Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Collingwood op juli 01, 2015, 16:38:55
Gaat naar OB uit Denemarken! Veel succes toegewenst!  |:)

Bron: http://www.bold.dk/nyt/ob-henter-midtbanespiller-i-holland (even door google translate halen).

Odense dus. Zal meer om het geld gaan dan de sportieve uitdaging. Aan de andere kant is Denemarken niet verkeerd om te wonen. Veel succes daar iig

speculeter

Bedankt Mo!
Succes in Denemarken.
Hoop dat wij Europees voetbal halen en volgend jaar odense loten.

hydoscc

succes Mo!

bedankt voor de jaren dat je hier speelde!

denistel

spelen wel europees hoor dus ook sportieve uitdaging suc 6 mo en bedankt voor de mooie jaren.

veteraan

Geweldige bijdrage geleverd aan de opmars, zeer sterke persoonlijkheid ! Good luck !

gobo

heel veel succes. bedankt voor je nimmer aflatende inzet. een speler die binnen en buiten het veld nooit negatief opvalt. Denemarken een mooi land. Odense een leuke stad. Geen idee hoe de club daar is.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

cambuurlegend

Hele matige competitie , en niet 1 maar 2 stappen terug ten opzichte van de Eredivisie. Maar als hij zelf tevreden is , dan is het prima . Succes in ieder geval  |:)

Henkinho

heel erg bedankt Mo! succes!

denistel

Citaat van: cambuurlegend op juli 02, 2015, 10:30:51
Hele matige competitie , en niet 1 maar 2 stappen terug ten opzichte van de Eredivisie. Maar als hij zelf tevreden is , dan is het prima . Succes in ieder geval  |:)

niveau in nederland was de afgelopen competitie oek niet geweldig hoor.

waldkip

Prima land dat Denemarken  :y bedankt en succes daar :proost