Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wessel Dammers

Gestart door Stiens, augustus 24, 2015, 11:58:59

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Wat een betoog. Dammers is gewoon niet klaar voor de Eredivisie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Liever de bevlogenheid en werklust van dammers dan de gezapigheid van lachman. Ik heb het idee dat dam.ers echt wil handhaven
Henk, held, bedankt

Vedetski

Citaat van: Utekleitrokken op februari 06, 2016, 21:55:59
Wat een betoog.

En daarvoor heeft ie speciaal een account aangemaakt!  _O_  :_schater
:koffie

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2016, 22:03:31
Liever de bevlogenheid en werklust van dammers dan de gezapigheid van lachman. Ik heb het idee dat dam.ers echt wil handhaven

Dammers heeft wel een over mijn lijk mentaliteit, dat heeft Lachman niet
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Geelblauwstiens


Bill Shankly

mooi verhaal Wessel.  :devil :devil

Maar eigenlijk vind ik hem niet veel slechter dan lachman
Veel succes vanmiddag

Yellow Army

Citaat van: Barry_H op februari 06, 2016, 20:43:47
Eerste helft van de competitie niet altijd even betrouwbaar gespeeld. Al veel over geschreven; leeftijd, ervaring etc.etc. Laatste twee wedstrijden voor winterstop gewonnen en het team speelde best aardig (winnen maakt een hoop goed).
Winterstop. We huren een paar nieuwe spelers waaronder Lachman en Hiariej.

Trainer kiest bij aanvang 2e helft competitie niet voor doorgaan met laatste opstelling maar kiest ervoor direct met Lachman te gaan spelen. Hiariej nog te weinig getraind, zo werd gezegd.
Oke, ik ken die speler Lachman niet maar na een paar wedstrijden vraag ik mij af of hij nu zo heel veel beter speelt dan Dammers.
Natuurlijk, ook Lachman moet wennen, maar speelt wel. Daar krijgt hij de tijd voor (hoeveel hebben we dan nog?). Hiariej krijgt die tijd niet. Na AZ is het even over voor hem (althans zo ziet het er naar uit).
Maar, speelde Lachman in deze wedstrijd tegen AZ voor het team om puur voor zichzelf? Zoals hij bijv. Hiariej rugdekking gaf tegen AZ. Dat kan toch niet! Dan is Hiariej misschien niet goed genoeg, maar kreeg ook wel heel weinig steun in verdedigend opzicht.
Is Dammers opgeofferd of is hij schuldige van de prestaties van het team. Tegen Groningen mag hij het weer proberen. Ik wens hem veel succes. Dammers, laat de trainer maar eens zien dat hij niet zonder je kan.

Goed verhaal, lekker kort!
Area 58

wiekie1969

Stond als een kleuter te verdedigen bij de 1-0.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op februari 07, 2016, 18:39:59
Stond als een kleuter te verdedigen bij de 1-0.

1-0 begon bij vytas...
Area 58

AL

Bij de 1-0 zag het er kleuterig uit. Voor de rest vond ik hem niet slecht. Alles beter dan Vytas en vd Laan!!

zeewolde

Citaat van: AL op februari 07, 2016, 19:06:07
Bij de 1-0 zag het er kleuterig uit. Voor de rest vond ik hem niet slecht. Alles beter dan Vytas en vd Laan!!
dammers was echt met vytas de slechtste. Gevolgd door hieariej, vloet en vd laan.

keije

Klets eropman , altijd dat pseudo verdedigen.....

okkele

Citaat van: zeewolde op februari 07, 2016, 19:11:23
dammers was echt met vytas de slechtste. Gevolgd door hieariej, vloet en vd laan.
gevolgd door streek , veen en narsingh.


gevolgd door byrne en monteiro.


gevolgd door dammers , peersman,rosheuvel en berisha.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.