Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Prima pot weer !! Wat is deze man constant zeg ! legt pure winnaarsmentaliteit in al zijn wedstrijden  !! |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Bied deze man een salaris welke hij niet kán weigeren! ELMAKRINI MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

dennisw8


richard

Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

John Hiatt

Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

richard

Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......

John Hiatt

Citaat van: richard op maart 16, 2013, 07:34:30
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......

Ben het met je eens. Hij knapt veel vuil werk op, maar zulke spelers lopen er bij elke club. Hij pakt veel te veel kaarten en scorend vermogen heeft hij ook niet. Goede speler voor Cambuur, maar stapje hoger vraag ik me af.

richard

Top eerste divisie prima maar voetballend voor Eredivisie wordt het heel moeilijk!!

Thieske

Kan zo mee bij een middenmoter in de eredivisie vind ik.

Contract zien te verlengen!!

cambuurlegend

Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:57:18

Ben het met je eens. Hij knapt veel vuil werk op, maar zulke spelers lopen er bij elke club. Hij pakt veel te veel kaarten en scorend vermogen heeft hij ook niet. Goede speler voor Cambuur, maar stapje hoger vraag ik me af.

Noem mij maar eens 5 spelers in de Eredivisie die net zoveel ballen veroveren , en over net zo een wedstrijd mentaliteit beschikken als Makrini. Daarnaast is zijn passing en handelingssnelheid echt niet minder als die van b.v. Brama hoor. Wat betreft zijn kaarten hij moet enorm veel corrigeren op het middenveld en dan loop je wel eens tegen een kaart aan, waaronder dit seizoen ook een paar discutabele. Als deze jongen niet mee kan op eredivisie niveau wie uit de JL dan wel ?? Ik hoop dat hij gewoon bijtekent  _O_

http://www.youtube.com/watch?v=nTDPqDRDAuQ

speculeter

Citaat van: richard op maart 16, 2013, 07:34:30
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......
ik denk dat hij bij veel eredivisieclubs een toegevoegde waarde is!

richard

Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

cambuurlegend

Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

AL

Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Ben het wel met Richard eens hoor. Vind Makrini onze beste (en constante) speler!
Alleen ben ik ook bang dat hij voetballend tekort komt voor Eredivisie en zeker voor clubs als Heracles en Nec.

Denk wel dat hij naar een club als VVV of Zwolle (wie er maar in blijft) vertrekt.