Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

Oosttribune

Citaat van: speculeter op augustus 25, 2015, 14:19:58
vreemd hè?
Staat vanmiddag toch ineens fischer of vriends op de stoep.  :_schater

Dan verdienen ze een lintje voor hoe hou ik iedereen voor de gek

Collingwood

Volgens De Telegraaf is het op de medische keuring na al rond. Na de keuring zal het officiële bericht wel volgen.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Oosttribune op augustus 25, 2015, 14:59:16
Dan verdienen ze een lintje voor hoe hou ik iedereen voor de gek

Of hopen ze met deze actie stiekem op een zenuwachtige Excelsior en dat ze ingaan op het bod van Cambuur..

Ik houd van wishfull thinking..

kickandrush

Welkom kerel  |:) Succes op de tweede viool aankomend seizoen  :thumbsup

Collingwood

Daar was de bevestiging al:

Wessel Dammers op huurbasis naar SC Cambuur

SC Cambuur en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de tijdelijke overgang van Wessel Dammers. De centrale verdediger wordt voor één seizoen gehuurd van de Rotterdammers.

De 20-jarige Dammers maakte vorig seizoen zijn debuut voor Feyenoord in de Europa League wedstrijd tegen Standaard Luik en kwam in het verleden meerdere keren uit voor de Nederlandse vertegenwoordigende elftallen.

Dammers kan niet wachten om te beginnen aan zijn nieuwe uitdaging: "SC Cambuur is gewoon een hele mooie club en doet het de laatste jaren goed in de Eredivisie. De sfeer in het stadion is daarbij ook nog eens fantastisch. Ik hoop bij Cambuur veel speelminuten te maken en een betere voetballer te worden. Ben blij om hier te zijn."

Bron: http://cambuur.nl/nieuws/wessel-dammers-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Kalmte alleen kan u redden.

Stiens

Ook Feyenoord.nl meld het nieuws inderdaad:

DAMMERS OP HUURBASIS NAAR SC CAMBUUR
Wessel Dammers speelt de rest van dit seizoen voor SC Cambuur. Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met de club uit Leeuwarden over een verhuur van de twintigjarige verdediger voor de duur van één seizoen. Dammers heeft in De Kuip nog een contract tot medio 2018.
'Nadat hij de afgelopen tijd op een voor hem nieuwe positie van centrale verdediger grote stappen heeft gezet, is het nu zaak dat Wessel speelminuten gaat maken', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Daarom is het goed dat hij de kans krijgt om bij SC Cambuur ervaring te gaan opdoen in een eerste elftal en in de Eredivisie. Op die manier kan hij zich verder ontwikkelen.'

Dammers was bij Feyenoord bezig aan zijn tweede jaar bij de eerste selectie. De zelf opgeleide speler werd aan het begin van vorig seizoen overgeheveld vanuit de jeugdopleiding en maakte in december 2014 zijn officiële debuut in het eerste elftal, als invaller in de Europese uitwedstrijd tegen Standard Luik.

mario

Citaat van: Collingwood op augustus 25, 2015, 16:44:23
Daar was de bevestiging al:

Wessel Dammers op huurbasis naar SC Cambuur

SC Cambuur en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de tijdelijke overgang van Wessel Dammers. De centrale verdediger wordt voor één seizoen gehuurd van de Rotterdammers.

De 20-jarige Dammers maakte vorig seizoen zijn debuut voor Feyenoord in de Europa League wedstrijd tegen Standaard Luik en kwam in het verleden meerdere keren uit voor de Nederlandse vertegenwoordigende elftallen.

Dammers kan niet wachten om te beginnen aan zijn nieuwe uitdaging: "SC Cambuur is gewoon een hele mooie club en doet het de laatste jaren goed in de Eredivisie. De sfeer in het stadion is daarbij ook nog eens fantastisch. Ik hoop bij Cambuur veel speelminuten te maken en een betere voetballer te worden. Ben blij om hier te zijn."

Bron: http://cambuur.nl/nieuws/wessel-dammers-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/

Sorry, maar ik kan hier niet enthousiast over zijn....

jeff


OuweSkeve

Welkom.....hopelijk Verras je vriend en vijand.

PePe

Afgelopen zaterdag was er gewoon geen tijd, om de verdediging goed neer te zetten, voordat je het wist, lag de bal weer in het netje.

koosZevenaar

Het is te hopen dat deze site alleen maar door die paar AZIJNPISSERS gelezen wordt die alles bij voorbaat al afkeuren en waarschijnlijk niet eens weten waar ze het over hebben.
Als een speler uit Engeland komt en 18 jaar is dan is het gelijk halleluja
Maar een speler die aanvoerder is van het 2e elftal uit R'dam en in vertegenwoordigende elftallen heeft gespeeld, wordt gelijk afgeserveerd.
Hebben ze het over kopen i.p.v. huren.
Wat doet NEC, wat doet Wilelm II?
Daarom begrijp ik niet wat jullie nog bij een wedstijd doen, ga naar DKV, daar vind je wat jullie zoeken.
Maar ik wens WESSEL DAMMERS heel veel succes en hoop dat ze die vd Laan zo snel mogelijk weer terugsturen.



brambo3004


jeff

Citaat van: brambo3004 op augustus 25, 2015, 18:29:17
Is er niks op tv?
Rtl boulevard met nederlands grootste rodelnicht begint nu.   8P

Shar

Citaat van: koosZevenaar op augustus 25, 2015, 18:27:41
Het is te hopen dat deze site alleen maar door die paar AZIJNPISSERS gelezen wordt die alles bij voorbaat al afkeuren en waarschijnlijk niet eens weten waar ze het over hebben.
Als een speler uit Engeland komt en 18 jaar is dan is het gelijk halleluja
Maar een speler die aanvoerder is van het 2e elftal uit R'dam en in vertegenwoordigende elftallen heeft gespeeld, wordt gelijk afgeserveerd.
Hebben ze het over kopen i.p.v. huren.
Wat doet NEC, wat doet Wilelm II?
Daarom begrijp ik niet wat jullie nog bij een wedstijd doen, ga naar DKV, daar vind je wat jullie zoeken.
Maar ik wens WESSEL DAMMERS heel veel succes en hoop dat ze die vd Laan zo snel mogelijk weer terugsturen.

Als je vindt dat alles te snel wordt afgekeurd waarom doe je dan hetzelfde met vd Laan? Ik weet niet of het een goede beslissing van Cambuur is geweest om hem te huren (terughalen van een oudspeler pakt niet altijd goed uit) maar hoop van harte van wel. Zou hem dan ook zeer zeker het voordeel van de twijfel gunnen.

Utekleitrokken

Citaat van: mario op augustus 25, 2015, 16:59:00
Sorry, maar ik kan hier niet enthousiast over zijn....

Nog nooit zien spelen, maar op het eerste gezicht straalt hij wel wat uit. Vind ik.