Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - cambuurlegend

#1
Selectie en Technische staf / Re: Jong Cambuur
augustus 07, 2015, 11:31:28
Citaat van: rudie op augustus 06, 2015, 23:10:34
Bij WKE stond de broer van Zeefuik in de spits zo leek het (scoorde overigens wel)

Flinke gozer idd , maar pas 18 jaar ! Als ik me goed heb laten informeren was het Junior Albertus ooit 1 van de grootste talenten van Feyenoord speelde op zijn 15e in de A1. Vond hem wel opvallend snel en wendbaar voor iemand met zijn postuur , 10 kg eraf en het kan wat worden  :_schater
#2
Hele matige competitie , en niet 1 maar 2 stappen terug ten opzichte van de Eredivisie. Maar als hij zelf tevreden is , dan is het prima . Succes in ieder geval  |:)
#3
Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 11:21:47
Zit een hele goeie bij, aanvoerder van feyenoord a1, vd putten. Kan zo bij de 1e selectie.

Aanvoerder van Feyenoord A1  :_schater :_schater :_schater Van de Putten heeft zijn wedstrijden voornamelijk in de A2 gespeeld van Feyenoord , en mocht zo nu en dan een keer invallen bij de A1. Hopen dat het wat word maar kwam bij Feyenoord niet eens in de buurt van een contractje terwijl ze die momenteel bijna aan elke jeugdspeler aanbieden omdat ze ernstig spelers tekort komen voor Jong Feyenoord. Omar El Baad is iets beter , constanter ook maar ook geen hoogvlieger....Die jongens zijn nog lang niet op het niveau van Eredivisie voetbal...
#4
Citaat van: Scc4-ever op juni 25, 2015, 19:09:35
T wordt waarschijnlijk t buitenland voor El Makrini. T is hem gegund. Al had ik graag gezien dat hij hier nog bleef maar goed hij heeft altijd gezegd dat hij nog is verder wilde kijken.  En we hebben nu een waardige opvolger al voor hem |:)
Ik moet het nog zien , geïnteresseerde clubs mogen hem al sinds 1 januari een contract aanbieden. Het feit dat hij nu nog steeds geen club heeft spreekt niet in zijn voordeel , aangezien de meeste clubs binnenkort alweer gaan starten met trainen. Hij heeft niet meer de gelegenheid om zichzelf in de kijker te spelen, en een scout kan hem dus niet meer beoordelen. Houdt dus in dat de clubs hem moet gaan beoordelen op een dvd-tje en dan kom je tegenwoordig al snel bij de mindere clubs uit. Het is niet altijd een voordeel om als transfervrije speler ergens binnen te komen ,gaat vaak ten koste van je salaris.
#5
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 15:16:04
Hoezo? De positie is met Overgoor en Schootstra toch al bezet binnen de selectie?
Zo kan je er ook naar kijken ...Dus jij zegt al doet de mogelijkheid zich wellicht voor toch niet verlengen?
#6
Inmiddels zijn we alweer 1,5 week verder , en ik vind het maar stil rondom onze ( voormalige) aanvoerder ... Misschien toch eens tijd voor een gesprekje?
#7
Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 22:58:34
Historisch gezien wel. Maar anders niet echt nee.
3 x landskampioen en voor het laatst in 1989 , dus historisch gezien ook niet hoor ...
#8
Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 16:39:28
Leuke uitdaging, maar eindigde de laatste tijd wel vaak in de middenmoot van Denenmarken, dus of dat nou een stap om hoog is.. financieel misschien wel maar die Deense competitie gaat minder geld in om dan de Eredivisie. In ieder geval veel succes!
Werden afgelopen seizoen 9e in een competitie van 12 ... Odense is verre van een topclub in Denemarken, maar hij zal inderdaad een iets beter contract tekenen. Succes in ieder geval.
#9
Citaat van: el haj op mei 16, 2015, 19:57:05
    KEEPERS
        BRAM VERBIST
        TIMO PLATTEL
        ROBBERT TE LOEKE
        RENZE FIJ
        JURJAN WOUDA
        ROBERT ZWINKELS
    VERDEDIGERS
        REMY AMIEUX
        KEES VAN BUUREN
        MARLON PEREIRA
        NORICHIO NIEVELD
        KJELL KNOPS
        JUSTIN TAHAPARY
        FERHAT GORGULU
        DALIAN MAATSEN
        TIMOTHY DREESEN
    MIDDENVELDERS
        MIDDENVELDERS
        THEO LUCIUS
        JASPER WAALKENS
        MO EL MAKRINI
        NIELS VORTHOREN
    AANVALLERS
        CAS PETERS
        DARREN MAATSEN
        ANMAR ALMUBARAKI
        ISMAIL YILDIRIM
        OUMAR DIOUCK
        SVEN BRAKEN

Aldus het portfolio van Soccer-Solutions; het managementteam rondom Mo.
Dat is een wel een heel droevig team bij elkaar , niveau onderkant JL . Als zo een kantoor je zaken moet doen , zijn clubs als Pec of Bochum nog een geschenk uit de hemel. Succes....
#10
Citaat van: Gasgeve op april 18, 2015, 14:59:44
Valt wel door de mand wanneer hij teveel aan de bal komt.
Denk dat dat de meeste ploegen uit de subtop dat inderdaad ook zien , en dat ze daarom verder gaan kijken. Hij kan prima tegenhouden , maar komt voetballend vaak in de problemen als hij te vaak in balbezit komt.
#11
Bij de 1-0 gaat hij anders ook niet vrijuit hoor , is gewoon bezig aan een mindere fase ! En zeker aan een minder seizoen als je dat afzet tegen verleden jaar. Waarschijnlijk toch iets van transferstress , hij mag al sinds januari ergens tekenen maar vooralsnog is het erg stil.
#12
Ik stond gister bij Nederland o17 tegen Belgie o17 , en toen hoorde ik een paar voetbal insiders uit het PSV kamp zeggen dat het onbegrijpelijk is dat Cambuur met deze man in zee gaat . Schijnt overal waar hij  heeft gewerkt een absolute puinhoop achter te laten , ik zie het somber in .
#13
Toch maakt Makrini zichtbaar een mindere periode door , als je hem vergelijkt met 1,5 seizoen geleden is het toch allemaal wat minder. Ik moet nog maar zien of er een veel betere club dan die van ons voor hem komt.
#14
Grappig om te zien hoe een ieder op zijn eigen manier reageert na zo een pak slaag, de 1 zit nog volledig in de emotie van vlak na een wedstrijd en de ander is alweer iets verder in het verwerken daarvan. Ik behoor tot de laatste groep , natuurlijk valt de nederlaag veel te groot uit maar daar kan je gewoon een keer tegenaan lopen. Ajax kan daar over mee praten tegen Zwolle , het is een goed voetballende ploeg , helemaal als ze zoals gister minimale weerstand krijgen. Maar dat was pas echt het geval na de 2-0 , voor die tijd was het gewoon een redelijk gelijkopgaande partij. Ik ga het allemaal niet goed praten , dat spelers een wedstrijd laten lopen maar om dat nou Henk volledig in zijn schoenen te schuiven gaat me iets te ver. We hebben een redelijke ploeg en wanneer het meezit en iedereen geeft 100% kunnen we de meeste ploegen aardig weerstand bieden, als niemand 100% geeft hebben we een hele matige ploeg die bijna niemand weerstand kan bieden en gister was daar een schoolvoorbeeld van. Kop omhoog en focus op de volgende wedstrijd.
#15
Mo is dit seizoen , minder dan de afgelopen 2 seizoenen. En dat werd eigenlijk al ingezet in het 2e deel van vorig seizoen , maar is natuurlijk nog steeds een belangrijke speler voor ons. Al iets bekend over de duur van zijn blessure?