Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ik zie nog wel quotes,jammer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCC

Dammers nog niet bij SCC aan het werk gezien, maar ik herinner me dat er bij de EL wedstrijd van Feyenoord tegen Standaard werd gezegd dat Dammers zo'n goede instelling heeft en een voetbaldier is. Hij schijnt de jeugd te trainen en toen Rutte hem benaderde om zich te richten op de positie van CV ipv spits, zag hij direct een kans ipv een bedreiging.
Dat vind ik persoonlijk al een positief punt (al is dat overigens op amateurniveau niet meer dan normaal, maar vele bvo jeugdspelers zijn toch verwaand).

YellowBlue

Citaat van: SCC op augustus 28, 2015, 11:46:58
Dammers nog niet bij SCC aan het werk gezien, maar ik herinner me dat er bij de EL wedstrijd van Feyenoord tegen Standaard werd gezegd dat Dammers zo'n goede instelling heeft en een voetbaldier is. Hij schijnt de jeugd te trainen en toen Rutte hem benaderde om zich te richten op de positie van CV ipv spits, zag hij direct een kans ipv een bedreiging.
Dat vind ik persoonlijk al een positief punt (al is dat overigens op amateurniveau niet meer dan normaal, maar vele bvo jeugdspelers zijn toch verwaand).

Ik wist niet dat onze Minister President verstand van voetbal had... :devil

SCC


Yellow Army

Citaat van: YellowBlue op augustus 28, 2015, 16:16:44
Ik wist niet dat onze Minister President verstand van voetbal had... :devil

Verstand van politiek heeft ie in ieder geval niet.
Area 58

AliBombali

Het zou natuurlijk top zijn als Wessel nu al in de basis zou starten en zijn kwaliteiten dusdanig goed zijn, dat hij het niveau aan kan en eventueel uit kan groeien tot een sterke speler...

wiekie1969

Succes vandaag jongen, snoer ze maar even de mond!!!!!!!!!!! |:)

Galdiano

Interview gehoord op omroep abe, en daar komt hij wel zelfverzekerd over. Ik heb er nu toch wel vertrouwen in, omtrent Dammers.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Ondanks mijn eerdere scepsis aardig debuut in een zwalkend elftal. Dit belooft nog wat als het straks wat beter gaat lopen.

speculeter

Een van de lichtpuntjes vandaag.

AliBombali

Netjes Wessel! Nu doorzetten en een zekerheidje achterin worden!

Bascambuur

Denk dat dit wel een goede aanwinst is. Vandaag in ieder geval een voldoende en geen cruciale fouten gemaakt, zijn collega's helaas wel.

AL

Maakte een goede indruk.
Rustig aan de bal en probeert de boel neer te zetten.
Nu de rest achterin nog.

DayDreamer

Laat de doelpuntenmaker bij de 4-1 wel erg makkelijk lopen hoor.

Yellow Army

Onze nieuwe rots in de branding. Wat mij betreft motm.
Area 58