Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: mugel op april 12, 2015, 17:21:37
Zuur dat hem zo'n fout overkomt, maar ik zag ook weer een fantastische sliding in eigen 16 waarbij een kans werd voorkomen in de eerste helft. Hij moet veel oplossen als anderen verzaken, en dan kan dit helaas gebeuren..
Dit is ook een gevolg van de wissel Bakker/Chocoladeridder, die geen meter meeverdedigt.
ik zag hem slidings maken richting chery en rusnak waar hij de bal niet had en het zeer gevaarlijk werd. Als je een sliding maakt moet je de bal hebben, anders blijven staan. Was vandaag niet zijn beste wedstrijd in cambuur shirt

scclwd

Kan gebeuren jongen. Volgende week weer vlammen

PePe

Het moet wel beter, een slechte actie van hem, voor het eerste en het laatste doelpunt van Groningen.

De Gast

Er is altijd wel iemand die de uitwedstrijd weggeeft. Dit keer was het Mo.. kan gebeuren. Het was toch al wachten op de 3-2

speculeter

Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

PePe

Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Ik dacht vanmiddag nog (na die verkeerde actie), zou hij volgend seizoen naar GN gaan?

ruubmac

Zo is er altijd wel iets te verzinnen. Kan me niet voorstellen dat makrini zoiets met opzet zou doen (mocht ie naar grunn gaan). Lijkt me dat ie zich nog volledig op scc concentreert!

Yellow Army

Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Is niet vreemd wanneer je een Kieftenbelt daar hebt lopen.
Area 58

denistel

slaat nergens op vind ik en lui die zeggen spelers niet meer opstellen omdat ze weg gaan al helemaal niet.
mo geeft altijd 110% en ja ken oek eens een mindere dag hebben.

IsmailvanEssen

Hij maakte een fout.. Klaar punt uit.. kan gebeuren.. Helaas.. andere bullshit heeft er niks mee te maken..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

cambuurlegend

Bij de 1-0 gaat hij anders ook niet vrijuit hoor , is gewoon bezig aan een mindere fase ! En zeker aan een minder seizoen als je dat afzet tegen verleden jaar. Waarschijnlijk toch iets van transferstress , hij mag al sinds januari ergens tekenen maar vooralsnog is het erg stil.

carlo de leeuw

Citaat van: cambuurlegend op april 13, 2015, 14:45:53
Bij de 1-0 gaat hij anders ook niet vrijuit hoor , is gewoon bezig aan een mindere fase ! En zeker aan een minder seizoen als je dat afzet tegen verleden jaar. Waarschijnlijk toch iets van transferstress , hij mag al sinds januari ergens tekenen maar vooralsnog is het erg stil.
Enigste voordeel, dat ie al tijdje minder speelt, is dat zijn vertrek wat makkelijker te aanvaarden is.

DayDreamer

Citaat van: cambuurlegend op april 13, 2015, 14:45:53
Bij de 1-0 gaat hij anders ook niet vrijuit hoor , is gewoon bezig aan een mindere fase ! En zeker aan een minder seizoen als je dat afzet tegen verleden jaar. Waarschijnlijk toch iets van transferstress , hij mag al sinds januari ergens tekenen maar vooralsnog is het erg stil.

Hele elftal draait een mindere 2e seizoenshelft.

Marc S

Citaat van: DayDreamer op april 13, 2015, 14:50:17
Hele elftal draait een mindere 2e seizoenshelft.

Of we draaiden gewoon een goede 1e seizoenshelft.

Galdiano

Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Onzin! Hij gaat niet naar Groningen  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets