Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 13:22:21
Het gaat tussen Pec en Bochum heb ik meegekregen
dat zijn nou niet bepaald droomclubs, bochum is een laagvlieger in de 2e bundesliga..

Grijskijkert

Citaat van: marrumer op mei 16, 2015, 14:16:06
bochum is een laagvlieger in de 2e bundesliga..
Maar daar verdienen ze (bijna)net zoveel als bij de top van de eredivisie...
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 14:20:17
Maar daar verdienen ze (bijna)net zoveel als bij de top van de eredivisie...

Plus dat je in het buitenland voetbalt, zou ook nog mee kunnen spelen.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op mei 16, 2015, 14:34:23
Plus dat je in het buitenland voetbalt, zou ook nog mee kunnen spelen.
Bochum zou ik juist absoluut geen verrassing vinden, Verbeek is heel gecharmeerd van de kwaliteiten van Mo en het verbaast mij niks dat hij alles op alles zet om Mo daarheen te halen.
Ik vermoed ook dat Mo zijn grenzen wel aardig kent en zijn laatste 5-6 jaar toch nog wat wil gaan verdienen.

Bartooo058

Citaat van: poelie-lwd op mei 16, 2015, 13:11:21
Mo gaat niet naar dkv.

Dat heb ik ook nergens gezegd. Wel dat zijn zaakwaarnemer in Heerenveen is geweest( zoals hij vast en zeker bij meerdere clubs is geweest) wat uiteraard niet wil zeggen dat hij naar Heerenveen zou verkassen. Een aantal mensen hebben zijn zaakwaarnemer nou eenmaal in het Abe lenstra stadion gezien.

Grijskijkert

Citaat van: Bartooo058 op mei 16, 2015, 17:05:31
Dat heb ik ook nergens gezegd. Wel dat zijn zaakwaarnemer in Heerenveen is geweest( zoals hij vast en zeker bij meerdere clubs is geweest) wat uiteraard niet wil zeggen dat hij naar Heerenveen zou verkassen. Een aantal mensen hebben zijn zaakwaarnemer nou eenmaal in het Abe lenstra stadion gezien.
Begin je weer, niks te doen op je eigen forum? Kan het in je opkomen dat die zaakwaarnemer meer spelers onder zijn hoede heeft ;)
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Bartooo058 op mei 16, 2015, 17:05:31
Dat heb ik ook nergens gezegd. Wel dat zijn zaakwaarnemer in Heerenveen is geweest( zoals hij vast en zeker bij meerdere clubs is geweest) wat uiteraard niet wil zeggen dat hij naar Heerenveen zou verkassen. Een aantal mensen hebben zijn zaakwaarnemer nou eenmaal in het Abe lenstra stadion gezien.

Zaakwaarnemers spreken nooit af in stadions en in dit geval ook niet in een theater. Mo gaat niet naar DKV, punt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Heeft zn zaakwaarnemer niet meer cliƫnten?

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 17:28:57
Heeft zn zaakwaarnemer niet meer cliƫnten?
Als het de schoonvader van Bijker is niet nee 8P

el haj

    KEEPERS
        BRAM VERBIST
        TIMO PLATTEL
        ROBBERT TE LOEKE
        RENZE FIJ
        JURJAN WOUDA
        ROBERT ZWINKELS
    VERDEDIGERS
        REMY AMIEUX
        KEES VAN BUUREN
        MARLON PEREIRA
        NORICHIO NIEVELD
        KJELL KNOPS
        JUSTIN TAHAPARY
        FERHAT GORGULU
        DALIAN MAATSEN
        TIMOTHY DREESEN
    MIDDENVELDERS
        MIDDENVELDERS
        THEO LUCIUS
        JASPER WAALKENS
        MO EL MAKRINI
        NIELS VORTHOREN
    AANVALLERS
        CAS PETERS
        DARREN MAATSEN
        ANMAR ALMUBARAKI
        ISMAIL YILDIRIM
        OUMAR DIOUCK
        SVEN BRAKEN

Aldus het portfolio van Soccer-Solutions; het managementteam rondom Mo.

Marc S

Oftewel een 1/26 kans dat het om El makrini gaat.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 20:27:01
Oftewel een 1/26 kans dat het om El makrini gaat.
Het gaat om Pereira en Wouda nou goed? :P


Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2015, 20:40:33
Het gaat om Pereira en Wouda nou goed? :P

Dacht ik al wel  :y

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Henkinho