Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Supersub

Staat absoluut niet ter discussie en is volgens mij de eerste naam die Arts op schrijft bij het bepalen van de opstelling.

SCC moet gauw deze jongen vastleggen voor volgend seizoen dat zal een stuk schelen.

marrumer

nu pas een topic over mohamed?  :_schater

Supersub

Ja waarom deed jij het niet dan? haha :rodekaart

MP4L

Deze jonge is echt ondergewaardeerd. Iedereen zegt dat hij de beste is op het veld, maar niemand juicht zijn naam.

Goudvinger

Citaat van: MP4L op februari 08, 2013, 13:38:15
Deze jonge is echt ondergewaardeerd. Iedereen zegt dat hij de beste is op het veld, maar niemand juicht zijn naam.

Zo verrekte moeilijk uit te spreken.

MP4L

#5
el ma-kri-ni?

nee totaal niet :P

Ik sta nogsteeds achter El Haj voor de; mo mo, mo mo mo mo, mo mo mo mo, mo mo el ma kri ni  :0= (2 Unlimited - No limit)

Goudvinger

Citaat van: MP4L op februari 08, 2013, 13:45:20
el ma-kri-ni?

nee totaal niet :P

Ik sta nogsteeds achter El Haj voor de; mo mo, mo mo mo mo, mo mo mo mo, mo mo el ma kri ni  :0= (2 Unlimited - No limit)

Voor de mensen met de lange adem?  :koffie

MP4L

Citaat van: Goudvinger op februari 08, 2013, 13:51:57
Citaat van: MP4L op februari 08, 2013, 13:45:20
el ma-kri-ni?

nee totaal niet :P

Ik sta nogsteeds achter El Haj voor de; mo mo, mo mo mo mo, mo mo mo mo, mo mo el ma kri ni  :0= (2 Unlimited - No limit)

Voor de mensen met de lange adem?  :koffie

daar zijn de komma's voor :P

Ronnie tng

Zet hem maar eens in vanavond, en laat hem merken dat we achter hem staan en hopen dat hij verlengt!

sccleeuwarden

Vind ik inderdaad een leuk nummer en heeft el makrini zeker verdiend!! hoop dat het vanavond slaagt om het numer in te zetten!

Dokkumer

Pffff, laat vak 13 het maar niet doen.. Dan wordt het ho-mo homo ho-mo :devil

MP4L

Citaat van: Dokkumer op februari 08, 2013, 15:51:44
Pffff, laat vak 13 het maar niet doen.. Dan wordt het ho-mo homo ho-mo :devil

Idd lach je top speles maar uit.....   :X

Dokkumer

Vandaag nog geen 10 woorden gezegd, dus stem gespaard. Moet eindelijk weer eens op Noord mijn rotkop laten zien.. Kan de jeugd meteen een cursusje krijgen  |:)

cambuurlegend

Wat een held !! Fantastische speler , is zijn contract nou al verlengd?

http://vimeo.com/60000079

Andre-Lwd

Beste speler van Cambuur, wat een partij weer tegen Eindhoven.