Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Mo, bedankt voor 4 mooie jaren. Het ga je goed!

cambuurlegend

Citaat van: el haj op mei 16, 2015, 19:57:05
    KEEPERS
        BRAM VERBIST
        TIMO PLATTEL
        ROBBERT TE LOEKE
        RENZE FIJ
        JURJAN WOUDA
        ROBERT ZWINKELS
    VERDEDIGERS
        REMY AMIEUX
        KEES VAN BUUREN
        MARLON PEREIRA
        NORICHIO NIEVELD
        KJELL KNOPS
        JUSTIN TAHAPARY
        FERHAT GORGULU
        DALIAN MAATSEN
        TIMOTHY DREESEN
    MIDDENVELDERS
        MIDDENVELDERS
        THEO LUCIUS
        JASPER WAALKENS
        MO EL MAKRINI
        NIELS VORTHOREN
    AANVALLERS
        CAS PETERS
        DARREN MAATSEN
        ANMAR ALMUBARAKI
        ISMAIL YILDIRIM
        OUMAR DIOUCK
        SVEN BRAKEN

Aldus het portfolio van Soccer-Solutions; het managementteam rondom Mo.
Dat is een wel een heel droevig team bij elkaar , niveau onderkant JL . Als zo een kantoor je zaken moet doen , zijn clubs als Pec of Bochum nog een geschenk uit de hemel. Succes....

okkele

Net met makrini gesproken, knoop is nog niet helemaal doorgehakt maar het word engeland, Duitsland of zelfs Denemarken.
Het is je gegund en bedankt voor 4 mooie jaren. 
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: okkele op mei 30, 2015, 14:50:41
Net met makrini gesproken, knoop is nog niet helemaal doorgehakt maar het word engeland, Duitsland of zelfs Denemarken.
Het is je gegund en bedankt voor 4 mooie jaren.

Dan hoop ik echt voor hem dat het Duitsland of Engeland wordt. Wat moet je nou ik Denemarken

Marc S

Citaat van: Lore op mei 31, 2015, 10:04:16
Dan hoop ik echt voor hem dat het Duitsland of Engeland wordt. Wat moet je nou ik Denemarken

Als die naar een copenhagen ofzo gaat is de kans aanwezig dat die champions league speelt.

moodygrunn

Citaat van: okkele op mei 30, 2015, 14:50:41
Net met makrini gesproken, knoop is nog niet helemaal doorgehakt maar het word engeland, Duitsland of zelfs Denemarken.
Het is je gegund en bedankt voor 4 mooie jaren.

kan ms ook nog wel fc midtyland zijn
In Henk en Sandor we trust

pvanbuijtene

Odense wordt genoemd.


speculeter

Mooi voor Mo!
Veel Succes in Denemarken.

Marc S

Leuke uitdaging, maar eindigde de laatste tijd wel vaak in de middenmoot van Denenmarken, dus of dat nou een stap om hoog is.. financieel misschien wel maar die Deense competitie gaat minder geld in om dan de Eredivisie. In ieder geval veel succes!

cambuurlegend

Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 16:39:28
Leuke uitdaging, maar eindigde de laatste tijd wel vaak in de middenmoot van Denenmarken, dus of dat nou een stap om hoog is.. financieel misschien wel maar die Deense competitie gaat minder geld in om dan de Eredivisie. In ieder geval veel succes!
Werden afgelopen seizoen 9e in een competitie van 12 ... Odense is verre van een topclub in Denemarken, maar hij zal inderdaad een iets beter contract tekenen. Succes in ieder geval.

Marc S

Citaat van: cambuurlegend op juni 12, 2015, 22:53:57
Werden afgelopen seizoen 9e in een competitie van 12 ... Odense is verre van een topclub in Denemarken, maar hij zal inderdaad een iets beter contract tekenen. Succes in ieder geval.

Historisch gezien wel. Maar anders niet echt nee.

cambuurlegend

Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 22:58:34
Historisch gezien wel. Maar anders niet echt nee.
3 x landskampioen en voor het laatst in 1989 , dus historisch gezien ook niet hoor ...

Geelblauwstiens

Mooie uitdaging/avontuur. Mo houdt blijkbaar ook van stadions waar de hoeken open zijn:) Is gewoon vergrootte kopie van ons huidige onderkomen.
Heel veel plezier daar en vooral bedankt voor je geweldige inzet voor SCC! Voorbeeldige sportman en aanvoerder.

Galdiano

Mo is realistisch en een liefhebber van het spelletje.
Hij speelt liever wekelijks dan dat hij wekelijks op de bank begint in de kelder van de 2de bundesliga. Odense betaald beter dan Cambuur, en Denemarken kun je prima leven, en in 6 uur ben je in Nederland met de auto.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets