Citaat van: rudie op augustus 06, 2015, 23:10:34
Bij WKE stond de broer van Zeefuik in de spits zo leek het (scoorde overigens wel)
Flinke gozer idd , maar pas 18 jaar ! Als ik me goed heb laten informeren was het Junior Albertus ooit 1 van de grootste talenten van Feyenoord speelde op zijn 15e in de A1. Vond hem wel opvallend snel en wendbaar voor iemand met zijn postuur , 10 kg eraf en het kan wat worden