oogde vandaag stabiel en zeker niet stil. Verder was opvallend Sem de Wit, stond rechtsback. Zag dat ros en Narsingh er niet baak langskwamen tot tevredenheid van HDJ.

Dokkumer

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 26, 2015, 19:53:00
Het is een Belg met Ghanese roots  :O..
Ga halverwege zitten en je bent in mijn land :devil

hobbes

Misschien dat de teambuilding van vanmiddag iedereen weer nader te elkaar gebracht. Zag iig veel lachende gezichten bij het bubble voetbal

okkele

Citaat van: Dokkumer op augustus 26, 2015, 21:41:32
Ga halverwege zitten en je bent in mijn land :devil

46° North latitude and 105° East longitude.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Gasgeve

Henkie Albers wederom heel enthousiast over Dammers als RCV en als leider van de defensie.

speculeter

Hoor meerdere mensen heel enthousiast over hem zijn.
Nieuwschierig naar Zondag! !

Oosttribune

Stevige grote kerel! Is wel iemand die er staat ook vanmorgen tijdens de training.. ik verwacht inmiddels wat meer van hem.

Overigens ook Berisha zien schieten op de derde keeper... wat een beest is dat en een plezier.. prachtig!

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 26, 2015, 14:19:18
Alle linies vind ik maar zwaar ondermaats. Verdediging was zaterdag helemaal niks, waar het middenveld natuurlijk ook zwaar debet aan was. Het middenveld en de aanval creeeren nauwelijks wat, het hele jaar al niet.
Ik hoop op een Byrne en Berisha die de motor weer wat op gang kunnen brengen. En anders maken we samen met De Graafschap uit wie er rechtstreeks uitvliegt.

Zo'n quote van Overgoor verbaasd mij eigenlijks een beetje.. beetje slimmer spelen en je kunt al een heel eind komen.
nee omdat jij er weinig van snapt .Voetbal is slimheid .

Timmie

Citaat van: dit is mien club op augustus 26, 2015, 13:24:10
Peersman is een apart mannetje, sorry dat ik het zeg maar hij heeft echt een beetje een arrogante houding.
Types zo'n in de volks mond "mokro" mannetje. :R

Zeg dat nou niet.. Krijg je iedereen over je heen ;)

gewoon een fan

Citaat van: Timmie op augustus 28, 2015, 08:59:55
Zeg dat nou niet.. Krijg je iedereen over je heen ;)

Als zelfs ik jou nu een beetje irritant begin te vinden maak jij het wel erg bont  ;(

Gewoon niet overal op reageren en als jij dit wel doet zou ik het niet doen met een speciale ondertoon  :proost

Timmie

Citaat van: gewoon een fan op augustus 28, 2015, 09:24:53
Als zelfs ik jou nu een beetje irritant begin te vinden maak jij het wel erg bont  ;(

Gewoon niet overal op reageren en als jij dit wel doet zou ik het niet doen met een speciale ondertoon  :proost

Joh, beetje de humor er van inzien.
Niet alles zo serieus oppakken.. :proost

okkele

zal t profiel ook maar even aanpassen,ben dat wanhopige vissen naar aandacht en discussie om absoluut niks wel zat.
jammer dat op c.o.l hier een platform voor is.
veel onnozel plezier verder.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.