Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Die laatste alleen voetballend gezien. Als persoon zeker niet.

Timmie

Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2015, 13:26:53
Daarom vroeg ik het ook aan rotterdamleeuwarden, die weet misschien iets meer te vertellen.

Ik ben bang dat we dit jaar een zeer zwakke verdediging hebben en dat we zelfs droste en judas zullen missen.

Heb Judas weer gezien, maar die veroorzaakt gewoon bjina weer een penal. Mazzel dat de scheids het niet heeft gezien!
Nu missen we iedereen ja, omdat we blessures hebben. Maar als Vytas en Pereira er weer bij zijn, missen we in mijn ogen alleen Reijnen!

Cor

Slechter dan zaterdag kan bijna niet

Lore

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 13:28:29
Heb Judas weer gezien, maar die veroorzaakt gewoon bjina weer een penal. Mazzel dat de scheids het niet heeft gezien!
Nu missen we iedereen ja, omdat we blessures hebben. Maar als Vytas en Pereira er weer bij zijn, missen we in mijn ogen alleen Reijnen!

Voorlopig staan Judas en Droste wel gewoon in de basis bij hun clubs. Zo beroerd zullen ze dan ook niet zijn.

Timmie

Citaat van: Lore op augustus 24, 2015, 13:54:26
Voorlopig staan Judas en Droste wel gewoon in de basis bij hun clubs. Zo beroerd zullen ze dan ook niet zijn.

Heb ook niet gezegd dat ze slecht zijn;)

PePe

Talent volle spelers heeft Cambuur gehaald, maar als je vorig seizoen op de bank zat, moet je nu wel van ver komen.
(trainen, is iets anders dan wedstrijd fit zijn)

Bascambuur

Welkom, hopelijk kan hij positief verrassen, maar ik had toch gehoopt op iemand met meer eredivisie-ervaring.

sunderland


Moira

Welkom Wessel, veel succes! Ik hoop dat je ons positief kunt verrassen |:)

hobbes

Citaat van: PePe op augustus 24, 2015, 14:02:02
Talent volle spelers heeft Cambuur gehaald, maar als je vorig seizoen op de bank zat, moet je nu wel van ver komen.
(trainen, is iets anders dan wedstrijd fit zijn)

Hij is aanvoerder van Jong Feyenoord, die heeft echt wel gespeeld de laatste tijd.

dit is mien club

Volgens een kennis uit Rotterdam is hij wel goed, voor wat het waard is
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Is het door Cambuur al officieel bekend gemaakt?

oost

wegens storm aan kritiek afgeblazen denk ik :zweep :zweep

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2015, 13:24:17
is het een versterking waar we direct wat aan hebben?

Geen idee eigenlijk. Ik ken m niet goed genoeg om Dammers een oordeel te kunnen geven.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

mugel

Vast een aardige speler, maar als deze jongen gehuurd wordt als laatste aanvulling van de selectie is dat echt belachelijk!
Hij kan onmogelijk voldoen aan de verwachtingen en moet ineens snel ingezet kunnen worden. Als ie het al goed doet levert het ons niks op voor de lange termijn.

Voor vertrek van Reijnen was het al niet op orde achterin, en nu worden er noodgrepen gedaan met, omdat dat niet werd voorzien..?
Beleid m.b.t. onze verdediging is echt niet goed. Dat was vd Belt en Keizer denk ik niet overkomen...