Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: cambuurlegend op juni 12, 2015, 22:53:57
Werden afgelopen seizoen 9e in een competitie van 12 ... Odense is verre van een topclub in Denemarken, maar hij zal inderdaad een iets beter contract tekenen. Succes in ieder geval.

En ze hebben kans dat ze nu wel kampioen worden
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

whimpy

Ik blijf je volgen want Unibet zendt Den Danske kompetitie uit.....ga je een gele kaart pakken of niet! Of erger! Succes Mo!

John Hiatt

Na Droste weer iemand die de stap hogerop zet....

justremco

Citaat van: John Hiatt op juni 13, 2015, 11:16:23
Na Droste weer iemand die de stap hogerop zet....

Een stap hogerop is vandaag de dag gewoon een beter salaris

speculeter

Citaat van: John Hiatt op juni 13, 2015, 11:16:23
Na Droste weer iemand die de stap hogerop zet....
En ook bijker gaat een stap hogerop??

Dokkumer

Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 11:43:16
Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.

Werd gemeld in de Deense media.

DannySCC

AMF

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 11:43:16
Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.

Je kunt er op afgeven wat je wilt, geen enkel ander medium/ website meldde het. Dan is het iig een nederlandse 'scoop'.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juni 13, 2015, 12:54:40
Werd gemeld in de Deense media.
Dan had het hen wel gesierd dat ze de Deense bron er wel even bij vermeld hadden...


zeewolde

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 16:08:31
Dan had het hen wel gesierd dat ze de Deense bron er wel even bij vermeld hadden...
staat echt in de eerste regel. Heb je wel eens scherper gezien meneer Dokkumer :clint

dizzhead

#1046
Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 11:43:16
Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.

deden ze maar aan copy paste. Ze melden meer op basis van eigen aannames en verdraaien nieuws constant om het maar aan een topclub te kunnen linken.


/edit: Excuus. Ik dacht dat je het nog steeds over VZ had.  :_schater   :rodekaart

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2015, 16:15:58
staat echt in de eerste regel. Heb je wel eens scherper gezien meneer Dokkumer :clint
Ja inderdaad,  zomerstop. De scherpte is er wat af ;)

Edit: Overigens wordt er daar te weinig aan waarheidsbevinding gedaan, er wordt wat gevonden en dat wordt direct op de site geknald.

cambuurlegend

Inmiddels zijn we alweer 1,5 week verder , en ik vind het maar stil rondom onze ( voormalige) aanvoerder ... Misschien toch eens tijd voor een gesprekje?

Grijskijkert

Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 15:06:43
Inmiddels zijn we alweer 1,5 week verder , en ik vind het maar stil rondom onze ( voormalige) aanvoerder ... Misschien toch eens tijd voor een gesprekje?
Hoezo? De positie is met Overgoor en Schootstra toch al bezet binnen de selectie?
IN HENK WE TRUST!!!